Minkävärinen ruokapöytä ja tuolit sopisi tällaiseen keittiöön?
Ollaan muuttamassa ja uudessa keittiössä on kirsikan väriset kaapinovet ym. Tasot on tummaa, lähes mustaa.
Mies tahtoisi mustan ruokapöydän, tuleeko keittiöstä liian synkkä?
Itse olen kauan haaveillut kiiltovalkoisesta ruokapöydästä, mutta se ei taida tuonväriseen keittiöön sopia?
Kommentit (5)
maitolasinen. On kestävä ja hyvä myös lasten kanssa.
Just myin lasipöydän pois, en kestänyt sitä siivoiamista. Olen sitä tyyppiä että pölyt ja rätistä jääneet rannut häiritsee. No lasissa ne näkyy tosi hyvin! Meillä myös taapero 1v, joten pöytiä pitää alvariinsa olla pyyhkimässä. Oon ollu tosi tyytyväinen nyt,kun myin lasipöydän pois. Väriin en oikein osaa ottaa kantaa. Meillä uusi pöytä on musta, mutta meidän keittiö on kyllä vaalea muuten, joten ei tule liian synkäksi.
Mutta pitää olla jotain muutakin valkoista kuin pelkkä pöytä. Millainen seinä on välitilassa? Saako siihen valkoista? Tai sitten kaikki näkyvillä olevat pienkoneet valkoisina, kahvinkeitin, leivänpaahdin ym. kiiltovalkoisina. Entä seinät, valkoiset?
Onko teillä tai haluatteko vaihtaa tasoja tai kaapinovia? Itse vaihtaisin jommatkummat.
Itselläni kokemuksia lasipöydästä.
Ei mielestäni sovi lapsiperheeseen edes maitolasinen. Kilisee, kolisee ja kopisee. Pieni lapsi räppää lautasensa niin lasi on säröillä tai halki.
Sisustuksellisesti valitsisin noihin synkkiin väreihin maitolasipöydän mutta käytännössä en.
Ja miten lasinen sopii lapsiperheeseen?