Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No nyt Martina myönsi, että helpompi on ilman Victorian hoitovelvoitetta.

Vierailija
27.02.2012 |

Hänen blogistaan:

"Oli kiva olla ihan ilman mitään valvotteita , Herculesta ja Victoriaa vaikkakin tyttöä on aina ikävä kun on lomalla ilman häntä mutta on se vaan niin että enemmän sitä saa tehtyä kun saa mennä ihan oman aikataulun mukaan."

Kas näin ajattelee lempeä, toista odottava rakastava äiti.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kaikki mammat, jotka dumppaa mukulansa päiväkotiin koko päiväksi viitenä päivänä viikossa jotta saa rauhassa imettää kuopusta/nukkua/mennä töihin? Miten se tästä eroaa?

Vierailija
2/13 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä kuuleekin. Lienee ihan normaali ajatusmaailma. Mustakin on ihan kiva lähteä laivalle miehen ka kaveripariskunnan kanssa, ilman kolmea rakasta lastani. Kukaan ei huuda äitiä! Ja aion nauttia joka hetkestä, vaikka ikävä jo seuraavana päivänä olisikin. Oi kun olen kauhea äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kaikki mammat (joilla lapset pk:ssa) häpeän puna poskillaan yrittävät olla kuin eivät olisi tätä lukeneetkaan...

:-D

ne kaikki mammat, jotka dumppaa mukulansa päiväkotiin koko päiväksi viitenä päivänä viikossa jotta saa rauhassa imettää kuopusta/nukkua/mennä töihin? Miten se tästä eroaa?

Vierailija
4/13 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän väliähän täällä on aloituksia, että ihanaa kun lapset on hoidossa tai saa viikonlopun itsekseen/puolison kanssa jne.

Eiköhän se kuulu lapsiperheen elämään, että aikuiset nauttivat keskinäisistä hetkistään ilman lapsia. Senkin myöntäminen vain on Suomessa tabu.

Vierailija
5/13 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan näin ajattelee aivan normaali äiti. Kyllähän nyt kestä tahansa on joskus kiva vain olla itsekseen, ilman lapsia, miestäkin. Ne jotka muuta väittävät ovat tekopyhiä. Eräs tuttunikin facebookissa valittaa ja itkee jos lapsi vaikka muutaman tunnin kaverillaan, että voi kuinka hirveää, yksi lapsista poissa. Hänellä lapsia kolme. Tuo on jo mielestäni sairasta.

Vierailija
6/13 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ilman lapsia? Istua syömään ilman, että joku koko ajan marisee ettei halua syödä, kiskoo hihasta, juoksentele eympäriinsä, käydä pyyhkimässä kesken pihvin kakkapyllyä jne. Kyllä mä olen mielestäni hyvä äiti eikä mua hävetä yhtään myöntää, että musta on kiva olla välillä ihan yksinkin. Täysin ilman lapsia tai miehen kanssa kahdestaan.

Vierailija
7/13 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika sentään! Minäkin vietän lapsivapaata lomaa ja nautin kyllä kovasti. Nämä pikalomat ovat ainoita hetkiä, jolloin vastuu lapsesta siirtyy jollekin muulle ja saan viettää päivän omaan tahtiini.

Vierailija
8/13 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli yökylässä ja mietin just, että lasta on sinänsä ikävä, mutta ei niitä velvollisuuksia.. Äiti tuu tänne, äiti, äitiiiiii. Vaikka ihana onkin, niin velvollisuuksista on ihana saada välillä hieman "lomaa".

Vierailija
9/13 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkö kukaan ole lukenut Martinan blogeja?

Lapsi on hyvin vähän äidillään ja silloinkin roikkuu puntissa mukana työkeikoilla, kuten esim tuon tämän päivän blogissakin tulee ilmi.

"Victoria vielä nukkuu , tänään on tarha kiinni ja mimmi on koko päivän mun mukana. Mä lähden hakemaan Pr- toimistosta vaatteita ja sitten tyttö matkaan ja kohti IL studiota missä kuvataan tänään meidän ihana tuore Miss Helsinki Katrie Daler."

Vierailija
10/13 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"myöntämistä" tuossa on jos toteaa tosiasian. Helmpompaahan se on kaikilla silloin kun lapsi on muualla hoidossa eikä ole niin sidottuna lapseen ja lapsen rytmiin. Tuleeko sulla sitten tehtyä enemmän, kun lapsi on kotona? Don't think so.

Vierailija
11/13 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkö kukaan ole lukenut Martinan blogeja? Lapsi on hyvin vähän äidillään ja silloinkin roikkuu puntissa mukana työkeikoilla, kuten esim tuon tämän päivän blogissakin tulee ilmi. "Victoria vielä nukkuu , tänään on tarha kiinni ja mimmi on koko päivän mun mukana. Mä lähden hakemaan Pr- toimistosta vaatteita ja sitten tyttö matkaan ja kohti IL studiota missä kuvataan tänään meidän ihana tuore Miss Helsinki Katrie Daler."

Työt ne on hoidettava vaikka tarha olisikin kiinni. Pitäiskö muksu jättää yksin kotiin?

Vierailija
12/13 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkö kukaan ole lukenut Martinan blogeja?

Lapsi on hyvin vähän äidillään ja silloinkin roikkuu puntissa mukana työkeikoilla, kuten esim tuon tämän päivän blogissakin tulee ilmi.

"Victoria vielä nukkuu , tänään on tarha kiinni ja mimmi on koko päivän mun mukana. Mä lähden hakemaan Pr- toimistosta vaatteita ja sitten tyttö matkaan ja kohti IL studiota missä kuvataan tänään meidän ihana tuore Miss Helsinki Katrie Daler."

Sitä se vain on, työtkin pitää tehdä, oli ne työt minkälaisia tahansa.

Joku voisi ajatella, ettei nuo Martinan työt ole ikinä töitä edes nähneetkään, mutta ei taida Martina niin ajatella.

Ja käsi pystyyn, kuinka monen lapsi on tarhassa silloin kun olette töissä?

Vierailija
13/13 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon huonompi olisi ollut, jos lapsi olisi dumpattu jollekin kumminkaimalle kun nyt pääsi äidin mukana töihin. Kyllä minäkin kuljin pienenä isäni mukana työkeikoilla pitkin Suomea, nautin kovasti siitä. Joskus piti odottaa autossa pitkiäkin aikoja, mutta oli kiva olla osana kaikkea. Kun opin lukemaan, vielä helpommin sujui!

En ole mikään Martina-fani mutta mielestäni tässä yritetään nyt tehdä kärpäsestä härkänen. Jos ap kuulut Martinan lähipiiriin ja olet siksi raivoissasi, tee lastensuojeluilmoitus. Jos et, ole hiljaa. Et voi tietää koko totuutta yhden blogin perusteella, et sitten millään.