Flamingon Polarn o pyretissä on maailman surkein palvelu!!!
Vaikka olisit kaupan ainoa asiakas,ei sinua edes huomioida saatikka moikata. Myymäläpäällikkö ks. Kaupassa on todella töykeä ! Ja joo,sillä on semmoinen nimikyltti missä lukee,että Myymäläpäällikkö.
Tää oli viimeinen kerta kun tuolla käyn !!
Argh!!
Kommentit (12)
Ja ovat kyllä soitelleet perään, jos ovat just olleet yksin myymälässä tms. Siellä on varmaan ollut joku harjoittelija töissä, jos on ollut sitä mieltä, etteivät soita perään.
Mitä tapahtui? Mä oon aina saanut ihan ystävälliatä palvelua siellä, ei mitenkään super-avuliasta mut ystävällistä.
Tykkään käydä siellä, kun siellä on iso valikoima.
oltiin lähdössä matkalle ja lapsella oli sukat hiukan lopussa, siis pieniä... ja menin tuosta kyseisestä liikkeestä katsomaan, kun olivat ihan hyviä sukkia silloin kun niitä olin ekan kerran ostanut.
Kysyin sitten myyjältä, että olisko isompaa kokoa, ja hän sanoi, et varastossa voi olla mut kun on yksin ni ei pääse kattoon, et soita huomenna, silloin hän ehkä pääsee joskus puolen päivän jälkeen kun heitä on kaks. Mä pyysin sit häntä soittamaan sen jälkeen, kun on selvittänyt sen asian, et onko niitä sukkia vai ei. Myyjä kieltätyi, kun heillä on kuulemma sellaiset ohjeet et asiakkaille ei soitella!!
Siis täh!? Ihan normaali käytäntö, et myyjä selvittää asiakkaan kysymän asian ja palaa sit esim. puhelimitse siihen. Heillä kuulemma se ei käy. Eli mä olin jo mennyt kertaalleen siihen liikkeeseen selvittämään sitä sukka-asiaa ja sen jälkeen mun olis vielä seuraavana päivänä pitäny mennä sinne uudestaan (tai soittaa) ja kokeilla onneani, et mahtaako se myyjä päästä sinne varastoon vai ei. Ja jos se ei vaik olis sillon vielä ehtinykkään, niin taas mä olisin joutunu soittaan tai käymään siellä uudestaan. Ihan ihme touhua!
Saattaisin minäkin jatkaa matkaani seuraavan kerran liikkeen kohdalla.
jos noin pienestä on sulle tämä maailman surkein palvelu.
Sen kaikki ymmärtää jos on yksin ei voi varastoa lähtee penkomaan.
jos noin pienestä on sulle tämä maailman surkein palvelu. Sen kaikki ymmärtää jos on yksin ei voi varastoa lähtee penkomaan.
Mikä tuollainen sääntö on ettei saa soittaa? Ihme touhua minustakin. En tiedä olenko kultalusikka suussa syntynyt, mutta jos voin valita asiointipaikkani palvelutason perusteella, niin miksi ei.
En lähettänyt tuota sukkajuttua.
-ap
Itse olen aina saanut ko.kaupassa hyvää palvelua.
Mukava henkilökunta ja loistava valikoima.
Asioin jatkossakin!
Mun mielestä mukavaa ja avuliasta henkilökuntaa.
Tykkään Flamingon Popista siksi, että siellä on tosi hyvä valikoima, isot tilat ja yleensä hyvin tilaa ja vähemmän asiakkaita kuin monessa muussa Popin myymälässä.
Vai oliko tuo moikkaamattomuus ainoa syy?
Minua on siellä kaikki myyjät aina tervehtineet. Myymäläpäällikkökin. Ja muutenkin aina suhtautunut ystävällisesti.
Olisiko rakentavampaa antaa palautetta sinne mistä sitä huonoa palvelua on saanut?
Täällä huhuilemalla sua ei ensi kerrallakaan moikata niin kuin haluaisit.