Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mc Donalds mennyt ihan ala arvoiseksi!

Vierailija
26.02.2012 |

Uskomatonta. Käymme todella harvoin mäkissä ja noissa pikaruokapaikoissa syömässä, mutta tänään kävimme hiihtoloman kunniaksi lasten kanssa. Lasten ateriat on muuttuneet pienemmäksi. Siis ranskalaiset ovat nykyään ihan olemattoman pienet. Enää ei saa sillä jäsenkortilla ilmaista sunday jäätelöä aikuisten aterian ja lastenaterian yhteydessä. Hampurilaiset ovat pienentyneet huomattavasti. Ostan aina mc feast aterian ja tuo hamppari oli kyllä todella pieni verraten siihen mitä on joskus ollut. Hinnat on kuitenkin nousseet. Muistan että aina ennen olen tullut ateriasta täyteen, nyt en tullut. Jäi kyllä tosi huijis fiilis. Päätimme että käymme jatkossa hesessä!

Oletteko muut huomanneet samaa? Minusta törkeää kun ottaa huomioon, että miten vähän ne loppupeleissä säästää, jos ranskalaisia esim annetaan vähemmän. Ranskalaiset tuskin maksavat heille kovinkaan paljon. Menettävätkö mielummin sitten asiakkaita, kun että pitäisivät ateriakoot normaaleina? Joskus olen huomannut kun ostan sunday jäätelön, että sitä kastikettakin on alettu pihistämään.

Huh huh. :(

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen saatoin tehdä valinnan Hesen ja McDonaldsin välillä Mäkkärin eduksi sen perhekortilla ilmaiseksi saadun kahvin vuoksi.

Enää ei saa - ja valinta kohdistuu useimmin Heseen.

ilmatteeks perhekortilla (HKI)

Vierailija
42/55 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi Espoossa paikka haisi p..kalta, kuulemma viemäri oli kuivahtanut. Usein on pöydät pyyhkimättä, roskikset täynnä, likaa lattioilla ja ruokia saa odotella kauan. Alaspäin on mennyt taso. Ehkä sielläkin yritetään selvitä vähemmällä työvoimalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten käytiin Hesessä enkä jaksanut juustoateriaa kokonaan ja käsittääkseni ei kuitenkaan suurinpia annoksia. En ole kyllä kokonaista pizzaakaan saanut koskaan syötyä.

Vierailija
44/55 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Syön tosi vähän, koska multa jääkin näin paljon." Miksei söisi mieluummin salaattia eikä tuollaista mättömoskaa?

Mä olen 100+ kiloinen enkä koskaan oo vielä jaksanu mäkkärillä edes bigmac-ateriaa kokonaan. Aina jää vähintään kolmannes.

Mieleesi ei sitten ole tullut tilata jotain pienempää ateriaa? Ostat tietäen, että heität kolmanneksen pois? Eikö tuo ole jo ruuankin haaskausta?

Vierailija
45/55 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta annoskoko on kyllä säilynyt viimeisen 10 vuotta samana minusta.

Vierailija
46/55 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa jokun satakiloisen mätisäkin ongelmat Mäkkärissä :O

Vierailija
47/55 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on vain aivan liian suurikokoisia minulle, jos sun lapses jaksaa mättää noin ison läjän noin raskasta ruokaa niin siitä vain.

Vierailija
48/55 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda palstaa jos et kykene keskustelemaan eri aiheista ja muutenkin, millainen ihminen käyttää kaltaistasi kieltä? joku opintopudokas siwan kassa?

Vierailija
49/55 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tavaraa siellä on vuodesta toiseen.

Vierailija
50/55 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pikkuisen tarkkaa, minkä kokoinen on pihvi tai sämpylä on, eikä niitä ole pienennetty. Esim. hampurilainen / juustohampurilainen on pysynyt lähes täysin samana jo huomattavan ajan. Aika on tainnut kullata muistot, jos siitä on aikaa, kun olet viimeksi Mäkissä käynyt?

Kaikki on tarkkaan mitoitettu, työntekijä ei voi itse päättää edes majoneesin määrää.

Ja kyllä, jos muutamakin ranskis laitetaan vähemmän rasiaan, se on säästöä. Ei se ehkä muodostu juuri siitä sun annoksesta, mutta 1000 ihmisen annoksessa se jo näkyy.

Ei sinällään, että Mäkissä olisi määrää vähennetty. Verrattuna Hesen ranuihin Mäkissä on ihan reilut annoskoot.

Vierailija
51/55 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien saatossa on, aivan oikein, hampurilaiset pienentyneet ala-arvoisen mitättömiksi. Olen näin lopettanut käymisen näissä ravintoloissa. Quarter Pounder oli joskus ihan kunnon kokoinen, mutta nyt säälittävä pilleri.

Vierailija
52/55 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien saatossa on, aivan oikein, hampurilaiset pienentyneet ala-arvoisen mitättömiksi. Olen näin lopettanut käymisen näissä ravintoloissa. Quarter Pounder oli joskus ihan kunnon kokoinen, mutta nyt säälittävä pilleri.

Vierailija
53/55 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vain. Bic Macista on tullut miniMac, eikä ainakaan paikallisessa mäkkärissä tunnuta siivoavan kovin hyvin! pöydät saatetaan pyyhkäistä, mutta pöydän alla pyörii edellisen asiakkaan ranskanperunoita & viime kesänä istahdin sulaneen jätskitahran päälle..!

tosin Hese on vieläkin pahempi, hirveän makuiset feikkiperunat & liikaa majoneesia hampparissa

Vierailija
54/55 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israelilaisessa mäkissä pitää olla vihreä passi voimassa että saat ruokaa. Eli tarvittava määrä rokotteita pitää olla otettuna..

Vierailija
55/55 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin pikku hamurilaiset siellä.