REHELLISESTI!!Kunkaonella on tullut kakka synnytyksessä?
Mulla ei tullu vaikka pelkäsinki etukäteen että tulee.Ja toiseksi, siinä tilanteessa ei enää edes tullut mieleen että tuleeko vai ei,pienin murhe :)
Kommentit (31)
Ekassa sain suolihuuhtelun, mutta tuli kuitenkin. Jalkopäässä oleva oppilas näytti kovin järkyttyneeltä ja itse sopersin että "anteeksi" eli nolotti.
Toisessa synnytyksessä tuli varmasti sekä lapsi että paska, mutta silloin se oli minulle... No, yks paskan hailee. Muutenkin tuumasi mies joka tuki minua synnytysjakkaralla punnatessani että "haisee ihan kalan perkeille!". Vannoutunut kalamies kun on.
Siinä tilanteessa et myöskään välttämättä huomaa, vaikka se tulisikin ;)
kun ulos tunkee vauva. Ei sitä tosiaan huomaa. Minäkin luulin ettei tullut, mutta kyllä sitä kuulemma oli tullut.
Siinä tilanteessa et myöskään välttämättä huomaa, vaikka se tulisikin ;)
yhteydessä. Lapsi tuli tosi vauhdilla kun lopulta kohdunsuu oli auki. Ei siinä paljoa kakat haitanneet kun vauva lensi ulos niin kovaa että kätilöllä oli pitelemistä ettei tiputtanut vauvaa. Samoin verta ja lapsivettä roiskui vastapäiseen seinään saakka. Kakat sentää tipahtivat alla olevaan astiaan.... ;) Extreme-touhua tuo synnytys... Huh.
ainakaan itse huomannut tuliko vai ei
sano mies ja kätilö :D :D -ap- ja ssi ihan normaaliasiahan se on ...
Ei niin mitään käryä tuliko paskaa vai ei.
molemmissa synnytyksissä, oikein ripulia vielä ja hajusta tasan tiesi että paskaa oli tullut.
oli vähän muuta miettimistä. Olen lähes varma ettei tullut, mutta varmaan on sitten tullut - ei lähtenyt kätilö raportoimaan mitä muuta vauvan lisäksi tuli. evvk.
Itse huomannut sen siinä välissä kun kätilö pyyhkäissyt ahteria =D Eikä siinä mitään, ihan normaalia tuo on joten en osaa hävetä tms.
Taisi tulla ekassa, mutta ei mitään väliä yhdellä paskalla, pikku seikka siinä tilanteessa.
Mut mulla olikin pitkittynyt ponnistusvaihe, siinä ehti vaikka mitä.
Kakasta ei tietoa, mut mitä väliä sen on. Mua ei ainakaan tollaisessa tilanteessa yhtään haittais, eli murheista aika pieni.
Ja joku kätilö täällä kommentoi kerran, että synnytykset ilman kakkaa ovat todella harvinaisia ;)
Tietävätköhän ne aloittavat opiskelijat, että oikeasti joutuvat aikuisen ihmisenkin paskoja pesemään...
sanoinkin kätilölle että nyt sieltä kyllä tulee jotain ihan muuta kun vauva! :D Kätilö vaan tokas et HYVÄ! :D ja selitti et se on vaan merkki et vauva tulee seuraavaks ja pyyhkäs paskat pois. Siinä naureskeltii ku miehelle olin kotona sanonu et saattaa käydä niin, et osaa varautuu sit...ja hajusta kyl kans huomas et oli jotain tullu :D:D
Kätilö oli kyllä tosi hyvä ja hoiti homman sillee et en edes yhtään osannu hävetä koko asiaa. Se on sille ihan normaalia työtä..
molemmista päistä lentäs koko ajan
Itse ennoo viel synnyttäny mut aika nololta varmaa tuntuis ku joku rupee pyyhkii kakkapyllyä iteltä ku ois joku vauva siinä :D
mun mieheltä tuli kakka kun oltiin laitoksella
Eikä ole kakkaa tullut.
Olen ehtinyt saamaan aina peräsuoleen huuhtelun ja sitä jaksanut pitää sisällä niin kauan että sai suolen tyhjäksi.