2 kuukautta aikaa saada 5kg pois, help me!
Eli viime kesästä on pääset tulee salakavalasti 5kg painoa. Olen normaalipainoinen edelleen mutta soviteltuani viimekesän hameita, alkoi v•••••AA!
Nyt äkkiä jää kilot pois!
Työn ja yksinhuoltajuuden vuoksi liikunnalle ei ole hirveästi aikaa, joten nyt muut keinot käyttöön. Aiemmin aina pudottanut painoa liikuntaa lisäämällä.
Eli help, mistä lähtis liikkeelle, etenkin mitä syödä töissä kun nälkä on lounasaikaan jo kova, kun aamupalaa en koskaan kerkeä syömään, mutta energiaa pitäis riittää ilta kuuteen asti kunnes seuraava mahdollisuus syödä.
Iltanapostelu on ongelmani, se pitäis jättää pois.
Kommentit (5)
Onko mitään rajoitusta miten kauan noita voi syödä normaaliruokien sijaan?
Ja paljon ja missä ajassa sulla painoa lähtenyt?
Saat ruokaohjeet ja liikuntaohjeet sieltä valmiiksi tehtyinä.
Liikuntalajit saat itse valkata ja ohjelma laskee sulle päivittäiset kalorit valmiiksi.
T: -25kg 4kk
Lisäksi olen tehnyt kaikki ne makujuomat (pirtelöt) rasvattomaan maitoon, niin ovat parempia. Ja paino on pudonnut siitä huolimatta. Jos ei ole syönyt muuta, painoa putoaa tosi nopeasti, alussa jopa useampia kiloja viikossa. Nyt syön muutakin ja korvaan osan aterioista, paino putoaa 0,5 kg:n. viikkovauhtia.
1. Aloitin polttamisen
"Hallittu riski", ja varmaan se suurin tekijä laihtumiseni onnistumisessa. Uudestaan aloittaminen oli hirveää sen 3 päivää, sitä ennen olin vuosia polttamatta eikä lopetus ollut vaikeaa silloin, joten uskon lopettamisen käyvän helposti nytkin. Kalliiksihan se tulee kyllä.
2. Pienemmät annoskoot, aterioiden skippaaminen. Vatsalaukku vetää aina vaan vähemmän ja vähemmän. Skippaan ne ateriat joista en pidä mutta muu perhe tykkää :)
3. Korvikkeet: purkka, teenjuonti, satsumat (n. 20 kcal per satsuma)... mikä vaan vähäenerginen vaihtoehto mistä tykkäsin. Sitä sitten niin paljon kuin maha vetää ja kädet jaksaa työntää suuhun :)
niin mene tavaratalon laihdutusvalmistehyllylle.
Osta Nutrilett-, Naturdiet-, Allevo- ja Atkins-tuotteita, mutta vain niitä mistä tykkäät.
Mulla tämä on toiminut tosi hyvin, sillä olen kiireinen enkä ehdi paneutua niin tarkkaan mihinkään kaloreiden laskemiseen, terveysruokien tekemiseen - enkä mäkään ole aiemmin syönyt aamiaista. Mutta nyt aamua jo odottaa, kun saa taas jonkin ihanan kahden minuutin aamupalan valmiina, vaikkapa Naturdietin Smoothien tai Nutrilettin Brownies-patukan.
Kun syöt näitä ateriankorvaustuotteita viisi päivässä, ehdottomasti tasaisesti pitkin päivää, saat kaikki tarvitsemasi ravintoaineet, et kärsi nälästä, ja mikä parasta, laihdut pikavauhtia. Kevyitä kasviksia voi syödä myös, mä esim. syön monesti vaikkapa yhden pirtelöannoksen ja sitten vaikkapa yhden kokonaisen paprikan - ja olen todella kylläinen, vaikka aiemmin jaksoin syödä mitä vain lähes pohjattomalta tuntuneeseen vatsaani.
Mulla on nyt näillä eväillä lähtenyt hyvin paino pois - kerran aiemmin kokeilin tätä myös, mutta silloin olin vain Nutrilett-tuotteilla, enkä pystynyt jatkamaan koska ne kanakeitot, kasviskeitot ja tomaattikeitot on niin äklöjä.
Suosittelen! Ja vaikka tuotteet tuntuisivat kalliilta, voit miettiä mitä todellisuudessa muuten käyttäisit päivässä ruokaan, naposteluihin, jne.
Ja jos joskus on tilanne, että haluat syödä jotakin kunnollista, esim. kylässä, niin se ei maata kaada. Sitten vaan korvaat ne muut päivän ateriat.