Uskallanko vaihtaa työpaikkaa vielä näin 40 plus-
ikäisenä? Minut valittiin toimeen, jota hain. Työmatka pitenee, mutta työ olisi koulutusta vastaavaa päivätyötä nykyisen vuorotyön sijaan.
Kommentit (8)
vaihdon sisäsiististä päivätyöstä vaativaan vuorotyöhön ja nautin täysillä. Ikää 42:)
Go for it!
Täällä yksi tyytyväinen vaihtaja 40+.
Työuraakin kun taitaa olla vielä jäljellä vähintään 20 vuotta.
Puheesi ovat kuin eläkeläisen. Olen sinua vanhempi ja etsin koko ajan uutta työpaikkaa aion löytääkin.
ja olen vielä ymmälläni. Työt alkavat jo parin viikon kuluttua, joten hiukan mietityttää.
ap
ja minullakin työmatka piteni, mutta nyt teen ihan oikeasti koulutustani vastaavaa työtä (entinen työ oli vähän sinne päin) ja saan vähän parempaa palkkaa.
En ole katunut tippaakaan, vaikka alussa olikin vähän pelkoa siitä, osaanko ja opinko tarpeeksi, kun olen kuitenkin valmistunut niin kauan sitten. Mutta vanhempanakin oppii uutta, eri tavalla ehkä kuin aiemmin, mutta oppii silti.
Kannattaa uskaltaa, niin ei tarvitse katua jälkeenpäin!
Jos olet, älä vaihda, mutta jos uudessa on enemmän plussia, niin suosittelen vaihtamaan. Itse en olisi vaihtanut 4 kk sitten, mutta olin niin kypsä edellisen paikan ilmapiiriin. Uudessa on parempi ilmapiiri, palkka ja työmatkakin, mutta omat ongelmansa on joka työpaikassa. Realismia ja heittäytymistä vaan peliin! Ja eikä me 40+ mitään vanhoja hei olla :)
46v, 48v ja nyt 52v:nä enkä vieläkään ole "lopullisessa" työpaikassani. Vaihdan kun mielenkiintoista tulee tarjolle.
uskaltaisi, herranjestas.
Meinasitko eläkeikään asti kököttää samassa paikassa, 25 vuotta vielä?