Koska viimeksi otit mieheltäsi suihin? Tunnetko syyllisyyttä asiasta?
Kommentit (17)
Olen lopettanut ko. touhun, koska mieskään ei nuole p*lluani. Fair deal. En tunne syyllisyyttä, enkä kyllä ymmärrä miten syyllisyys liittyy suihinottoon??
kuukausi sitten? Ottaisin vaikka joka päivä jos se lestäisi siedettävän ajan, mutta miehelläni kestää tosi kauan laueta suuseksistä. Tunti voi hyvin mennä ja oikeesti ei jaksa!!!
Keskiviikkona. (ja sain myös itse suuseksiä, itse asiassa orgasmiin saakka :))
Syyllisyyttä? Miksi ihmeessä? En ymmärrä pointtia?
muutenkaan emme ole harrastaneet seksiä vuoteen. Mistä sitä syyllisyyttä pitäisi tuntea? Suuseksi ällöttäisi joka tapauksessa meitä molempia.
joku vaihe, että minkäänlainen seksi ei kiinnosta kuin ehkä kerran kuussa. Silloin kun haluaa seksiä tulee sisään yhtäkkiä takaapäin,joten ei siinä paljon ehdi suuseksiä ajatella.
Eilen viimeksi, en tosin miehen laukeamiseen saakka, koska halusin myös yhdyntää ;D
Tänään olin jo pudottamassa miehen housuja suuseksiä varten, kun päiväunilla ollut kuopus heräsi... No ehkäpä huomenna sitten :)
Joo, tykkään antaa suuseksiä. En häpeä sitä.
Viime viikonloppuna. Syyllisyyttä mistä? Siitä, ettäs siitä on niin pitkä aika? :-D
en tykkää ko. puuhasta. Olen sitä muutamaankin otteeseen kokeillut, josko oppisin tykkäämään (tai että edes ällöttäminen vähenisi) mutta ei, se ei oo mun juttu. Onneks miestä ei näytä pahemmin asia vaivaavan. Meillä kuitenkin on muuten suht monipuolista seksiä, säännöllisesti.
Eli sen jälkeen kun jäi kiinni rinnakkaissuhteesta niin eipä ole maistunut
koska mieheni kulli haisee kamalalta jopa suihkun jälkeen. Hyi mikä pallihiki ja kusitippa munan päässä.
siitä tunnen syyllisyyttä, että en antanut miehen nauttia vaan tuli muutamassa minuutissa. Mieheni tekee minulle niin käsittämättömiä temppuja ja niissä kestää niiden täydellisyydestä huolimatta kauemmin, siitäkö sen syyllisyyden pitäisi tulla?
Tällä viikolla miehellä on ollut yllätysseksi-vaihe, eli on käytännössä keksinyt riisua minut esimerkiksi kesken pyykkien lajittelun ja työntynyt suoraan sisääni ilman mitään sen kummempia lämmittelyjä. Meillä päin ei yleensä viedä hommaa loppuun asti, en koskaan ole oikein pitänyt tupakoitsijan sperman mausta:(
Miksi ihmeessä tuntisin siitä syyllisyyttä? Etten tällä viikolla ole ottanut poskeen?
En tunne syyllisyyttä. Mies on tyytyväinen, tuossa vieressä maireasti hymyilee.