Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 34, onko normaalia?

Vierailija
26.02.2012 |

Mua supistelee melko paljon jo. Ihna kivuttomia harjoitussupistuksia ovat, mutta supistelee monesti päivässä. Lisäksi mua pissattaa ihan hirveästi. Olisikohan vauva kääntynyt pää alaspäin ja painaa rakkoa?

Mulla on yksi lapsi ennestään, mutta hän oli perätilassa enkä silloin huomannut tälläistä, varsinkin kun lapsi ei koskaan kovin isoksi edes kasvanut (syntyi jo vko 36 sektiolla kun mulla oli raskausmyrkytys).

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vk 33 ja supistelee jatkuvaan. Välillä tosi tuntuvia ja kipeitäkin supistuksia. Ainakin viikosta 28 ollu vauva pää alaspäin ja kusella saan juosta jatkuvaan. Kun pyörittää päätään, niin on kuin sähköiskuja löis virtsarakkoon.

Vierailija
2/4 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää ihan hirveästi. Hb kohtuullinen, mutta siltikin väsyttää. Ja jotenkin apea olla. Odotan kevättä tietenkin ja vauvan syntymää mutta välillä on niin masentavaakin kun ei tiedä miten siitä kaikesta taas selviää. Esikoisen vauva-aika oli hankala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harjoitussupistuksia ja pari päivää kipeämpiäkin. Kolmas lapsi, edellisilta supistukset tulivat sitten kun synnytys alkoi. Olen ollut näiden kanssa vähän ihmeissään.

Vessassa ei tarvi juosta, mutta aivanko tämä painais peräsuoleen. Toppahousut jalassa äsken kumarruin ottaan lattialta jotain niin takapuolen puolella tuntui tosi kipeältä! Toki kunnon pukamatki tässä pulpahti niin on aika herkillä kivut siellä alueella... Saa nähdä mitä neki on synnytyksen jälkeen ko nyt jo ihan kunnolliset!

Vierailija
4/4 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... väsymystä riittää. Iltaisin olisin seiskalta valmis nukkumaan, jos en ole päikkäreitä ottanut. Mitään en saa aikaan jne. Olen päättänyt, että on normaalia.

Mietin yks päivä, että oliskohan masennusta, mutta päätin ettei ole vaan ihan sitä ko väsyttää ja kaiken tekeminen on vaikeaa ja aiheuttaa supistuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä