Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiton lumisade hankaloittaa taas

Vierailija
28.02.2012 |

Olin ajatellut tänään mennä ostamaan käsipainoja ja alkaa vähän treenailla. Samalla tulisi käveltyä pari kilometriä kauppaan, sillä olen yrittänyt joka päivä kävellä ainakin puolisen tuntia. No, tottakai tulee tuollainen paskailma ettei yhtään huvita lähteä mihinkään ja jos lähdenkin niin pitää mennä bussilla :( AINA sama juttu! Aina kun päätän vaikka aloittaa lenkkeilyn, niin joko iskee flunssa tai on joku viikon kaatosade. Argh!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkäs lumisade kävelyn estää??

Vierailija
2/6 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lumisade estää kävelyn? Minä olen käynyt jo aamupäivällä pari kierrosta ulkona, Espoossa on tuollainen "kevyt" lumisade, tuuli liimaa lumet naamaan mukavasti. Pelkkä asennekysymys, eikä se sää enää sinuakaan haittaa kun olet päässyt vauhtiin treenauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelyä haittaa. Autolla täällä Espoossa jää jumiin, joten ulkoilukamppeet päälle ja kävellen liikkeelle.

Vierailija
4/6 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sentään kastele. Käsällä kun sataa vettä kaatamalla niin on eri juttu kun ulkoiluvaatteet ovat läpimärkinä ekan viiden minsan jälkeen.

Vierailija
5/6 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se haittaa, että sinua ei huvita. Mikä vika siinä bussilla menemisesssä on, jos et halua kävellä?

Vierailija
6/6 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaakatasoon ja lumi oikein pöllyää. Ei houkuta. Bussilla ei yhtään huvittaisi mennä kun matka on kuitenkin niin lyhyt..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän