Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan hirrrweän näköinen vauvan jäljiltä

Vierailija
08.03.2012 |

Tämä voi jostakusta tuntua ihan turhamaisesta postauksesta, mutta onko muille kolmevitosille esikkojen äideille käynyt niin, että on raskauden ja pikkuvauvan jäljiltä ihan karmean näköinen. Tuntuu, että vaikka mitä tekisin, niin olen ihan hirviö: kiloja tullut lääkityksen vuoksi, pöhöttynyt olo, tukka eloton, naama kuiva ja rypyillä. Mitkään vaatteet eivät tunnu istuvan ja koska ei tee mieli peilailla, niin vetäisen aina saman löysän tunikan päälle. Itsetunto niin maassa, että se vaikuttaa jo toimintakykyyn. Tekis mieli vaan nököttää kotona ja keväinen aurinko on aivan liian armottoman paljastava.

Olen äärimmäisen onnellinen pienestä pojastani, enkä tietysti kadu hänen hankkimistaan. Jos tämä on elämäni ilopilkun hinta, niin tietysti sitten on.

Mistähän sitä aloittaisi itsensä kasaan kursimisen? Liikun kyllä: pari jumppaa viikossa ja pari kertaa vaunulenkkeilyä. Pelkkä kampaajakäynti tai uudet vaatteet eivät tunnu tehoavan. Olen uusia vaatteita ostellutkin, mutta näytän niissä kaikissa ihan kulahtaneelta. Olen kokoa 38-40, eli ehkä vajaa yksi vaatekoko on tullut raskauden myötä lisää. Olen normaalipainoinen painoindeksiltäni, vartalo vaan on muuttanut muotoaan ja löystynyt. Muutama kilo tullut lisää. Tarkoitus olisi painoa pudottaa kesään mennessä, mutta nytkin homma kussut kammottavan pms:n vuoksi. Ja kuten sanottua, minulla on lääke päällä, joka SAATTAA aiheuttaa ylisyömistä tai painon kertymistä. Sitä ei kuitenkaan ole mahdollista muutamaan kuukauteen purkaa.

Tuntuu, että olen niin karsea, etten halua olla miehenikään kanssa romanttisessa kanssakäymisessä. Ja eipä tuokaan ole paljon ehdotellut. Kuukausiin (!) ei olla seksiä harrastettu.Mies kuitenkin väittää, että hyvältä ja kauniilta näytän. Niin varmaan..

Onko kohtalotovereita? Miten sais itsetuntoa vähän nostettua? Oletteko lopulta palautuneet entisiksi itseksenne?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 40kg ylipainoa eli pieneltä tuntuu sun murhees. Meillä seksielämä hyvässä jamassa.

Vierailija
2/5 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös lääkettä joka nostaa painoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi taitaa olla jotakin ihan muuta kuin ulkonäön muuttuminen. Kuulostat vähän huolestuttavalta tuon ulkonäkömurheesi mittakaavan kanssa.

En ole saanut esikoista 35-vuotiaana, sain siloin viidennen, mutta en muista koskaan olleeni ihan järkyttynyt raskauksien muutoksista itsessäni. Kuuluu asiaan. Ikä tuo myös muutoksia ulkonäköön ja niinhän se vaan menee.

vm-70

Vierailija
4/5 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei oikeastaan valittamista, mutta tukkaa lähtee aina vaan ihan hirveesti, ihan selkeesti tuntuu jo ohentuneelta tukka. Vauva kohta 6 kk, sais jo loppua tämä!

Vähän myös mietityttää mitä tisseistä jää jäljelle, kun joskus lopetan imetyksen. Mutta ne tissit nyt ei näy koko ajan, eikä ne kovin kauniit ollu koskaan.

Mulla ei tullu raskausaikana kiloja kuin ihan pari, kun oli raskausdiabetes ja niin monen ruoan syöminen oli kielletty, se varmaan vaikuttaa siihen, että vartaloon oon ihan tyytyväinen noin muuten.

Ikää on 33 v.

Vierailija
5/5 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa jo muutenkin rupsahtaa, saati että silloin vielä vääntää kakaroita maailmaan. Ja miksi tuota "hirrrrweän" ja esikkoa pitää tunkea joka paikkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä