Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako hankkia lapsen?

Vierailija
26.02.2012 |

Lapsenteko ei ole ihan vielä ajankohtaista, ja haluan kyllä lapsia, mutta pelkään synnytystä ja kipua todella, todella paljon! Kauhistuttaa myös se alapään ronklaus, jota tarkistuskäynneillä tehdään - ymmärrän toki, että hyvää tarkoitetaan, mutta en ole sinut alastomuuden kanssa, saatikka vieraat ihmiset intiimillä alueellani kauhistuttaa. (en ole käynyt koskaan edes gynekologisessa tarkastuksessa!)

Minua pelottaa myös kropan muutokset. Olen vasta nyt sinut kroppani kanssa työstettyäni sitä vuosia kovalla treenillä. Entäs sitten jos seuraa takapuolen leviäminen, vatsa muuttuu taikinaksi ja rinnat roikkuu? Tiedän kuulostavani pinnalliselta, mutta kyllä minulle itsetunto on tärkeää, ja jos kroppa turmeltuu nopeassa ajassa paljon, on se iso juttu kenelle tahansa! Eniten pelkään kuitenkin kipua, repeämistä tms. Jopa siinä määrin, että pelottaa joskus hankkiutua edes raskaaksi - mikä kuitenkin on ristiriidassa sen kanssa, että haluan äidiksi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tulin raskaaksi, ja pelot unohtuivat. En tiedä miten, mutta jotenkin tuli vain sellainen olo, että kyllä se siitä sujuu. Alapään ronkkimista inhoan minäkin, mutta kai siitäkin selviää hengissä.

Kroppaa saa treenattua synnytyksen jälkeen, rinnat toki voivat alkaa roikkua mutta ainakin vatsan ja pyllyn saa vielä kuntoon. Toisaalta, itse luotan myös nuoreen ikääni etten rupsahda ainakaan ihan niin paljon!;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän