Puoluejohtajan matkailuautoilu
Minusta on härskiä ja tekopyhää ajaa jättikokoisella dieselautolla saastuttamassa ympäri Eurooppaa. Matkailuautot ovat ympäristörikos ja valtava riesa paikallisille asukkaille suosittujen nähtävyyksien lähellä. En voi kuvitellakaan äänestäväni vihreitä tällaisen puheenjohtajan kaudella.
Kommentit (97)
naurattaa taas miten persut voivat olla kaikesta kateellisia, mäkelä teki jälleen kerran itsestään täyden pellen
Persumiehet tykkäävät vain lennellä Thaikkuihin lentokoneräyhääjä Immosen tapaan.
Älä tee niin kuin minä teen vaan tee niin kuin minä sanon 😊
Lentäen lomailu olisi ollut sallittua?
En voisi kuvitella äänestäväni vihreitä. Ihan sama kuka puoluetta johtaa.
Vierailija kirjoitti:
naurattaa taas miten persut voivat olla kaikesta kateellisia, mäkelä teki jälleen kerran itsestään täyden pellen
En tiedä persuista mitään, mutta tuskin ovat kateellisia. Olen itse äänestänyt vihreitä mutta nyt romahti arvostus. WTF Sofia Virta????
Voi että te persut jaksatte mouhottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa joka tässä teki pellen itsestään on Sofia Virta, jonka pitäisi olla VIHREÄN puolueen pj. Elämäntapa ei toki vihreillä ole vuosiin ympäristöystävällistä nähnytkään, kunhan jeesustelevat menemään ja vaativat muita ympäristötalkoisiin, samalla kun itse poltetaan röökiä kuin korsteeni, lennellään ympäri maailmaa ja ajellaan diesel autolla Euroopassa.
En tule koskaan enää äänestämään vihreitä! Törkeää toimintaa...
Tämä on komediaa ihan parhaasta päästä arvostellaan ja vaikeutetaan autoa työkseen tarvitsevien elämää, mutta itse vedetään autolla huvin vuoksi ympäri Eurooppaa.
Sama vanha laulu sosialismia, ilmastoa ja ilosanomaa kansalle, mutta ei kansan valituille.
Kannatan vihreitä arvoja mutta Vihreät ei ole puolue, jota äänestän. Taas yksi esimerkki miksi.
Vierailija kirjoitti:
Persuilla hirttää levy päälle?
Mitä jos menisit ulos hiilikompensoimaan puheenjohtajasi päästöjä? Se kun on nuo lomamatkat aivan s*atanasta, ainakin jos tavallinen rahvas niitä erehtyy tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos menisit ulos hiilikompensoimaan puheenjohtajasi päästöjä? Se kun on nuo lomamatkat aivan s*atanasta, ainakin jos tavallinen rahvas niitä erehtyy tekemään.
Öyhön öyhön.
Ja postauksessaan sarkastisesti vaan tsemppaa ja toivottaa kesää kaikille (joita ei ignooraa) jotka hänen omasta ristiriitaisesta toiminnastaan hänelle huomauttaa. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Kellä on jäänyt levy päälle. Ihan oikeat vihreiden äänestäjät ovat varmasti suivaantuneet tästä, ei ole kovin vihreää menoa Virralla nyt.
Vierailija kirjoitti:
Persumiehet tykkäävät vain lennellä Thaikkuihin lentokoneräyhääjä Immosen tapaan.
Nii mut persumiehet ei ookaan huolissaan ilmastonmuutoksesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itke vähän. Nyyh.
Vihreiden sanat ja teot ristiriidassa vol. 245678.