Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PALKKAMUSSUTTAJAT JA KITISIJÄT !

Vierailija
25.02.2012 |

Jos tavoitteenanne on suuri palkka, miksi ihmeessä olette edes hakeutuneet joksikin ensihoitajiksi tai vastaaviksi, koska takuuulla teillä on alan palkkataso tiedossanne kun alan valitsette. Jos haluatte paljon palkkaa, opiskelkaa suuripalkkaisille aloille niin ei tarvitse vauvapalstalla mussuttaa pienestä palkasta. Helppoa ja yksinkertaista - tosin luulen että kovin harvalla riittää älliä, sitkeyttä ja ahkeruutta ja siinä piileekin se iso ero!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan hoitaa lapsia, kuten kirjoitin, jos huomasit.

Aina voi hoitohommankin tehdä yksityisenä ja omalla riskillä. Olemalla hyvä tienaa enemmän..

Vierailija
2/16 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkapolitiikka ei ole oikeudenmukaista. Aikojen alusta on jossakin päätetty, mikä ala on isopalkkainen ja mikä ei. Luulenpa, että palkkamussuttajat yrittävä tätä ilmaista.

Ja miksi ei saisi kysellä. Onko se ap:ltä pois. Taidat olla diktaattorin alku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi hoitohommankin tehdä yksityisenä ja omalla riskillä. Olemalla hyvä tienaa enemmän..

minä vain. Ja sellaisten, kuin sinä:D

Vierailija
4/16 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vain. Ja sellaisten, kuin sinä:D

Valittaa samoista asioista vuodesta toiseen.. Turhaahan se on,eikä edes auta..

Vierailija
5/16 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän huonommin ja olla valittamatta:D

Vierailija
6/16 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tavoitteenanne on suuri palkka, miksi ihmeessä olette edes hakeutuneet joksikin ensihoitajiksi tai vastaaviksi, koska takuuulla teillä on alan palkkataso tiedossanne kun alan valitsette. Jos haluatte paljon palkkaa, opiskelkaa suuripalkkaisille aloille niin ei tarvitse vauvapalstalla mussuttaa pienestä palkasta. Helppoa ja yksinkertaista - tosin luulen että kovin harvalla riittää älliä, sitkeyttä ja ahkeruutta ja siinä piileekin se iso ero!

Kai sitä saa valittaa, jos palkka ei vastaa työn vaativuutta. Se voi tulla yllätyksenä, miten ylikuormitettu jokin sinänsä kiinnostava ala on. Taidat ap olla aika nuori.

Vierailija
7/16 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkapolitiikka ei ole oikeudenmukaista. Aikojen alusta on jossakin päätetty, mikä ala on isopalkkainen ja mikä ei.

naurattaa niin että poskiin koskee!! :)

Ajatteleeko joku oikeesti noin?

Vierailija
8/16 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkapolitiikka ei ole oikeudenmukaista. Aikojen alusta on jossakin päätetty, mikä ala on isopalkkainen ja mikä ei.

naurattaa niin että poskiin koskee!! :)

Ajatteleeko joku oikeesti noin?

etkö tiedä, että täältä pressakin hakee neuvoja, kun av-mammat on niin teräviä.

Vierailija
9/16 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä pienipalkkaisiakin tarvitaan.

Vierailija
10/16 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä pienipalkkaisiakin tarvitaan.

Vierailija
11/16 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten perisynty

Kateus

Sekä nykyään lisäksi

Laiskuus

Saamattomuus

Viimeiset kiitosta hyysäysyhteiskunnasta. Alkaen alakoulusta asti, ei vaadita että luettaisiin edes läksyt kunnolla.

Vierailija
12/16 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en tosiaan 16-vuotiaana miettinyt palkkaa. Omalleni olen kyllä sanonut, että älä valitse alaa jota haluat tehdä (kuten minä halusin hoitaa lapsia) vaan sellainen josta saa rahaa.

Vierailija
13/16 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en tosiaan 16-vuotiaana miettinyt palkkaa. Omalleni olen kyllä sanonut, että älä valitse alaa jota haluat tehdä (kuten minä halusin hoitaa lapsia) vaan sellainen josta saa rahaa.

Vierailija
14/16 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/16 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastaus on en mä enää näin vanhana, en mä jaksa. Pelkkää selittelyä ja itsesääliä.

Vierailija
16/16 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastaus on en mä enää näin vanhana, en mä jaksa. Pelkkää selittelyä ja itsesääliä.