Mies reissussa, neuvoja
Onko tässä järkeä? Mieheni lähti eilen kaverinsa luo olusille, puhe oli tulla yöksi kotiin. No, puolenyön aikaan olivat jo baarissa käyneet ja kuulemma takaisin kaverin luona, halusi sinne jäädä yöksi.
Nyt ei puhelimeen vastaa ja minulla töihinlähtö kohta.. Aamulla piti kotiin tulla.. :( Mitä itse tekisit? Miten reagoisit? Yhdessä olemme olleet vasta 6kk ja näitä temppuja on nyt 3 ollut viime kuukausina.Parempi lopettaa koko suhde?
Kommentit (15)
niin pakkohan sun on se suhde lopettaa. Meno ei muuten lopu.
Sinänsä mun mielestä tuossa ei ole mitään kamalaa tapahtunut, mies on kuitenkin ilmoittanut missä on ja koska tulee, joten ei oo tarvinnut huolehtia jne. EIkä sun töihinlähtö ilmeisesti ole miehestä kiinni.
turha pilata päivää pohdiskelemalla mahdollista eroa ennen kuin tapaat miehen ja saat keskusteltua hänen kanssaan.
hyvää työpäivää.
itsekin lähteä muutamille baarireissuille.. Yhdessä ollaan käyty yleensä. Eikä tuossa mitään olisikaan baarissa käydä ym. Mutta kun ystävä asuu 2 km päässä niin kotiinkaan ei liene liian vaikeaa tulla yöksi.ap
itsekin lähteä muutamille baarireissuille.. Yhdessä ollaan käyty yleensä. Eikä tuossa mitään olisikaan baarissa käydä ym. Mutta kun ystävä asuu 2 km päässä niin kotiinkaan ei liene liian vaikeaa tulla yöksi.ap
Itse mietin juuri tuota samaa.. Ketään ei halua sitoa ja pakottaa mihinkään, mutta jos kaverien seura menee aina kaljaa ottaessa muun edelle niin.. :( Ollut 2 juoppoa ukkoa, siksi olen hyvin "allerginen" näille yöreissuille.
miehellä on toinen. Jos sulla juopoista kokemusta, niin sinuna jättäisin tuollaisen miehen. Kuulostaa pahalta! :(
Terve!
Tämä mies vastaa. Mitä hiton väliä tällaisella "käöytöksellä" on? Aikuisia ihmisiä ollaan. Taitaa siellä olla vedetty jotain muutakin kuin pulkkaa...
Ilmoitinkin jo ukolle kun heräili krapuloissaan, et homma on nyt tässä. En periaatteessa halua epäluotettavaa miestä; jos lupaa tulla kotiin yöksi ja tämän lupauksen pettää useamman kerran niin ei voi luottaa. En vaan ymmärrä yöreissujen viettäjiä, tuskinpa mies olisi itsekään järin iloinen istuessaan itse kotona, työpäivä edessä ja toinen viihtyy reissulla ripeällä...
6kk yhdessä, eikä toinen saa enää käydä baarissa ja mennä kaverille yöksi...
Eri asia jos sovitaan jo etukäteen. Mutta nytpä ei tarvitse noitakaan enää miettiä, tavallaan helpotus.
ei ole kyse siitä ettei SAA/VOI mennä baariin ja istua siellä vaikka 04 saakka.
Ei puolin eikä toisin eli kotiin tullaan nukkumaan ravintolaillan jälkeen jos kerran samassa kaupungissa ollaan! Ei kai tässä mitään teinejä olla...yökylässä ;)
Vaihtaisin miestä jos kerran ei pidä lupauksia ja PISTE
Jos 6 kuukauden jälkeen on jo pettänyt luottamuksen kolmesti niin hiukan haiskahtaa. Sano miehelle että baarissa saa käydä mutta kotiin on tultava tai sinä lähdet.