Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

suutuinko nyt taas turhasta?

Vierailija
25.02.2012 |

Miehen oli tarkoitus mennä töihin nyt illalla mutta hän sai tietää sitten että häntä ei tarvittukaan ja soitti että on tulossa kotiin. Käyttää vaan ensin kaverinsa kaupassa. Minä siis en ollut se kenelle ensimmäisenä soitettiin vaan kavereille! Ja nyt sain sitten tietää että mies meneekin viettämään iltaa kavereidensa luo sen sijaan että olisi kotona perheensä kanssa. Ärsyttää ihan suunnattomasti se että aina kaverit ja alkoholi vie voiton meistä. Mä en vaan enää jaksaisi enää olla se ihan viiminen vaihtoehto kenen kanssa ollaan vaan jos ei muuta tekemistä satu olemaan.

Eniten ehkä inhottaa se että sitte suutun lapsille ihan turhasta kun ottaa päähän. huudan niille ihan hulluna kaikesta vaikka tiiän et ei se niitten vika ole.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi siis lapsille. Mutta jos tuo kerran toistuu usein, niin miehesi on ihan keskenkasvuinen pelle. Anteeksi ruma ilmaus.

Vierailija
2/3 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankala kilpailija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies suututti, ja minä purin sen lapseen, vaikka en tietenkään olisi halunnut. Me erosimme, ja yksinhuoltajan oli todella paljon kivempi olla, kun ei enää odottanut mieheltä mitään apua, niin ei suututtanutkaan enkä ollut koko ajan kiukkuinen enkä purkanut asiaa lapseen.

(Me tosin palasimme yhteen, kun mies raitistui, ja se onkin ollut nyt raittiina jo yli kymmenen vuotta. Viina oli meillä se, joka meni kaiken edelle, ja kun siitä päästiin eroon, on mies pystnyt keskittymään perheeseen ihan eri tavalla, on oikein hyvä aviomies ja ihan loistava isä)