Kenen mies käy ilman vaimooaan ryyppäämässä kapakassa?
Minun tuttavapiirissäni ei kukaan. Onko tämä alemman sosiaaliluokan hyväksytty tapa, koska en tiedä siitä mitään?
Kommentit (4)
Nää on taas näitä pirttihirmuja.. Hoh hoijaa..
Meillä ainakin minä sekä mies käymme erikseen omien ystäviemme kanssa joskus ulkona juhlimassa. KÄydään myös ehdessä. En minä ainakaan haluaisi, että mies roikkuisi aina mukana, kun haluan mennä tyttökavereideni kansas viettämään iltaa.
Lisäksi miellä on todella minimaaliset tukiverkot, eikä juuri mistään saada koskaan lapsenhoitoapua. Siksikin ollaan enemmän käyty kumpikin vuorollamme vähän tuulettumassa omien ystävien kera. Muuten meidän pitäisi olla vain kotona, jos molempien pitäisi mukamas aina päästä ulos samaan aikaan.
Meillä homma menee kutakuinkin niin, että kumpikin käymme erikseen ulkona ehkä kerran kuussa. Siihen päälle sitten tietysti kummankin omat urheiluharrastukset ja esim. minä saatan käydä siskoni kanssa joku ilta leffassa ja mies taas käy työkaverinsa kanssa katsomassa lätkäpelin.
Itse en ymmärrä ollenkaan sellaista touhua, ettei saisi ikinä mennä omien kavereiden kanssa minnekään ilman puolisoa. Ahdistavaa olisi elää sellaista elämää, hui kamala..
Minulla on tällainen ystävä, joka rajoittaa miehensä menemisiä todella rankalla kädellä. Mies joutui mm. firman pikkujouluista tulla kotiin viimeisellä bussilla klo 22.30 :D. Järkyttävää touhua, sääliksi käy sitäkin miestä.
Relatkaa vähän, pirttihirmut. Avioliitto ei ole mikään vankila.
Sen sijaan käyn mielelläni hänen kanssaa ulkona syömässä hyvässä ruokaravintolassa mukavaa iltaa viettämässä.
...mutta sitten siitä tuli ex-mies. Ja olemme akateemisia.
vaimon kanssa tai ilman, kuulostaa joka tapauksessa juntilta. Miehellä on omia menoja, mutta ei ne mitään ryyppäämisiä ole.