Negatiiviset ap:t ignooraavat
ketjuunsa saaneet hyvät kommentit, mutta keskittyvät provoihin ja vastaaviin.
Mistä on oikein kyse?
Olen viime aikoina lukenut montaa sellaista ketjua, joihin ap on jossain vaiheessa ilmestynyt kommentoimaan ja kommentoinut kirjoituksista vain sitä kaikista ikävintä ja epäasiallisinta kommenttia! Muut on ignoorattu täysin :D
Ja sen jälkeen ap ilmoittaa häipyvänsä koko ketjusta! :D
Hei mikä pointti tuossa nyt on? Itse ainakin kirjoittelen tänne siksi että on kiva kuulla erilaisia ideoita ja ratkaisuja. Mielelläni kommentoin hyviä kirjoituksia, ja keskustelu jatkuu vain entistä parempana. Ainahan epäasiallisiakin tms. voi joukossa olla, mutta ne voi ohittaa.
Mikä on negatiivisten ap:en toiminnan pointti, kertokaa :)
Kommentit (9)
että jos aloitus on kovin henkilökohtainen niin negatiiviset kommentit tuntuu kohtuuttomilta. Ja ehkä haluaa puolustautua?
että jos aloitus on kovin henkilökohtainen niin negatiiviset kommentit tuntuu kohtuuttomilta. Ja ehkä haluaa puolustautua?
kirjoitetaan, kun ollaan jostakin asiasta tuohtuneita. Toinen puoli taas kirjoittelee, kun omaa kapeaa maailmankuvaa jokin asia häiritsee. Varmaan tällaisista ihmisistä koostuvaa kirjoittajajoukkoa ne negatiiviset omaa mielipidettä tukemattomat kirjoitukset sitten eniten häiritsevät. En tiedä ottaako täällä kukaan koskaan mitään opikseen vastauksista tai onko täällä edes kukaan saanut maailmankuvaansa avarrettua.
(sain siis koko ajan virheilmoitusta että ei lähde viestisi, ei..)
että ne negatiivisina pitämäni ap:t ovatkin todellisuudessa yltiöpositiivisia, kun odottavat ettei mitään kuraa foorumikeskusteluissa tulisi niskaan :)
Minulle tämä AV on ollut tosi opettavainen paikka kysyä ja saada tietää asioita. Palstan parhaita puolia on se, että joukkoon yleensä sattuu monta hyvää ja muutama erittäin hyvä vastaus, joista todella voi olla hyötyä.
Missään muualla foorumikeskusteluissa en ole tavannut yhtä laajaa kirjoa ihmisiä, monenlaista tietoa ja myös eri alojen asiantuntemusta.
Palstan nimi on vähän harhaanjohtava, Vauva-lehden AV - mutta sekin on oma hauskuutensa.
Olemme sitten kaikki keskustelijat täällä AV-mammoja, vaikka oikeassa elämässä emme edes mammoja olisikaan :D
T: Tämän ketjun :D ap
kirjoitetaan, kun ollaan jostakin asiasta tuohtuneita. Toinen puoli taas kirjoittelee, kun omaa kapeaa maailmankuvaa jokin asia häiritsee. Varmaan tällaisista ihmisistä koostuvaa kirjoittajajoukkoa ne negatiiviset omaa mielipidettä tukemattomat kirjoitukset sitten eniten häiritsevät. En tiedä ottaako täällä kukaan koskaan mitään opikseen vastauksista tai onko täällä edes kukaan saanut maailmankuvaansa avarrettua.
No kyllä itse jonkun ketjun aloittajana häiritsee asialliseen aloitukseen kirjoitetut kettuiluviestit.
Toisekseen tuo ajatus "maailmankuvan avartamisesta" on hassu, ei kai se nyt kaikkia aiheita aina kosketa..
Itse avasin joskus tällaisen ketjun:
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1551693/muistisairas…
..enkä siis samastu itse siihen, että pitää tämäntyyppiseen ketjuun kirjoittaa tarkoituksellisen negatiivisia kommentteja. Mutta ajatusmaailmansa kullakin.
jotka kysyvät jotakin ja katoavat sen jälkeen kuin tuhka tuuleen kommentoimatta mitään? Onko epäkohteliasta?
kun ukolla on toinen, tai ainakin viettää aikansa mieluummin muualla kuin kotona.