Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotaan mitä mies sanoo kun kerron, että irtisanoin itseni.

Vierailija
27.02.2012 |

Olen tässä pidemmän aikaa valitellut, että työpaikalla huono ilmapiiri ja töitä on aivan liikaa. Mies vaan toksee aina "no, irtisano ittes".

Tänään menin töihin ja alko niin korpee saa ainainen valitus tekemättömistä töistä ja siitä johtuva huono ilmapiiri.

Marsiin sitten pomon luo ja irtisanoin itseni. Annoin valmiiksi täytetyn irtisanomisilmoituksen sekä kerroin lähteväni kotiin saman tien. Olen kamalassa flunssassa enkä ois muutenkaan jaksanut olla loppupäivän töissä.

Tätähän se mies halusi ja olen kerrankin tehnyt niin kun HÄN haluaa. Katsotaan nyt sitten miten se suu nyt pannaan kun illalla ilmoitan asiasta.

Olen valmiiksi pakannut omat ja lapsen kamat, joten voidaan häipyä jos ratkaisu ei herraa miellytä. Myyköt kämpän tai ottakoot sen saatanan hoitonsa tänne asumaan. Mä en enää jaksa mitään. Aloitellaan lapsen kanssa elämä alusta jota ois pitänyt tehdä jo 6 vuotta sitten.

Siinäpähän näkee taas kaksi äijää miten käy kun ei arvosteta pätkääkään...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkea olit, tuo vaatii "munaa". Mä nostan sulle hattua. Luultavasti voit kohta jo paljon paremmin. Sanoit, että miehesi hoito? Mikä hoito? Pettääkö se sua? No sit oli korkea aikakin jo lähtee! Tsemppiä sulle! Tule sit illalla kertomaan, miten äijällä venähtää naama lattiaan saakka.

Vierailija
2/12 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aikuinen ihminen ja kannat itse vastuusi päätöksistäsi, myös työpaikan vaihtamisesta. Turha siitä syyttää miestä.

Mies on muuten myös aikuinen ja tekee omat ratkaisunsa.

Ihmettelen vain, että miksi juuri nyt irtisanoudut jos pelkäät eroa. Raha tulisi varmaan tarpeeseen jos ns. tyhjän päälle joudut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma että tämä tuo mukanaan paljon hyvää. Olen ilmoinen että joku oikeasti joskus tekee tällaisen päätöksen jos kerran töissä ei ole yhtään hyvä olla. Alku voi olla vaikeeta mutta joskus huomaat varmasti että ratkaisu kannatti.

Vierailija
4/12 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olet ihan tyhjän päällä kun haet itsellesi ja lapsellesi asuntoa. Voi kaduttaa myöhemmin ettet ensin pedannut uutta työpaikkaa ennen irtisanomista!

Vierailija
5/12 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vahvoja epäilyjä on. Kaikenlisäksi epäilen sen olevan mun lapsuuden ystävä ja lapsemme kummi.

Nyt iski vaan paniikki, että miten selitän tämän lapselle. No, onneksi on aika sopeutuvaista sorttia. Aluksi mennään mun vanhemmille asumaan, joten tuttu ympäristö ja ihmiset. Haetaan sitten ajan kanssa omaa asuntoa läheltä koulua.

Eiköhän tässä pärjää kunhan löytäis nyt vaan uuden kivan työpaikan.

ap

Vierailija
6/12 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkän aikaa hakenut uutta työtä, mutta kun olet väsynyt, maksentunut ja itkuinen niin ei ne haastattelutkaan mitenkään hyvin mee. Saati, että näet itsessäsi ne hyvät puolet ja jaksaisit kehua itseäsi maasta taivaaseen. Voi olla että ei onnistu ja kaduttaa myöhemmin, mutta nyt juuri se ei haittaa. Siltä ainakin tuntuu. On aika helpottunut olo.

Nyt olen tyhjän päällä, mutta jaksan uskoa, että en ole kauaa. Onneksi mulla ihanat vanhemmat jotka auttavat.

Vierailija
7/12 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kaiken edellä kertomasi perusteella sinun ois kuulunut jäädä sairauslomalle.

Itsensä irtisannominen on aina kaikkein typerin ratkaisu, jolla voi olla hyvinkin kauaslkantoiset seuraukset. Uuden työpaikan löytyminen riippuu tietenkin ammatistasi ja alan yleisestä työtilanteesta, mutta jos töitä ei löydy, niin saat karenssin, joka tarkoittaa sitä, että et saa kolmeen kuukauteen myöskään ansiosidonnaista päivärahaa.

Sanoit muuttavasi vanhempiesi kotiin. Minusta tuokin on typerää ja todella lapsellista. Luuletko, etä he ovat ottamassa sinua avosylin vastaan, vaikka eivät ehkä viitsikään sanoa sinulle suoraan vasten kasvoja, mitä tyttärestään ajattelevat.

No rohkeutta sinulla ainakin piisaa, kun uskallat heittäytyä tyhjänpäälle Nyt onkin vain ajan kysymys, saammko sinusta mahdollisesti jälleen yhden uuden yhteiskunnan elätin lisäämään yhteistä verotaakkaamme.

Toimit todella ajattelemattomasti vailla selkeää etukäteissuunitelmaa. Toivotaan kuitenkin, että saat asiasi järjestykseen ja uuden työn.

Vierailija
8/12 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi mennään mun vanhemmille asumaan, joten tuttu ympäristö ja ihmiset. Haetaan sitten ajan kanssa omaa asuntoa läheltä koulua. Eiköhän tässä pärjää kunhan löytäis nyt vaan uuden kivan työpaikan. ap

Mutta taida tnyt kuitenkin olla ihminen, joka et yksin pärjää, siitä kertoo tämä vanhempien luokse muutto, irtisanominen sen vuoksi, että miehsi niin on kehottanut.

Vierailija
9/12 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENSIN uusi duuni ja sitten irtisanoutuminen

Vierailija
10/12 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait kukaan tosissaan noin typerästi tee.

Vierailija
11/12 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itsekin tunnistat olevasi masentunut miksi ihmeessä irtisanouduit?? sairasloman paikka olisi ollut!!Näihin aina välillä törmää ja todella surullista, että sairauden päihin menee sohlaamaan elämänsä, mut irtisanoutuminen on laillinen vaik kuinka selittäis sairaudella. korkeintaan työnantajan hyvyys voisi perua tämän pyynnöstäsi(en kuitenkaan usko sellaiseen)...Nyt sitten viimeistään mars mars hakemaan hoitoa siihen masennukseen..

Vierailija
12/12 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itsekin tunnistat olevasi masentunut miksi ihmeessä irtisanouduit?? sairasloman paikka olisi ollut!!Näihin aina välillä törmää ja todella surullista, että sairauden päihin menee sohlaamaan elämänsä, mut irtisanoutuminen on laillinen vaik kuinka selittäis sairaudella. korkeintaan työnantajan hyvyys voisi perua tämän pyynnöstäsi(en kuitenkaan usko sellaiseen)...Nyt sitten viimeistään mars mars hakemaan hoitoa siihen masennukseen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme