Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana -> Töissä alkaa remontti

Vierailija
28.02.2012 |

Olen nyt kahdeksannella viikolla raskaana ja työpaikallamme alkaa kahden viikon kuluttua remontti, jossa käytetään liimoja, maaleja ym. Pomo tietää raskaudestani, mutta ei ota kuuleviin korviinsa kun olen hänelle puhunnut, etten todellakaan voi altistua liuottimille. Koska remonttia ei tehdä minun huoneessani tai sen suorassa läheisyydessä, ei kuulemma ole ongelmaa... Remonttia tehdään kuitenkin ihan kymmenen metrin päästä minusta ja uskon että myrkyt kyllä leviää sieltäkin. Neuvola on ensiviikolla, pitäisikö asiasta puhua siellä vai mennä työterveyshuoltoon. Onko kenelläkään kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitko tehdä sen ajan etätöitä? Raskaudesta puhumattakaan en pystyisi olemaan liuottimien hajussa, saan heti huonon olon ja oksentelenkin. Hae saikkua jos ei muu auta!

Vierailija
2/2 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveyshuoltoon mars mars! Sieltä ne antaa tarvittavat ohjeet ja varmaankin voivat ottaa yhteyttä suoraan firmaan, eli sun ei tarvitse edes toimia sanansaattajana. Sitä varten se työterveyshuolto on olemassa että näitä ennaltaehkäiseviä juttuja hoitavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme