Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lisätienestiä normi päivätyön ohella?

Vierailija
27.01.2013 |

Jotain duunia pitäisi löytää josta saisi sen verran lisää rahaa, että sais esim. asumiskulut maksettua (noin 1000 euroa/kk). Mitä duunia kannattaa hakea? Vai kannattaisko ennemmin perustaa om yritys? Jos yritys niin minkä alan?

Tänä siis normi päivätyön ohella.

Olen ihan totaalisen kyllästynyt tähän pennin venyttämiseen. Tuntuu, että kaikki hinnat vaan nousee, mutta palkka junnaa paikallaan. Millä tässä samperin maassa pitäisi elää? Nyt jo karsittu turha pois. Lehdet peruttu, liittymät halvimpaan, ruoastakin säästetään. Koko ajan tuntuu, että lisää laskuja tippuu ja jos ei se niin johan joku lapsista luokkaa itsensä ja saa maksaa lääkärikulut. Aina on jotain ylimääräistä.

Itselleni en ole ostanut vaatteita varmaan 3-4 vuoteen. Onneksi sain talvikengät joululahjaksi.

Tää on ihan perseestä. Onko oman perseen myyminen tässä ainoa vaihtoehto?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Raamattu käteen. Sieltä löytyy apu.

Vierailija
22/40 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse eksyin tänne googlen kautta. Kyllä. Raha on tiukassa jatkuvasti.  Olen kolmivuorotyössä ja silti rahat ei riitä. Elämisen arvoista tämä ei ole ja enemmän elämää olisi työttömänä.

- Itse en pidä sisällä valoja ollenkaan.

- Käyn ulkona pissillä ja käytän sadevettä kakkostarpeiden huuhteluun (Ämpäri)

- Suihkussa käyn joka toinen pv ja sielläkin MAX 3min. Säästösuutin on suihkussa.

- Lehtitilauksia ei tule ollenkaan.

- Lämpötila on sisällä +17°C (Syksystä kevääseen) Paitaa päälle.

- Kulukirja käytössä missä sarakkeissa ruoka, asuminen, vakuutus, puhelin ja netti on viihde sarakkeessa yms yms (Aina voi karsia)

- Kilpailutan sähköt ja yms vuosittain.

- Kaupassa heitän ostosten joukkoon nämä tuotteen ostajalle kaupan päälle vaikka en edes osta. Ostaa paljon yhdellä kertaa. Esim 2 vko ruuat yms niin ei huomaa.

-  Ei käy ystävien kanssa ulkona tai kylässä. Eli säästää tuossakin.

- Hommaa kaikki mahdolliset etukortit. Ne ei leipää syö, mutta vie tilaa vain lompakossa. Aina tulee jotain.

Netistä löytyy kaikkea hullua säästöideaa. Vaikka säästö on euron kuukaudessa niin useasta sellaisesta kertyy paljon. 10€ säästö kuukaudessa on 120€ vuodessa. Tuolla ei mitään saa, mutta 10v päästä se on 1200€ ja inflaatio syö siitä osan ja pankin kulut. 

Olen harkinnut irtisanoa sähköliittymän ja ties mitä. Kyllä sen puuron syö kylmänäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske miehesi mennä töihin ja maksaa niitä laskuja.

Vierailija
24/40 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla dollareita,jospa joku suomalainen kertoisi onko kokeillut,ja onnistunut,vai mennykköbpäin mettään tämän jälkeen

Vierailija
25/40 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia helppoja jippoja pelata ilmaiseksi ja pitää niistä hommatut voitot.

Omaa rahaa ei tarvi ni ei tarvi stressatakaan. Jos ei voita niin sitten ei

PARAS KEINO SAADA ILMAISIA LISÄTULOJA

Kattokaa ite. Ite en voittanut kaikista yhteensä kuin 25 ekkeriä mutta passas ne nekin.

Vierailija
26/40 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä lähtisin leikkaamaan kaiken turhan pois mun elämästä mikä vie rahaa (alkoholi, roskaruoka,) ja alkaisin pihiksi.

Miettisin kahteen kertaan mihin rahat käytän ja lisäksi hommaisin keikkatyön kokoaikatyön ohelle.

Tietenkin viikonloppu töitäkin voit harkita.

Tällä hetkellä mun tulot koostuu kokoaikatyöstä, koulun ruokarahoista, lasten vahtimisesta, keikkatyöstä.

Ja kulut olen minimoinut joten käteeni jää kuukaudessa se 1000e.

Mutta tämä siis tarkoittaa, että olen oikeastaan kaiken vapaa-aikani tekemässä jotain mistä saa rahaa.

Vierailija
27/40 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko ottaa suihin? Huoltsikoilla on kova kysyntä.

Vierailija
28/40 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha aloitus mutta vastaan kuitenkin.

Itsellä oli vielä puoli vuotta sitten saman tyyppinen tilanne eli rahat vähissä huolestuttavasti. Perhetutulle tästä avoimesti puhuinkin ja hän talousviisaana sitten neuvoi. Oli itse alkanut Kannawayn myyjäksi sivutyönä (päätyö terveydenhuollossa) ja tienannut muutamassa kuukaudessa n. 2500€. Netin kautta. Kotoa käsin ja pienten lasten vanhempana. Pari tuntia viikossa käytti työhön. Myös puolisonsa oli alkanut työhön kun näki, että kaikilla on tuohon mahdollisuus.

Itse aloitin kuitenkin vasta kuukausi sitten, oman työni ohessa. Olen käyttänyt asian parissa aikaa ehkä kolme tuntia nyt kuukauden sisällä ja tilille olen tienannut tähän mennessä 1130... Aika helkkarin kova aloituspalkka minusta siihen nähden, etten koe tehneeni vielä varsinaisesti juuri töitä.

