Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pienellä poikavauvalla käyttää hitusen vaaleanpunaista väriä?

Vierailija
26.02.2012 |

Esikoinen on tyttö ja lajittelin vaatteitaan tulevalle vauvalle, joka on poika. Otin muutamia tytön potkareita pojallekin käyttöön, jossa on hiukan vaaleanpunaista jossakin kuviossa muuten pohja esim. valkoinen. Omasta ja mieheni mielestä ne eivät pienellä vauvalla haittaa varsinkaan kotona. Samoiten meinasin käyttää punaisia toppahattuja ja joitakin muittakin punaisia vaatteita. Selvästi pinkit ja röyhelöiset asut jätin pois käytöstä. Uskon, ettei hitunen vaaleanpunaista tee pojastani tyttöä. Oletteko kuinka tarkkoja siinä, että pojalle ei pinkkiä tai vaaleanpunaista?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleanpunainen paitapusero tummansinisellä kravatilla :) Eli ainakin minun mielestäni voi.

Vierailija
2/11 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mies on tosimies vasta kun se "uskaltaa" pukeutua pinkkiin. Ja vauvoillahan nyt voi käyttää mitä väriä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan mun lapsille sen värisiä vaatteita, joista itse tykkään. En sen värisiä vaatteita, joita oletetaan lapsen käyttävän sen takia, että sen jalkovälissä on jommat kummat sukupuolielimet.

Sit myöhemmin, kun lapsille tulee oma tahto, hankin heille niitä värejä joista itse pitävät. Siihen asti mennään mun maulla. Ja koska mä tykkään enemmän vaaleanpunaisesta kuin vaaleansinisestä (vaikkakin molemmista melko vähän) niin tietenkin ostan vaaleanpunaisia vaatteita pojilleni.

Vierailija
4/11 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinkki ja hänellä on mm. vaalenapunainen pikepaita ja monta paitaa, jossa on vaikka pinkkiä raitaa tms. Lapasetkin valitsi pinkit. Eikä hän ole edes mitenkään outolintu koulussaan, monellakin pojalla on niitä perinteisiä "tyttövärejä" vaatteissaan. Nykyaikana kaikki käy!

Vierailija
5/11 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

useampikin pinkki vaate. Kuten monella luokkakaveripojallaankin.

Vierailija
6/11 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. JUNTTIPÄÄ

Vierailija
7/11 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleanpunaisen käyttäminen surkastuttaa "sen" alta aikayksikön! On tutkittu, että 99,9%:lla vaaleanpunaiseen pukeutuneista lapsista ei ole "sitä" lainkaan.

Oletko valmis ottamaan riskin oman lapsesi kohdalla?

Vierailija
8/11 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teistä tuntuu liian tyttömäiseltä. Mutta jotain tyttömäisiäkin kandee säästää sitä päivää varten, kun kaikki on pesussa ja iskee mahatauti. Niin toimien voi ostaa niitä poikavaatteita sitten vähemmän

Vierailija
9/11 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on ollut sydäntä ja kukkaa ja punaista päällä. Röyhelöt ja selvästi mallilltaan tyttömäiset vaatteet olen pakannut pois. Mutta käytössä on ollut mm vaaleanpunaisia potkuhousuja yöpukuina, punainen bambi-pyjama vielä kouluikäisenä, tummansiniset kukalliset kiemuraiskoristeiset sukat, t-paita jossa hihan suussa pikkiriikkinen sydän jne. Huomaan, että nyt kun ollaan menossa tokalla luokalla poika alkaa itsekin olemaan melko tarkka. Toisaalta tämä tyttömäinen siedätyshoito ekat 8 vuotta ovat johtaneet siihen, että kun itse sai valita tyttöjen pienistä mitä kelpuuttaa halusi mm pitkähihaisen oranssipinkin raitapaidan, pitkähihaisen tummansinisen trikoopaidan jossa helmassa vaaleansininen merkki jossa kukka. Ei kuulem haittaa mitään. Toisaalta mustat pitkät kalsarit, joissa ihan hirmuhimmeää pesussa poiskulunutta hopeista joskus ollut glitteriä kiemuraista viivaa eivät kelvanneet. =)

Vierailija
10/11 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskonsa vanha potkupuku, missä oli pieni, vaaleanpunainen kukka rinnassa. Sanoin jo silloin naapurille, et ei kannattais käyttää pojalla tyttöjen vaatteita. Kerran myös kuulin, että tämä samainen poika saa pukeutua siskonsa prinsessapukuun kotona. Sen jälkeen en enää omaa poikaani sinne päästänyt.

Ja niin ei poikaa kiinnosta lätkä, ei futis. Harrastaa pianonsoittoa. Eli homppelin pojasta tekivät:( Sääliks käy.

Vierailija
11/11 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienellä ikäerolla ensin tyttö ja sitten poika. Säästeliäänä on käyttänyt samoja vaatteita, joten poika on ekat vuotensa elänyt hyvin paljon punaisissa, vaaleanpunaisissa ja kukkakuvioisissa yms. vaatteissa. Ei ole näyttänyt edes mitenkään hassulta, siihen tottui tosi nopeasti. (Ja varsinkin taaperona lapsi oli niin pojan näköinen, että ei ollut mitään epäilystä sukupuolesta vaikka olisi ollut puistossa vaaleanpunaisessa haalarissa, hanskoissa ja hatussa.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi