Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyttö vai poikamaha?

Vierailija
26.02.2012 |

Anoppi tänään sanoi, että näyttää mun maha siltä kuin olisi poikamaha. Ultrassa ei olla kysytty, että kumpi siellä olisi. Meillä on yksi poika ennestään, ja minustakin tuntuu että maha on samanmuotoinen nyt kuin viimeksi odottaessa.

Mun olo on kuitenkin jotenkin erilainen tässä raskaudessa. Tietysti olen nyt väsyneempi, kun ei pojan hoitamiselta pysty lepäämään niin paljon kuin ekan raskauden aikana.

Eli kiinnostaa nyt, että kuinka monella tyttö- ja poikamaha on ollu selvästi erilaiset? Kuinka monella on mahan perusteella veikattu sukupuolta väärin? Toivoisin nimittäin vähän enemmän tyttöä tällä kertaa. Poikakin on toisaalta oikein tervetullut! En ehkä viitsi seuraavassa ultrassa asiaa kuitenkaan kysyä..

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt toinen raskaus, esikoinen oli tyttö ja maha oli silloin leveä ja laakea, tuntui että keräsin painoa tasaisesti joka puolelle.

Nyt odotan poikaa, 2 viikkoa laskettuun aikaan, ja maha on koko ajan ollut todella erilainen; pystyssä edessä, todella ulkona ja aina tiellä :)

Kaikki vanhat rouvat ovatkin kommentoineet että aivan selvä poikamaha, kuten jopa Neuvolan tätikin ;)

Myös oireet ovat olleet todella erilaiset näissä raskauksissa, kuten myös vauvojen liikkeet ym. mutta niinhän ne tuppaavat olemaan kaikissa, sukupuolesta riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän