Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ihmisellä joku perustarve riidellä ja ehkä testata ystävyyttä! Ajoin ystäväni pois!

Vierailija
24.02.2012 |

Mun ystäväni on kauan ollut omituinen. Kuitenkin se tulee tänne usein ja on monta yötä (ollaan tunnettu jotain kait ainakin jo kuusi vuotta ja asuttu yhdessä kaksjapuol). Sillä on omat avaimet mun kämppään.

Viime aikoina kun se tulee, niin se vaan haukkuu ja haukkuu mua. Ennen olin kuulema fiksu, nyt olen niin tyhmäkin. Tänään alkoi haukkua mua jopa suomalaiseksi (vaikka tietää, että en ole supisuomalainen). Ennenkin eräs mies sanoi mulle syyksi siihen, että jutustamme ei tule mitään, että olen suomalainen.

Se on kuin kotonaan täällä mun luona eikä meillä ole todellakaan mitään oikeaa syytä riidellä. Olen monta kertaa sanonut, että tänne ei tartte tulla mua haukkumaan - itsehän tänne tulet, että tämähän on aivan omituista.

Tänään sit sanoin, että nyt riitti. Jätä avaimet tänne ja pysy poissa täältä. En halua enää kuulla tota haukkumista.

Siis mitä tämä on? Testaako vaan mun ystävyyden laatua ja kestävyyttä? Tartteeko ihmisen saada purkaa itseään riitelyllä? En nyt keksi mistä voi olla kysymys. Auttakaa! Kiitos!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua olla tekemisissä kateellisten katkerien ihmisten kanssa.

Sitä oli kaikki ns ystäväni.

paras kun on omis olois jokainen.

Vierailija
2/7 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kateellinen sulle

Perusselitys av:ssa heti kun on jotakin skismaa. :D

Mutta oikeesti ap, unohda koko tyyppi. Ei ystävyyttä ole mikään pakko jatkaa jos siitä on vain huolta ja harmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä yritä hakea syitä, todennäköisesti sun kaverilla on paha olla jostain syytä mikä ei johdu susta.

Ota etäisyyttä niin asiat selvii varmasti.

Vierailija
4/7 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidellään, puretaan omaa ahdistusta ja pahaa oloa toiseen, vaaditaan vahvistusta sille että toinen pysyy ja välittää.

Teet ihan oikein että vaadit kunnioitusta ja kuria käytökseen. Avaimet pois. Sanot että on tervetullut takaisin kun osaa käyttäytyä. Kenenkään ei tarvitse kuunnella toisen haukkumista.

Vierailija
5/7 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkoot sit kun on kunnolla. Nyt on käyttäytynyt siis aivan päin vastoin kuin ennen ja ollut täysi PASKA!

Mä sanoinkin, että en tommosia ystäviä tartte ja et mun vaikeat sukulaiset on jo tarpeeksi kova pala - en tartte tommosia porukoita lisää.

Katsotaan nyt mitä tästä tulee. Se käy varmaan läpi jotain ja jotenkin sen tarttee "nöyrtyä" ennen kuin tulee takasin. Ja kun se tulee, niin sen tarttee soittaa jopa ovikelloa! Mä sanoinkin sille, että et enää asu täällä vaan olet kylässä! Lähti ovet paiskien ja kielsi mua edes soittamasta muka kaikenlaisista asioista. En kyllä ole paljon soitellut, joten sekin oli ihan omituista.

Vierailija
6/7 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lähinnä joltain psyykkiseltä häiriöltä, jos hän ei aikaisemmin ole ollut samanlainen. Onko ystävälläsi ketään, joka toimittaa hänet hoitoon, jos hän menee vielä sekaisemmaksi?

Vierailija
7/7 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on täynnä vaikeita ihmisiä eikä niitä kaikkia voi johonkin hoitoon lähettää.

Kerro millä perusteilla (tekstistä) ja millä pätevyydelläsi teet tuommoisia arvioitasi!

Etkö ole huomannut, että ketjua on katsonut jotain 100 ihmistä ja vain sinä alat puhua jostain psykiatrista ongelmista?