Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te suostutte kierukkaan kun eräs sen vaikutusmekanismeista

Vierailija
28.02.2012 |

on estää hedelmöittyneen munasolun kiinnittyminen? Eli tavallaan abortoida.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmöittynyt munasolu, joka ei ole kiinnittynyt, on hedelmöittynyt munsasolu, ei alkio saatika sikiö! Sen kiinnittymisen estämisellä ei ole mitään tekemistä abortin kanssa. Huh huh!

Vierailija
2/11 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tule. Mutta luulen, että ne jotka käyttävät sitä, haluavat nimenomaan, että eivät tule raskaaksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta seksiä haluan harrastaa vielä.

N40+

Vierailija
4/11 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä minulla ole periaatteelista ongelmaa abortinkaan suhteen, vaikka itse en sitä tekisikään muuten kuin erittäin vaikeavammaisen sikiön osalta. Myöhäisten viikkojen abortit ovat kyllä ikäviä, mutta ymmärrettäviä esimerkiksi vakavien geneettisten vammojen kohdalla.

Vierailija
5/11 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on estää hedelmöittyneen munasolun kiinnittyminen? Eli tavallaan abortoida.

Vierailija
6/11 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei muut ehkäisyt sovi, seksiä haluan kuitenkin vielä harrastaa mutta en 45-vuotiaana halua enää lapsia lisää. Plus , että kierukalla olen saanut tasattua muita hormonaalisia oireita elämässäni. Kai tässä iässä saa jo elämästä nauttiakin..

Vierailija
7/11 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siis puhut kuparikierukasta. Hormonikierukka estää munasolun irtoamisen, ihan niin kuin e-pillerit.

Vierailija
8/11 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se muuttaa kohdun limakalvoa niin, että siittiöt ei ees pääse sisälle kohdunsuulta hedelmöittämään.

Estrogeeniä siis erittyy, ja menkat jää parhaimmillaan pois kokonaan, ei voi hedelmöittyä edes.

Kuparikierukka on asia erikseen. Mutta en pidä itse pahana, ei ole sama kuin abortointi minusta sekään.

Vierailija
9/11 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iselläni 1 kierukkaraskaus takana ja kaksosraskaus vielä, toinen kyllä vain jäi.

Ni ei siinä mitään- ihana tyttö tuli kahden pojan jälkeen, mutta pitää sanoa että tyttö "otti kottia" iltatähteydestä :)

Vierailija
10/11 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siis puhut kuparikierukasta. Hormonikierukka estää munasolun irtoamisen, ihan niin kuin e-pillerit.

Juuri näin. Mirenan käyttöohjeessakin lukee, että sillä EI ole aborttivaikutusta.

Vierailija
11/11 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ei ole abortti, koska raskaus ei ole alkanut ennen kuin hedelmöittynyt munasolu on kiinnittynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan