Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko äiti oikeasti sulkea silmänsä, jos on pienintäkään epäilyä

Vierailija
24.02.2012 |

että lapsi joutuu seksuaalisen hyväksikäytön kohteeksi??

Esim. ohittaa lapsen ikätasoon kuulumattomat puheet yms.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi, jos mihensä tekee sitä muille yms...

Kait siinä sairaudella on sijaa, mutta myös lupaus... kaiken se kestää... niin myötä kuin alamäessä...

Vierailija
2/5 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait siinä sairaudella on sijaa, mutta myös lupaus... kaiken se kestää... niin myötä kuin alamäessä...

Kaiken se kestää ei käsitä rikoksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen joskus jotain havainnut sellaista esim. jossain ihmisessä jossain juhlissa tai kyläilessä tms, joka minua häiritsee, olen huolehtinut, etteivät lapseni jää ilman valvontaa tällaisen ihmisen seuraan.

Koskaan en ole omieni kohdalla kohdannut mitään puhetta tai käytöstä, josta olisin voinut sellaista epäillä. Enkä muidenkaan lähjipiirien lasten kohdalla siis lasten kavereiden puheissa ei ole ollut mitään sellaista.

Mutta.. nyt kun tilanne on meillä mikä on, tulkitsen kaikenlaisia vanhoja asioita ja tilnateita toisin. Katson niitä uudessa valossa ja kiroan itseäni, etten ole mitään huomannut.

Meillä kohdalle on osunut pahuus, jonka tekijään olemme koko perhe aina luottaneet. Lapselle rakas isovanhempi on kohdellut niin julmasti vanhinta lastamme, että en tiedä kuinka tästä ikinä selvitään.

Vierailija
4/5 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken se kestää ei käsitä rikoksia!

Vierailija
5/5 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on niin erilaisia ja kaikista synnyttäminen ei tee äitiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme