3 vuotiaan seksuaalinen käyttäytyminen
Aihe on ajankohtainen nyt ja sillä kiinostaisi kuulla toistenkin kokemuksia. Miten se teillä on ilmennyt?? ja miten siihen pitäisi hienotunteisesti vanhempana suhtautua?? Meillä 3 v tyttö vaihtelee jatkuvasti housuja ja alushousuja, heittää myös vaatteet meidän 10kk pojalta jos siihen on mahdollisuus. On usein kokonaan peiton alla ja selvästi lempilelu tuottaa hänelle jonkinlaista mielihyvää, sitä hiplailee. Niitä housuja hän yrittää aina salaa vaihtaa.
Kommentit (2)
on kiinnostunut pikkuveljen pippelistä ja sille tietenkin aina nauretaan ja räkätetään kovaan ääneen. Omia paikkojaan ei ole ainakaan minun nähteni kosketellut.
3v poika sen sijaan hiplaa jatkuvasti pippeliään ja saa sen jopa seisomaan :D
Tuossa iässä käsittääkseni kyse ei oikeastaan ole sillä lailla seksuaalisuudesta vielä.
Navat, pimpit ja kaikki kiinnostaa.
Mulla vain poikia, joilla tietysti aika näkyvästi tulee tuo esiin :) Olen vain todennut, että pippeliä on kohteliasta tutkia omassa rauhassa eikä muiden seurassa.
Ja että toisten pippeliin ja pyllyyn ei kosketa, sillä ne ovat jokaisen omia paikkoja. Tästä syystä myös niiden julkinen esittely/tutkiminen on epäkohteliasta.
En puutu, jos noita sääntöjä noudatetaan.