Miesystäväehdokas löysi uuden :(
Miks mä en osaa puhua tunteistani. Luulen, että tää kuten kaikissa aiemmissa orastavissa suhteissani on käynyt. Miehet kyllästyy kun luulee, etten ole kiinnostunut, kun en osaa tuoda sitä ilmi. Sit vaan yksin itken sitä jälkeenpäin :(
Nyt sain toista kautta kuulla että "nykyiseni" on tuonut kotiin miniäehdokkaan. Mä tahdon vaan kuolla, mulla on todella nöyryytetty ja rikkoutunut olo.
Kommentit (12)
tai siis tapailin yhtä miestä.
Ihan siis useemman kuukauden.
No nyt hän sitten päivitti facebookiin parisuhteessa erään naisen kanssa olevansa...
Kuvittelin jotenkin että tässä kehkeytyisi jotain kun tapailtiin ja juteltiin jne todella paljon:o
Ei kai ihmisiin vaan voi luottaa...
Ehkä hän tapaili monia.Suutelikin jopa minua aina...
tai siis tapailin yhtä miestä.
Ihan siis useemman kuukauden.
No nyt hän sitten päivitti facebookiin parisuhteessa erään naisen kanssa olevansa...
Kuvittelin jotenkin että tässä kehkeytyisi jotain kun tapailtiin ja juteltiin jne todella paljon:o
Ei kai ihmisiin vaan voi luottaa...
Ehkä hän tapaili monia.Suutelikin jopa minua aina...
missään vaiheessa suhteenne laadusta?
Mitäs jahtaatte niitä kaikkein suosituimpia komeljanttareita. Totta kai niillä on pyörityksessä useita tyttöjä, parhaimmilla voi olla päälle kymmenenkin.
Naiset, erityisesti nuoret sellaiset, valitsevat miesseuraa hyvin kollektiivisin kriteerein. Siksi heitä on myös erittäin helppo huijata ihmissuhdeasioissa, kunhan vaan röyhkeyttä löytyy.
tietyssä vaiheessa (alkuvaiheessa!) tapailua ottanut aina selkeästi puheeksi, että missä mennään. Suoraankin voi kysyä, että etkai sinä näin ihanille treffeille kuskaile ketään muita ;) jne.
Rohkeutta naiset. Miehiltäkin voi vaatia asioita.
Mitäs jahtaatte niitä kaikkein suosituimpia komeljanttareita. Totta kai niillä on pyörityksessä useita tyttöjä, parhaimmilla voi olla päälle kymmenenkin.
Naiset, erityisesti nuoret sellaiset, valitsevat miesseuraa hyvin kollektiivisin kriteerein. Siksi heitä on myös erittäin helppo huijata ihmissuhdeasioissa, kunhan vaan röyhkeyttä löytyy.
Ihan kuin sanoisit, että naiset ovat aivotonta karjaa, jotka eivät vaan osaa arvostaa niitä peräkammarin poikia jotka ois niiiiin ihania, vaan yrittävät kaikki täsmälleen yhtä ja samaa miestä. Missähän maailmassa sinä elät?
tietyssä vaiheessa (alkuvaiheessa!) tapailua ottanut aina selkeästi puheeksi, että missä mennään. Suoraankin voi kysyä, että etkai sinä näin ihanille treffeille kuskaile ketään muita ;) jne.
Rohkeutta naiset. Miehiltäkin voi vaatia asioita.
kakkonenkin huomasi ihmeekseen, että pidemmän seksiä sisältäneenkin tapailun jälkeen sitä pitää ihan erikseen kysyä/sopia, että ollaanko tässä nyt ihan parisuhteessa ja yksinoikeudella.
Meinaan kun puoli vuotta on tapaillut ja sekstaillut, viettänyt viikonloppuja yhdessä, ja ohimennen käytät sanaa, että "tässä meidän suhteessa", ja mies pillastuu, että "suhde, mikä suhde, ei meillä mitään suhdetta ole"..
Ja aika usein myös paljastui että siellä on se toinenkin ehdokas, tai pidempiaikainenkin kierroksessa.
Ei oo niinku ennen vanhaan nuorena nää jutut selviä.
Mutta näköjään sen olet jo huomannutkin.
naiset. Miehiltäkin voi vaatia asioita.
kakkonenkin huomasi ihmeekseen, että pidemmän seksiä sisältäneenkin tapailun jälkeen sitä pitää ihan erikseen kysyä/sopia, että ollaanko tässä nyt ihan parisuhteessa ja yksinoikeudella.
Meinaan kun puoli vuotta on tapaillut ja sekstaillut, viettänyt viikonloppuja yhdessä, ja ohimennen käytät sanaa, että "tässä meidän suhteessa", ja mies pillastuu, että "suhde, mikä suhde, ei meillä mitään suhdetta ole"..
Ja aika usein myös paljastui että siellä on se toinenkin ehdokas, tai pidempiaikainenkin kierroksessa.
Ei oo niinku ennen vanhaan nuorena nää jutut selviä.
minkä ikäinen olet mutta noin se menee. Monet miehet haluaa nimenomaan vain kivaa seuraa ja seksiä, ja sitoutuvat mahdollisesti sitten sen kanssa, joka tuntuu "siltä oikealta", jos sitoutuvat. Siksi sitä todella täytyy erikseen kysyä, että onko suhde miehen mielestä parisuhde vai ei.
mutta ollaan oltu paljon yhteyksissä, käyty leffassa ja keikoilla. Kyllä se tuntu olevan ihan aidosti kiinnostunut, mutta löysi sitten jonkun kiinnostavamman. Harmi, kun kerrankin löysi jonkun kivan, johon oikeasti ihastuin :(
Äiti vaan sanoi että miehet on idiootteja ja osti mulle suklaata.... Itse en silti mieltäisi tätä tyyppiä idiootiksi, oli kai liian hyvää ollakseen totta.
Ap
Mä menin naimisiin miehen kanssa, joka alussa palvoi mua, oli intohimoa, rakkautta, sielujen sympatiaa, vannomista, syvällisiä keskusteluja yötä myöten, vuorokausien rakastelua ja ilotulituksia.
Nyt kun olemmme olleet yhdessä 15 vuotta, nyt se on musta kiva vaikka rakkaus onkin syventynyt, mutta kahden lapsen arki vienyt terää.
Kaikkien pitäisi puhua, rakastaa ja olla täysillä ne rakkauden ensihetket.
Mä menin naimisiin miehen kanssa, joka alussa palvoi mua, oli intohimoa, rakkautta, sielujen sympatiaa, vannomista, syvällisiä keskusteluja yötä myöten, vuorokausien rakastelua ja ilotulituksia.
Nyt kun olemmme olleet yhdessä 15 vuotta, nyt se on musta kiva vaikka rakkaus onkin syventynyt, mutta kahden lapsen arki vienyt terää.
Kaikkien pitäisi puhua, rakastaa ja olla täysillä ne rakkauden ensihetket.
että se on nykyisin yhtä tylsä kuin ne ihan kivat, joita tapailit ennen miestäsi? Kysyn vaan siinä mielessä, että pitäisikö sitten ottaa jo valmiiksi "ihan kiva" kun kaikista kuitenkin tulee sellaisia ajan myötä?
luulitko sä yhä tapailevasi tätä tyyppiä?
No sitä sattuu, enkä mä usko että se vika nyt siinä on, ettet sä ole tuonut kiinnostusta ilmi.
Vai kävittekö edes treffeillä vai missä vaiheessa tää juttu oli? Miksi luulet ettet ilmaissut tarpeeksi hyvin?