Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JKolme lasta ja itse influenssassa - äitiyden riemua

Vierailija
27.02.2012 |

En ihan heti muista yhtä tiukkaa aikaa. Nyt jo alkaa hellittää, kaikilla kuumetta enää reilut 38 eikä kukaan enää oksenna. Kahteen vuorokauteen olen nukkunut vajaa viisi tuntia. Hyvä määrä kipeälle ihmiselle. Onneksi on sentään hiihtoloma, että lapset ei jää koulussa jälkeen ja joudu kirimään...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari viikkoa sitten. Sen jälkeen iski vielä influenssa, mutta onneksi vain yhteen ainoaan rokottamattomaan perheenjäseneen. Jaksoin hyvin hoivata, kun itse en sairastunut, eikä vauvakaan.

Vierailija
2/6 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso myötätuntohali täältä!

Sairastuminen influenssaan kolen suht pienen lapsen äitinä oli yhtä helvettiä. Sen jälkeen olenkin tasan tarkkaan joka vuosinottanut rokotuksen, onneksi työnantaja on hankkinut terkkarin paikalle rokottamaan.

Muistan ne kamalat hetket, kun lapset pyysivät juotavaa, mutta äiti ei ollut päästä sängystä ylös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä ipadia...

Vierailija
4/6 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotus oli minullakin, mutta ei lapsilla. Ja sain ihan yhtä pahan taudin kuin ilman rokotustakin, ainakin siltä tuntuu.

Vinkiksi samaa pelkääville: Pamolia, Panadol-suppoja ja Pronaxenia kaappiin varoiksi tarpeeksi koko katraalle useammaksi päiväksi. Kynä ja paperia ja ylös koko ajan, kuka saanut minkä lääkkeen ja milloin, ettei tarvii arvailla.

Vierailija
5/6 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyanssina se, että lasten koulu on 15 kilsan päässä eli kuskata pitää ja nuorimmalla astma.

Ja itselläni autoimmuuninen perussairaus, joka on äitynyt kahdesti pahaksi influenssan jälkitautina.

Vierailija
6/6 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vaan yksi lapsi ja koko perhe oltiin kipeenä kolme viikkoa.Voin vaan kuvitella miten sinulla on ottanut voimille,kun kolme lasta.Itse olin aivan poikki,kun yöt ja päivät valvomista.