Meillä kävi samoin niin, että puolisoni aloitti myös sivutyönä saman asian parissa viikko sitten. Vielä ei tiedä toki yhtään miten hänen kohdallaan käy mutta vakuuttavalta näyttää. Uusia ollaan molemmat mutta tällä työllä on mahdollisuus merkittävästikin parantaa omaa talouttaan. Sen olemme läheltä hyvin saaneet nähdä.

Eli jos haluat lisätietoja, osoitteeseen hamppuperhe@gmail.com voit laittaa viestiä, voidaan auttaa muitakin alkuun ja tienaamaan hyvän asian eli päihteettömän cbd-hampun parissa.

Kuka vaan voi tulla mukaan, mies, nainen, iäkäs tai nuori! Lapset, opiskelu tai työttömyys EIVÄT ole esteitä. Aihe on Suomessa vielä aika uusi eli korostan vielä, että työ on TÄYSIN päihteetöntä eli ei liity huumeisiin vaan hyötyhampun tervehdyttäviin vaikutuksiin ihmisille ja myös maapallolle.

Hyvät monipuoliset tuotteet, nettityö, voit tehdä töitä kun itsellesi sopii eli vaikka yöllä sohvan pohjalta tai ulkomailta. Takuukuukausipalkkaan hyvä mahdollisuus. Ynnä muuta ynnä muuta. Kysele lisää sähköpostilla jos kiinnostelee. Rahapulan ei tarvitse jatkua ellet niin halua.

Terkuin, tyytyväinen hamppuperhe

Vierailija
29/40 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vinkkejä lisätienestiin: https://www.ne-ra.fi/vinkit/lisatienestien-hankkiminen/

Vierailija
30/40 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa tienata lisätienistejä kotoa on sijoittaminen. Kannattaa tutustua Osake / Forex treidaukseen, vaatii hieman aikaa harjoitteluun ja opiskeluun alussa, alkuun pääsee hyvin pienellä pääomalla.

https://forextreidaus.com/

Tuolta löytyy kaikki tarvittava tieto asiasta.

Harjoitteluun ei tarvitse käyttää yhtään rahaa vaan kaupankäyntiä voi harjoitella välittäjien tarjoamalla ilmaisella demo tilillä.

Vierailija
31/40 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin hittoon tuhlaat rahat. Kyllähän lapsiperheet saa tukia ja ruokakasseja voi hakea.

Vierailija
32/40 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve, Jos haluat tehdä kotoa töitä ja myydä luonnollisia ja laadukkaita sekä eettisesti tuotettuja tuotteita niin nyt sinulla on omasta työ panostuksesta riippuen mahdollisuus saada lyhyessä ajassa hyvät ansiot sekä passiivinen tulonlähde. Haenkin innokkaita ja tosissaan olevia henkilöitä tiimiin. Jos kiinnostuit niin laita viestiä ja kerron mielelläni lisää ja esittelen mielelläni bisneksen sekä tuotteet. Laita mailia rockyamour@protonmail.com

Vierailija
33/40 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätuloja voi ansaita verottomasti omalta tietokoneelta ja erittäin helposti. Tässä ohjeet: https://veikkaajille.com/lisatulot-verottomasti-vedonlyonti/

Vierailija
34/40 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vinkkejä?

Vierailija
35/40 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha aloitus, mutta olisiko kenelläkään lisää vinkkejä?

Vierailija
36/40 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ero helpota koska siinä tippuu toisen ansiot kokonaan pois... Mulla mies läks vuos sitte ja jäin isoon vuokrakämppään joo pitäis vaihtaa pienempään mutta muuttaminenkin maksaa ja vuokrat pilvissä et ei välttis auta... laskujen jälkeen jäi 90 e kolmeksi viikoksi et tiedän niin tuon tunteen ja lapsel viel tulos synttärit että... Mä olen laittanut vuokrafirmoihin työhakemuksia mut ei mitään kuulu et kai pitää kohta alkaa itteään myymään :))

kajis

Mä, kun viimeksi muutin, kaikki mahtui yhteen pakettiautoon.

Muutto maksoi 40 e. Vuokra-ssuntoja on vapaana ennätyspaljon

Vierailija
37/40 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha aloitus, mutta olisiko kenelläkään lisää vinkkejä?

Paljonko päätyöstä tienaa? Jos yli kolme tonnia kuukaudessa, niin lisäansioista jää käteen puolet. Silloin lisätyötä pitää tehdä aika paljon, että se kohentaa omaa taloutta. 

Vierailija
38/40 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hotelli vieressä. Siellä on, lähes aina, ollut töitä. Itse olin pari v aamuisin aamiaisella töissä, la ja su. Joskus ovat soittaneet ja pyytäneet aulabaariin töihin, 19-22. 

Ei paljoa tarvi osata, mutta reipas pitää olla. Eikä hirveesti tienaa. 

39/40 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäansioita helppotapa ansaita on klikkailla mainoksia -->

http://www.neobux.com/?rh=68656E73613830

Voisin heti linkata 37 samantapaista sivustoa joilla saa enemmän. Tuolta tulee noin sentti (jenkkidollaria) päivässä.

Vierailija
40/40 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, mitä osaat. Itse teen päivätöinä data-analytiikkahommia ja iltaisin annan oman yrityksen kautta matematiikan ja fysiikan yksityisopetusta. Sellaisia hommia, joita jokainen saa on esimerkiksi henkilökohtaisen avustajan hommat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi