5-vuotiaalle kevääksi haalari vai takki+housut?
Ostaisitteko 5-vuotiaalle pojalle välikausiasuksi haalarin vai takin ja housut? Kummat olisi pojan itse helpompi pukea, tämä poika on aika laiska itse pukemaan...?
Kouluikäisillä harvemmin enää haalareita näkee, mutta onko 5v jo liian "iso" pitämään haalaria?
Kommentit (11)
vielä ekan luokan talvellakin, sen jälkeen takki ja housut. helpompi ja nopeampi pukea, ei unohdu housut tai ei kulje takki auki herkästi
Osaa kyllä jo pukea. Kevääksi yhdistelmä kätevä, koska takki toimii sitten kesälläkin kylmällä/ sade säällä jne. Ja on myös erittäin paljon kivemman näköinen.
Mutta jos pakko valita, niin takki ja housut.
5v, enkä aio enää ostaa haalaria kevääksi/syksyksi. takki+housut kätevämpi. Mitenkäs ensi talveksi? Haalari vai takkí+housut?
5v, enkä aio enää ostaa haalaria kevääksi/syksyksi. takki+housut kätevämpi. Mitenkäs ensi talveksi? Haalari vai takkí+housut?
ehdottomasti, samoin talveks hyvät housut korkealla vyötäröllä.
mun kummallakin lapsella on takki ja housut olleet jo 3v käytössä kevätvaatteissa, talvihaalarit sitten taas käyössä
ehkä sitten päädytään takki+housut-komboon. Talvella on ollut haalari sekä sitten takki ja housut lisäksi. Täytyy katsella valikoimia.
meillä on kevääksi ns. parempia takkeja ja housuja kauppa-yms. reissuja varten, mutta nyt olisi hakusessa päiväkotiin jne. asu, jolla kestää rymytä :)
ap
Talvikäytössä haalar on (ja varmaan vielä ensi talvenakin, kun lapsi 5,5 v), mutta keväisin ja syksyisin mennään kaksiosaisilla.
jo kysyä itseltäänkin mielipidettä, että kumpi olis mieluisampi?
Meillä on kevääksi sekä haalari että takki-housut pihalle ja lisäksi vielä farkkujen kanssa "siisti" takki.
Mutta en tiedä, minkä ikäisillä niitä vieläyleisesti käytetään.