Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitko tästä miespuoliselle kaverille?

Vierailija
26.02.2012 |

Mies on kaverini harrastusympyröistä, paljon ollaan puhuttu ja toimeen tullaan, pidetään toisistamme ja välillä jopa uskoudutaan. Muutaman kerran olen nähnyt ohimennen vaimoakin.

No, viikonloppuna näin tämän vaimon jonkun tosi nuoten jolpin kanssa pussailemassa baarissa. Ihan avoimesti siinä nuoleskelivat toisiaan. Nainen ei nähnyt minua.

Pitäisikö kertoa vai pidänkö turvan tukossa...? Yhden kaverin kanssa jo puhuin ja hän sanoi KAIKKIEN tietävän naisen olevan tuollainen, pitävän toista "poikakaveria" miehen selän takana.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten pidäpä vaan turpasi kiinni.

Vierailija
2/7 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain syysta en ole halunnut olla se joka moisen jymypaukun pudottaa (ole ollut samassa tilanteessa ja nahnyt 'vahan liikaa'). toisaalta ei voi olla varma jos mies vaikka jo tietaakin ja voisi ihmetella miksi puutuit asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pyytäisin miestäni kertomaan, miesten kesken jos välit on sellaiset. Olisi ollut paras kun olisit mennyt kysymään siltä vaimolta, että tietääkö miehes, että olet täällä ja kenen kanssa.

Vierailija
4/7 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla on keinot pilata sinunkin elämäsi, jos sille tielle lähdet. Olen suhteessa keneen haluan ja mies tietää kyllä sen minkä HALUAA tietää; enempää ei yksinkertaisesti TAHDO.

Vierailija
5/7 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tuli aikanaan muista syistä, kai.

Vierailija
6/7 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin kuvia ja kiristäisin rahaa. Sitten jos ämmä alkaisi hankalaksi niin kertoisin miehelle. Tietenkin kertoisin joka tapauksessa miehelle.

Toki nauraisin paskaiset naurut päin näköä.

T: ex

Vierailija
7/7 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä rehellisyys maan perii ja pettäjien tie on lyhyt.