Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostin apple macbook airing, joka on TODELLA HIDAS. onko ns.normaalia

Vierailija
25.02.2012 |

onko muilla vastaabaa konetta? onko tässä jokin vika vai onko kyseinen kone todella todella hidas??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että tonnin kone toimisi edes perusnopeudella?! Tämä lataa youtubesta musaa sekunnin pätkän minuutissa ja aukaisee esim. iltasanomia 15min! Missä vika? Nettitikku pitäisi olla nopea..

Vierailija
2/8 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai soita sinne.

Virus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika ei ole koneessa vaan nettitikussa. Saatat asua kaukana mastosta tai katvealueella. Kaupungissakin on katveita ja datayhteyden toimivuus vaihtelee jopa saman asunnon sisällä huoneesta toiseen. Testaa, toimiiko yhteys paremmin jossain kodin ulkopuolella tai, jos asut maalla, lähimmässä taajamassa. Lainaa toisen operaattorin tikkua ja testaa, toimisiko se verkko paremmin sinun kodissasi.

Nettitikku on kätevä silloin, kun se toimii, mutta epäluotettava. Voi olla, että joudut lopulta hankkimaan kiinteän Internet-yhdeyden ja siihen liitetyn langattoman tukiaseman kotiisi.

(Tarkista varmuuden vuoksi koneen asetuksista, että tikku käyttää 3G eli HSPA-yhteyttä eikä 2G eli GPRS-yhteyttä.)

Vierailija
4/8 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maceissä ei oikein ole viruksiakaan, joten ei se mitään sellaista ole. Onko kone siis normaalikäytössä nopea vai hidas? Webbinopeushan ei kerro mitään koneen nopeudesta. Mulla on Macbook Pro ja tämä on kaikessa tosi vikkelä, tosin SSD-kovalevyt auttaa asiaa, mutta macit on yleensä aina paljon windowskoneita nopeampia.

Vierailija
5/8 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten muutkin kirjoittivat, niin vaikuttaa siltä että ongelma on siinä nettiyhteydessäsi. Mulla tavallinen MacBook käytössä ja se on kyllä toiminnoiltaan tosi nopsa, mutta koska asumme 3g-verkon rajalla, vaihtelee nettiyhteyden nopeus (ei kuitenkaan ole noin hidas kuin sinulla).

Vierailija
6/8 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet jotakin jolla ei ole mitaan tekemista netin kanssa, esim. avaat kovalevylta isoja kuvatiedostoja tms. Jos ei niin ongelma on nettiyhteydessa.

Vierailija
7/8 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on langattomassa kotiverkossa ja kaikkialla muuallakin missä olen käyttänyt supernopea! Ei kun kansi auki ja sivulta toiselle - tän talon pct surruttaa kymmenen min jo pelkkää käynnistymistä..

Vierailija
8/8 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on langattomassa kotiverkossa ja kaikkialla muuallakin missä olen käyttänyt supernopea! Ei kun kansi auki ja sivulta toiselle - tän talon pct surruttaa kymmenen min jo pelkkää käynnistymistä..

ja heikko on nimenomaan kodin langattomassa verkossa. Vanhassa pc-läppärissä oli parempi vastaanotto, tämän kanssa ei verkko riitä edes kaikkiin huoneisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi