Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää Huutiksessa trokaamisen sanallinen peittely

Vierailija
25.02.2012 |

Joopa joo, kattelin vaatetta Huutiksessa. Siellähän on myös näitä ale-myyntien hamstereita, jotka tekee tiliä uusilla vaatteilla. Sehän on ihan ok, eipä haittaa mua.

Mutta se haittaa, kun on typerää "ehdin jo napata lapun pois, mutta en otakaan käyttöön" tai "olen yrittänyt hillitä ostelua, mutta tämäkin ihanuus tuli ja pienihän se onkin jo" selittelyä. Ja kun katsoo myyjien kohteita, niin vaatetta on joka lähtöön joka koossa. Että jos täällä on tota sepittelyä harrastavia linjoilla, niin voin sanoa et ihan periaatteesta en teiltä huuda.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä kävi ihan oikeasti paha moka kun ostin todella kalliilla muutaman merkkipaidan ja aivan väärää kokoa :( Nyt on huutiksessa...

Ei sitä siihen kohteeseen saanut mitenkään laitettua että ihan oikeasti tuli otettua väärä koko, vaan selittelyltä kuulostaa. Tosin ei ole muita kohteita enkä lapuista selitellyt mitään mutta kuitenkin...

Harmittaa aivan tolkuttoman paljon! Olisi edes ollut alennuksessa :/

Vierailija
2/5 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä kävi ihan oikeasti paha moka kun ostin todella kalliilla muutaman merkkipaidan ja aivan väärää kokoa :( Nyt on huutiksessa...

Ei sitä siihen kohteeseen saanut mitenkään laitettua että ihan oikeasti tuli otettua väärä koko, vaan selittelyltä kuulostaa. Tosin ei ole muita kohteita enkä lapuista selitellyt mitään mutta kuitenkin...

Harmittaa aivan tolkuttoman paljon! Olisi edes ollut alennuksessa :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein paras on kyllä tämä "..minä olen paljon matkustava himoshoppailija..".. ja sitä ebayta ja nettikauppojen alejako sanotaan nykyään matkusteluksi? ;-)

Vierailija
4/5 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi lapsi saa sukulaisilta usein merkkivaatteita, jotka eivät ole mun makuun/valmiiksi liian pieniä, eivätkä siis koskaan tule käyttöön.

En koskaan selittele asiaa. Huutaa ken tahtoo.

Vierailija
5/5 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka taittuu surffaamalla. Ja voi harmi, kun taas tarttui virtuaalimatkalla "väärää kokoa" ja "sittenkin ylimääräinen" mukaan. Ja hitto vieläpä kolmessa eri värissä!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi