Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä odotettavaa elämässä enää on?

Vierailija
26.02.2012 |

On paska avioliitto, lapsia ja jotian työtä pitäisi etsiä, mutta kun ei kiinnosta enää mikään ammatti. Voihan tää olla joku kriisi, mutta ei mulla ole enää mitään mitä voisin innolla odottaa ja suunnitella. Lomat eivät kiinnosta joten on turha niitä ajatella.Tässäkö tämä on?

Mitä teillä muilla on mitä odotatte?

Jos joku sanoo, että sairastan masennusta niin voit ampua itsesi sitten heti. Olen superkyllästynyt elämääni. Paskaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ittelläni on ollut jotain mainitsemistasi ongelmista ja tarkemmiln Sinua tuntematta on tietenkin mahdotonta mitään satavarmasti toimivaa ehdottaa, mutta... Puhu jollekin, varaa aika perheneuvolaan, jätä masennuslääkkeet, jätä alkoholi, tee jotain mistä olet ennen nauttinut, pidä huolta itsestäsi, älä vaadi itseltäsi liikoja...jos tykkäät lukea,kirjastosta löytyy hyllykaupalla kirjoja aiheesta! Minä olen viinan takia lähes menettänyt lapseni ja perheeni ja nyt kun EHKÄ siitä on eroon päästy joka päivä tuntuu aina vaan paremmalta vaikka paskaa vielä sekaan mahtuukin. Tsemppiä, elämäsi paranee vielä!!!

Vierailija
2/3 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö nuoruus elämättä?

Mulla on kaksi tätiä, joille kummallekin 40-vuotiaana tullut tuo sama kriisi.

Nyt on ne kakarat, velkainen talo (joka ei olekaan mikään nuoruudenunelmapalatsi) ja vanheneva, tylsä mies. Ja työ, joka ei innosta. Tai ei kunnon koulutusta ollenkaan.

Molemmat harkitsi eroa. Joo, ja sepä ratkaiseekin asiat, jos on ongelmia itsensä kanssa.

Kumpikin pääsi tuosta yli. Toinen lähti opiskelemaan. Kun sai uuden työn, tuli lisää palkkaa, vaihtoivat kivempaan kotiin. Lapset kasvoivat, muuttivat kotoa. Nyt on lapsenlapsia ja aikaa ja rahaa tehdä kivoja juttuja. Eikä elämä olekaan hullumpaa.

Toinen kipuilee noiden väärien valintojensa kanssa nyt. Työ on tylsää. Kakarat kiukuttelee. Mies on pöljä. Talo on kaamea. Koirakin piti ottaa riesaksi.

Jospa mietit, mitä haluaisit tehdä. Jotain kivaa. Ihan pientä ensiksi. Vaikka: haluaisin leipoa kakun. En ehdi. No, unohda muu ja leivo se kakku. Mitä sitten haluaisit tehdä? Oppia ranskaa? Lähteä matkalle? Mitä? Tee se. Mutta niin, ettei mies ja lapset kohtuuttomasti joudu kärsimään.

Aloita pienestä. Se on muutoksen alku.

Katso, mitä sinulla on. Ole siitä tyytyväinen. Kiitollinen.

Puhu miehelle. Puhu ystävälle. Puhu terapeutille.

Mikä sua erityisesti ärsyttää? Mikä elämässäsi on kuitenkin hyvää? Mitä hyviä puolia löydät siitä huonoksi kokemastasi asiasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukehdu siihen omahyväisyytees. Siinä kaikki.