Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelevatko naiset raiittiista miehestä

Vierailija
25.02.2012 |

Heti, että tämä on tylsä tai entinen alkoholisti? Ehkä jopa uskovainen?

t. Paljon baarielämää aikanaan nähnyt ja siihen kyllästynyt 40v mies, joka harrastaa liikuntaa alkoholin sijaan.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät asiat ole noin mustavalkoisia. Tietty ääripäätkään eivät ole hyviä, ei juoppoa, mutta ei pinko-absolutistiakaan, sellaista joka arvostelee muita juomisesta.

Olen itse jo osani katsonut humalaisia miehiä, en jaksa sellaista(usein) kotonani. Pari, kolme kertaa vuodessa on ok.

Vierailija
2/36 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääripäät eivät kiehdo. Toki mies voisi olla absolutistikin, kunhan ei kiihko-sellainen. Kotona aina tissuttelevaakaan en jaksaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääripäät eivät kiehdo. Toki mies voisi olla absolutistikin, kunhan ei kiihko-sellainen. Kotona aina tissuttelevaakaan en jaksaisi.

Vierailija
4/36 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelisin että voi kun omakin olisi.

Vierailija
5/36 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen alkoholiongelmaisen kanssa olleena voin sanoa että kyllä, ei haittaa!

Vierailija
6/36 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen vietti aikaansa baareissa, niin sanoisin että avioliiton tai parisuhteen kannalta se olisi pidemmän päälle varmaan ihan yhtä huono juttu.

Vierailija
7/36 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ajatus on, että hänellä on jokin ongelma, ettei kontrolli kestä ja on siksi nollalinjalla (ei pysty ottamaan kohtuudella). Toinen ajatus on että kyseessä on tyyppi joka on aiemmin juonut paljon kerralla-mentaliteetilla, siis vain tullakseen känniin ja on nyt päättänyt lopettaa tuon harrastuksen.

Ei täysraittiudessa sinänsä ole mitään valittamista, tuhatkertaa parempihan se on kuin olla alkkis. Silti itse haluaisin että minun mieheni olisi sellainen, joka voisi ja haluaisi silloin tällöin juoda lasin viiniä ruoan kanssa. Väkeviä ei tarvitsisi juoda, mutta ei viinilasillinen ketään ole vielä tappanut. Tylsähän se olisi yksin sitä viiniä juoda ruoan kanssa kun toinen on aina vesilinjalla...

Yleensäkin kohtuus on kaikessa parempi kuin ääripäät. Täyskieltäytyminen kuvastaa usein turhan äärimmäistä ja tiukkapipoista asennetta monessa muussakin elämänalueessa.

Vierailija
8/36 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halua juoda alkoholia, mitä sitten. Ei se nyt ainakaan huonommaksi tee ihmistä. Syitä ja tarinoita on yhtä monta kuin raittiita ihmisiäkin. Ei minua haittaa juoda viiniä tai mitä tahansa vaikkei mies juokaan.

Jotenkin vanhempana ei jaksa enää tulkita ihmisiä vain jonkun jutun takia.

Vierailija
9/36 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mielestäni mies joka haluaa ja pystyy olemaan juomatta on ehdottomasti plussaa suhdemarkkinoilla. Mikään ei ole ällöttävämpää kuin kännissä sössöttävä ja sönkkäävä humalainen, joka ei edes itse tajua olevansa dorka.

Vierailija
10/36 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se voisi olla mulle juuri hyvä asia, kun tahdon selättää alkoholismini...

Vierailija
11/36 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ihanaa löytää raitis mies!! Se on sitäpaitsi aika seksikästäkin, että mies nauttii jostain muustakin elämässään kuin sohvalla istumisesta ja kaljan litkimisestä..grrr

Terveisin 26 vuotias neitokainen

Vierailija
12/36 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei alkoholittomuus, tai sen vähäinen käyttö tarkoita liikunnallisuutta, niin mieluummin olisin miehen kanssa, joka olisi sunnuntaiaamuna valmis lenkille, eikä oksentamaan kuin tämä oma "rakas" mieheni. Aina on joku syy avata se kaljatölkki, tai mennä baariin. Lapsetkin ovat kakkossijalla. Eli kyllä, raitis kelpaisi!

Vierailija
13/36 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennessä alkoholia käyttämättömät miehet, jotka ovat tulleet vastaan ovat olleet

1) erittäin vahvasti uskonnollisia

2)alkoholin entisiä ongelmakäyttäjiä

Juopon miehen entisenä vaimona kyllä toivon, että voisin nauttia miehen seurasta myös niin, että siihen kuuluu sellainen nautinnollinen alkoholinkäyttö, että kumpikaan ei tule humalaan, ainakaan toista häiritsevällä tavalla.

Vierailija
14/36 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä jos niitä baarikimuja etsit niin varmasti heillä tämä ajatus.

Vierailija
15/36 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti mieluiten miehen, joka ei juo ollenkaan alkoholia. Niitä vain on vähän vaikea löytää. Mulla itselläni kyllä oli ainakin alkava alkoholiongelma minkä vuoksi lopetin, että ehken sitten itse kelpaa raittiille..

Vierailija
16/36 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) uskovainen

2) kuivilla oleva alkoholisti

3) helvetin tylsä

Vierailija
17/36 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ovat hiukankin elämää nähneet

Vierailija
18/36 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi tylsyys, kyllä oikeasti humalainen työpaikan illanvietoissa on se tylsin tyyppi, ja se, joka pystyy vielä pikkutunneilla keskustelemaan ja olemaan hauska, on paljon mielenkiintoisempi.

Mutta itsekin olen uskova, joten sitä en pidä negatiivisena. Mutta en pidä absolutismia mitenkään välttämättömänä kristitylle.

Vierailija
19/36 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu, olen 42-vuotias nainen ja iltaelämä ei enää kiinnosta. Olen eronnut ja haaveilenkin, että seuraavassa parisuhteessa (ja siinä viimeisessä....) tuleva mieheni ei käyttäisi alkoholia ollenkaan. Liikkua sen sijaan voisimme yhdessä paljon.

Vierailija
20/36 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Joillekin ensinnä tulevat mieleen nuo esittämäsi vaihtoehdot, joillekin jotain muuta. Väittäisin, että asia korreloi sen kanssa, juoko nainen itse alkoholia ja millainen oli se edellinen periaateabsolutisti, jonka on tavannut.

Itse en käy baareissa tai yökerhoissa. (Harrastan myös reilussa määrin liikuntaa ja urheilua, jos se ketään kiinnostaa.) Pidän kuitenkin ruuanlaitosta, hyvästä ruuasta ja hyvistä juomista. Alkoholilliset juomat ovat juomia muiden joukossa. Juon niitä, koska ne maistuvat hyvältä ja sopivat hyvin joihinkin ruokiin sekä toimivat hyvin ruuanlaitossa. Minusta on ihan mukavaa olla silloin tällöin hieman hiprakassa, mutta se ei ole minulle välttämätöntä tai erityisen merkityksellistä, eikä syy siihen, miksi juon alkoholia.

Koska itselleni on ilmiselvää, että alkoholia ei nautita humaltumisen vuoksi, vaan juomana muiden joukossa, samoista syistä kuin niitä muitakin, mies, joka ei juo alkoholia periaatteesta laisinkaan tekee saman vaikutelman kuin mies, joka ei esimerkiksi syö punaisia ruokia tai juo kuumia juomia lainkaan, ihan vaan periaatteesta.

Eli vähän lapsellisen ja oudon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän