Päästäisitkö miehesi kahvilaan jossa tarjoilee tämä nainen? kuvakollaasi
Kommentit (21)
Pakko herättää huomio jollain tavalla kun ei ole naamasta kummoinen. No, onhan noita maailma pullollaan. Huomionkipeitä naisia.
Pakko herättää huomio jollain tavalla kun ei ole naamasta kummoinen. No, onhan noita maailma pullollaan. Huomionkipeitä naisia.
Olen huomion kipeä, ryhdyn tarjoilijaksi. Eiköhän tuossa ole ihan itsensä elättämisestä kyse.
Mustasukkaisuus on mielisairaus. Otan osaa jos jollain on tuollainen itsetunto-ongelma. Jos mieheni sais noin kaunista naista niin mä oisin vaan onnellinen. Se vaan on sen verran ruma että en minäkään viitsi sille antaa.
Kyllä nyt tuollaiseen paikkaan päästäisin, ei niillä tissillä ja perseellä mitään tee jos naama on kuin mummovainaalla.
Tuskinpa mun perusreino tuolle misulle edes kelpaisi... Mutta itse en kyllä suostuisi asioimaan kahvilassa, jonka tarjoilija pitää käsiään housuissa (kuten tuossa yhdessä kuvassa). Yuk!
kai nyt tyrkyn saa koska haluaa, ei tarvi nähdä edes vaivaa...
Voi fyysisesti pahoin tyrkyistä...ja ennenkuin kukaan nauraa, sanotaan että miehen naismaku kallistuu BBW-puolelle. Laihat kukkakepit silikonipalloineen eivät tee hänelle mitään.
kukaan mies kysele lupia mennäkseen kahvilaan?
Olen huomion kipeä, ryhdyn tarjoilijaksi. Eiköhän tuossa ole ihan itsensä elättämisestä kyse.
jos pitää elättää itseään paljastelemalla. Kyllä mun käsittääkseni tuollaiseen elättämistapaan hakeutuminen kielii kyllä jo henkisen puolen ongelmista. Mulle ei tulisi ihan ensimmäisenä mieleen, että alan pukeutumaan härskinnäköiseksi saadakseni kuppilani kannattamaan.
Hyvä kroppaa muttei naamasta tosiaan kummoinen.
Ja ei ole tapana "päästää" tai "olla päästämättä" aikuista ihmistä jonnekin.
on se käynyt maksullisissa naisissakin. huoria on maailma pullollaan.paljasta pintaa tunkee joka tuutista, eiköhän suurin osa ihmisistä ole sille jo lähes immuuneja.
vastaus kysymykseen, päästäinen
on se käynyt maksullisissa naisissakin. huoria on maailma pullollaan.paljasta pintaa tunkee joka tuutista, eiköhän suurin osa ihmisistä ole sille jo lähes immuuneja.
Toivottavasti älysi käyttää kumia!
vastaus kysymykseen, päästäinen[/Salaperäinen vastaus:)
Olet aikamoinen luuska jos maksullisiin naisiin on pitänyt sortua :D
Toivottavasti älysi käyttää kumia!
taidat olla aikamoinen idiootti jos luulet että vain luuskien miehet käyvät huorissa :DDD
Ja vastaus alkuperäiseen kysymykseen, mun mies nyt saattais olla onnessaan vaikka siellä tarjoilisi mikä hyvänsä 6-kymppinen luuska tissit paljaana, mutta ei se sais sitäkään.
Kuten joku aiempikin sanoi, mäkään viitsi tolle antaa enää..
kyllähän tuollaista naista katsoo itsekin mieluusti :)
ja menisin mukaan. Pidän itsekin naisvartaloista vaikken lepakko olekaan.
Minä puolestani päätän, miten reagoin.
Miksi ei...tuskin se nainen nyt kaikkia asiakkaita nai ;) Katsoa saa muttei koskea!