Onko mun " pakko" mennä sokerirasitukseen?
Puoli vuotta synnytyksestä alkaa olla täynnä ja lähete on laitettu.. Sairastin siis raskausajan diabetesta. Yhtään ei huvittaisi mennä... :(
Kommentit (8)
Mutta miksi et menisi? Parempi itsellesi kun saat tietää onko ne sokeriarvot edelleen koholla vai ei. Kannattais ehkä mennä käymään.:)
Myöskään lääkäreitä ja hoitajia ei voisi vähempää kiinnostaa menetkö vai etkö, usko pois, kukaan ei soittele perään jos et mene. Nyt kun on vauva pukattu pihalle, kyseessä on vain sinun omat asiasi, jotka saat ryssiä tai olla ryssimättä, ketään ei oikeasti kiinnosta. Lääkäri pääsee vastuustaan kun laittaa lähetteen, sen jälkeen hän tuskin sinua enää ajattelee.
Terv. ammattilainen.
oon kai vaan niin laiska kun ei yhtään kiinnostaisi mennä :) vauva käy myöhään nukkumaan ja heräilee öisin paljon, ja joudun heräämään aamuyöllä ehtiäkseni labraan ennen mummo-jonoja.. :/
Vierailija:
joudun heräämään aamuyöllä ehtiäkseni labraan ennen mummo-jonoja.. :/
Mä en ainakaan tuossa " puolivuotistarkastuksessa" enää joutunut tuntitolkulla olemaan ja litkimään lientä ja antamaan kolmea näytettä vaan vain yhden paastoverinäytteen. Kannattaahan sen verran vaivautua niin ei tarvii sit miettiä. Ei susta kukaan muu huolehdi jos et sä itse.
laittoivat lähetteen ja käskivät mennä kun puoli vuotta on kulunut. Voinkohan muuten mennä pari viikkoa etukäteen (siis pari viikkoa ennen kuin tuo puoli vuotta on täynnä)? Tällä viikolla olisi hyvä mahdollisuus mennä kun miehellä vapaapäivä.. Onkohan totta etteivät ottaisi kuin yhden näytteen?
vauva nyt 4kk. Täällä pitäis käydä kun synnytyksestä aikaa 3-6kk mut eipä todellakaan huvittais mennä. Onko todellakin niin että nyt selviäis yhdellä pistämisellä????
mutta toisaalta näkisin sen sinun etunasi, että selvittäisit, ovatko sokeriarvosi palautuneet ennalleen synnytyksen jälkeen. Jos ovat, kaikki on kunnossa. Jos eivät, tarvitset hoitoa.