Olenko ollut liian julma..av-raati tuomitkaa!
Ystävälläni on aivan järkyttävä "miesystävä" alkoholisti joka panee muita naisia kun vain kerkiää.
Ystäväni ei osaa puolustaa itseään yhtään, ei vaadi mieheltä mitään. en ymmärrä ees keneltä tuo kamala mies saa..noh anyway..tämä nainen nyt sitten itse yrittää kerjätä seksiä miesystävältään, ja valittaa ku se ei anna. huh huh huh huh...mä en kestä! ovat esimerkiksi aina joka viikonloppun miehen vanhempien luona kylässä ja leikkivät pariskuntaa.
ja sitten tämä tyyppi itkee kotonaan ku mies on nii kauhea.
mä katkaisin välini ystäväni kanssa kku sanoin etten jaksa kuunnella/katsoa ku pilaa oman elmänsä eikä tee asialle mitään. et multa ei heru tukea jos ei yhtään kuuntele mitä minä sanon. en vaan jaksa
en pidä itseäni hetkeäkään parempana ihmisena mutta mun mielestä ihmiset joilla on jotain yhteistä on kavereita keskenään
(emmekä ole esim lapsuuden ystäviä) tunnettu ehkä viisi vuotta
Kommentit (3)
sanoin että sitten kun eroaa miehestään palataan asiaan.
tätä on jatkunut niiiiiin kauan. ei sitä voi minusta sanoa lapselliseksi toiminnaksi jos ei vaan jaksa toista ihmistä ja sen elämäntyyliä.
sitä paitsi tämä henkilö (a) on menettänyt tämän takia toisenkin ystävänsä (b). koska tämä mies yritti iskeä tätä ystävää (b). ja kun valitti siita yhteiselle kaverillemme (a), (a) vaan sanoi että on vihainen b:lle koska ei anna miehelle ja hänelle anteeksi..siis anteeks mut vaan mut tosi säälittävää
ollaan oltu hyviä kavereita ihan ala-asteelta saakka. Hän kanssa sekaantui mieheen, joka ekalla kerralla kun nähtiin alkoi iskee mua, sitten on ihan selvästi pettänyt ystävääni, hankkivat yhteisen visan, jota mies loistavasti vingutti eikä mitään maksanut ja mitä muuta ?
No, mähän tietenkin puhuin ja puhuin ja sanoin vaikka mitä mutta ei, me rakastetaan ja ei ole pettänyt ja ei yrittänyt iskeä.
Mä sanoin kauniisti mä en ota suhun enää ikinä yhteyttä niin kauan kun olet ton idiootin kanssa yhdessä. Ja en ole.
Ex-ystäväni tietää että kaikki on totta, mutta haluaa mielummin elää komean miehen kanssa kun pitää vanhat ystävänsä.
Just. Aikuismaista toimintaa...