Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mun mielestä monen tapa kirjoittaa täällä on säälittävää pätemistä

Vierailija
01.04.2012 |

Ihan normaaleistakin aloituksista kaivamalla kaivetaan jokin juttu, josta voisi alkaa revitellä aloittajan olevan jotenkin yksinkertainen tai muuten "huonompi" kuin nämä ah niin älykkäät ja kaikesta perillä olevat vastaajat.

Hyvin tyypillistä on mm. hienovaraisesti lisätä vastaukseensa sana "kuules" tai "tiedoksesi". Näin voidaan korostaa vastaajan kuvitelmaa omasta ylemmyydestään. Yleensä ei vastata itse asiaan vaan aletaan juuri kuittailla jostain pikkujutusta asian vierestä. Kunhan päästään pätemään.

Eikö tuollainen nyt ole vähän säälittävää?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisiin kysymyksiin asiallinen vastaus. Muuten ollaan kuin Ellun kanat :)

Vierailija
2/19 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksesi, että minä ainakin teen niin nyt ja aina ja iänkaikkisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä en tuota harrastakkaan.

Vierailija
4/19 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisiin kysymyksiin asiallinen vastaus. Muuten ollaan kuin Ellun kanat :)

Vierailija
5/19 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksesi, että minä ainakin teen niin nyt ja aina ja iänkaikkisesti.

Vierailija
6/19 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne akateemiset peruskoulupätijät on vauhdissa.

Jonku superkräkkerin pitäis kräkätä niiden näyttö, niin sais nekin, mitä ansaitsis!

Perkele! Mitä nekin luulee olevansa, kun peruskoulu on käyty! Saatanan jumalat!

Vierailija
7/19 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuules nyt, kyllä tänne sopii kirjoittaa ihan mitä ja miten vaan.

Kai sitäkin voi silti kommentoida? :D

Vierailija
8/19 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi ollut kiinnostava aloitus, mutta ei.

Oletin, että viittaat esimerkiksi tuohon yyberurpoon makaroonilaatikkoketjuun. Siinä vasta säälittävä pätijä-ap "perinteistä makaroonilaatikkoa hyi, ei ka nyt KUKAAN ENÄÄ NYKYPÄIVÄNÄ!". Tällaistahan av on täynnä.

Itse naureskelen täällä kuinka hädissää nuo ihmiset yrittävät pönkittää omaa arvoaan. "Minä olen varmasti hieno ihminen kun minusta makaroonilaatikko on yök. Olen niin paljon hienompi kuin nuo juntit." Ja ketjuun vastaa vastaava, että sinne pitää laittaa "parmesaania tai mozzarellaa", oikein hienoja ja eksoottisia aineita!

Vastaavia tarinoita riittää. Kyllä täältä sosiologisella katsantokannalla paljon riemua repii.

Vierailija
9/19 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletin, että viittaat esimerkiksi tuohon yyberurpoon makaroonilaatikkoketjuun. Siinä vasta säälittävä pätijä-ap "perinteistä makaroonilaatikkoa hyi, ei ka nyt KUKAAN ENÄÄ NYKYPÄIVÄNÄ!". Tällaistahan av on täynnä.

Ja olen samaa mieltä tuosta makaroni-aloittajasta. Se nyt onkin varmaan joku provo. Niitäkin reppanoita kun tämä palsta on pullollaan.

Vierailija
10/19 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ota! :D

Vierailija
11/19 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ota! :D

Niin no joidenkin mielestä taitaa kaikki analyyttisempi ajattelu olla "vakavasti ottamista" ja ihanne olla virran mukana meneminen.

Vierailija
12/19 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/19 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletat väärin

Oletin, että viittaat esimerkiksi

lukemaan...

Vierailija
14/19 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletat väärin

Oletin, että viittaat esimerkiksi

lukemaan...

OleTIT. Sisältö ei silti muutu miksikään.

Vierailija
15/19 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

orastavaa ylemmyydentuntoa havaittavissa tässäkin :D

Tästä olisi voinut saada mielenkiintoisen keskustelun mutta ap oli vain huolissaan siitä, että ihmiset vastaa ikävästi.

Ja komppi tuolle edelliselle, opettele lukemaan -tyypille. Todellakin tiedoksesi ap, minä en "oleta väärin" yhtään mitään, kuten huomaat jos luet alkuperäisen kirjoitukseni.

Vierailija
16/19 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi voinut olla kiinnostava keskustelu jos tässä olisi kritisoitu joitakin muita heidän itsensä sijaan.

Vierailija
17/19 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että tämä olisi ollut kiinnostava aloitus, mutta ei.

Itse naureskelen täällä kuinka hädissää nuo ihmiset yrittävät pönkittää omaa arvoaan. "Minä olen varmasti hieno ihminen kun minusta makaroonilaatikko on yök. Olen niin paljon hienompi kuin nuo juntit." Ja ketjuun vastaa vastaava, että sinne pitää laittaa "parmesaania tai mozzarellaa", oikein hienoja ja eksoottisia aineita!

Vastaavia tarinoita riittää. Kyllä täältä sosiologisella katsantokannalla paljon riemua repii.

Olet tässä niin oikeassa, mutta... Autas armias, kun joku asiantuntija kirjoittaa fysiikasta, matematiikasta, historiasta, kielitieteestä yms. palstan maallikojen käsityksiä oikoen, niin heti lähtevät lynkkauspartiot liikkeelle. Mutta jos tyhminä haluavat pysyä, niin sama se mulle on (ei ehkä niin paljon esmes Suomen BKT:lle, mutta...).

Vierailija
18/19 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten lukutaidottomia ihmiset voi olla!!! Sisältöhän muuttuu täysin. Kirjoitin "Oletin, että.." Mihinköhän tämä voisi viitata? No olisiko vaikka siihen kun luen ketjun otsikon? Että hhmm, tuossa varmaan on kiintoisaa keskustelua siitä, miten ihmiset pyrkivät vahvistamaan positiivista käsitystä itsestään kirjoittelemalla typeryyksiä nettipalstalle." Sitten avaan ketjun, kyse ei ollutkaan siitä.

Ap tulee jauhamaan "Oletat väärin". Niin mitä helkuttia oletan väärin kirjoituksessani? En yhtään mitään. Jollei vääränä oletuksena pidä pätemishypoteesiani, mutta sehän nyt olisi naurettava ajatus.

Ap:n olisi pitänyt ymmärtää, mitä "oletin" tuossa tarkoitti. Mutta jos syvälukutaito puuttuu niin minkäs teet...

Vierailija
19/19 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kyllä huvittaa noi "parmesaania tai mozzarellaa" -tyypit, olen siis ihan samaa mieltä tuostakin pätemisestä.

Kuitenkin mua huvittaa myös se, miten ilmeisesti jotkut luulivat pääsevänsä tässä dissaamaan muita, mutta sitten otsikon takaa löysivätkin itsensä ja totesivat aloituksen huonoksi :D Syndroomansa mukaisesti tietenkin varmaan myös jotenkin vähemmän älykkääksi aloitukseksi.

Lisäksi toi makaroni-aloittaja on mun mielestä aika selkee provoilija vaan, nimenomaan haluaa ärsyyntyneitä kommentteja. Voi toki olla tosissaankin, kukapa näistä tietää kun av:lla ollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi