Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan täällä koskaan saanut potkut?

Vierailija
10.04.2012 |

kerro mitä tapahtui

Tyotilanteeni on muuttunut ikäväksi ja tarvitsen kannustusta

Kuinka kauan kesti ennenkuin sait uuden tyon?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"taloudellisista ja tuotannollisista syistä" vai miten se ilmaisu nyt meneekään?

Löysin helposti uuden työn. Aloitin suoraan uudessa seuraavana päivänä, kun soppari päättyi edelliseen. Eli selvisin helpolla... joo, silti pistää vieläkin, kun ajattelee, vaikka siitä on aikaa jo 7 vuotta.:(

Vierailija
2/10 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten ne peruttiin, kun minulle löytyi kuitenkin työpaikka talon sisältä.

Reilun pari vuotta jaksoin ja otin vapaaehtoisen irtisanomispaketin samasta työstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanomisaikani oli kuitenkin sen verran pitkä, että löysin uuden työn ennen kuin se loppui - ja irtisanoin siis lopulta itseni.

Vierailija
4/10 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain laittomat potkut. Olin pikkufirmassa töissä ja se vaihtoi omistajaa. Uusi omistaja löysi työntekijän joka teki verokortitta. Omistaja irtisanoi minut, ja vein asian liittoon. Sain korvauksia.

Löysin kahdessa kuukaudessa uuden työn.

Toisella kerralla koko tehdas suljettiin, saatiin kaikki potkut. Löysin uuden työn vielä irtisanomisaikana.

Vierailija
5/10 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen monia, jotka ovat kenkää saaneet, omasta syystään...

Vierailija
6/10 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kesäkuussa 2006. Firmastamme lakkautettiin yksi osasto kokonaan ja olin totta kai em. osastolla. Korvaavaa työtä ei löytynyt.

Olin ihan paniikissa pari päivää, tiedossa oli vielä irtisanomisajan (2 kk) palkka, mutta mistäs lähdet kesällä kyseleen töitä, kun porukka lähtee juhannukselta hiton kuuseen?

No, selvisin vaikka pelko oli perseessä. Olin tehnyt sivutoimisesti free-toimittajan töitä ja rupesin heti hyödyntämään näitä kontakteja. Tein friikkuna lopulta 8 kk ja se oli oikeastaan aika mahtavaa aikaa.

Sitten hain äitiysloman sijaisuutta, sain sen ja sen jälkeen ura on mennyt ihan mukavasti etiäpäin.

Vierailija
7/10 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman syytä. Irtisanomiseni jälkeen esimieheni haki tilalleni uutta työntekijää. Soitin liittoon ja prosessin loputtua sain korvauksia n. 80 000 euroa. Työttämänä olin viikon. Tuon viikon aikana kävin haastattelussa ja siellä sovimme, että aloitan työt heti seuraavan viikon alussa. Nyt myöhemmin ajateltuna tuo irtisanominen oli yksi elämäni parhaimmista asioista. Sain mukavan summan rahaa ja maailman ihanimman työn yrityksestä, jossa työntekijöitä arvostetaan ja joka noudattaa lakia. Tsemppiä ap!

Vierailija
8/10 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kerran raskauden takia. (kyllä se sanottiin ihan suoraan, mutta kun piti saada kirjallinen lausuma, niin siihen sitten keksittiinkin jotain ihan muuta)

2 kertaa potkut on tullut muiden irtisanottavien joukossa tuotannollisista ja taloudellisista syistä johtuen.

Kaikissa kolmessa tilanteessa olen saanut heti uutta työtä - jopa raskausaikana. Työttömänä en ehtinyt olla päivääkään.

Vierailija
9/10 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli katkeraa että irtisanottiin me kaksi jotka olimme olleet 17v ja kaksi sai jäädä jotka olivat olleet huomattavaasti vähemmän. Eroa meihin kahteen oli että meillä oli kolme pientä lasta...

Homma ei mennyt ihan lakipykälien mukaan ja sain vähän korvauksiakin. Mulla oli puolen vuoden irtisanomisaika ja tuona aikana sain uutta työtä. Olisin mielelläni lomaillutkin.

Olen samassa talossa vieläkin, johon tuolloin menin ja teen kolmatta eri hommaa talon sisällä. Tykkään tosi paljon nykyisestä toimenkuvastani, joten siinä mielessä onni potki, kuten myös palkallisesti. Mutta paikka oli ns. nepotismipaikka, joten en tiedä miten olisi käynyt jos en olisi suhteilla paikkaa saanut.

Vierailija
10/10 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi työ löytyi ennenkuin palkka vanhasta paikasta loppui juoksemasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme