Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, valmistun sairaanhoitajaksi ja pääsen toivomaani työpaikkaan! Jee!

Vierailija
23.02.2012 |

Ja lisäksi loppuu tämä kädestä suuhun eläminen, kun käyttövarat kolminkertaistuu! Wuhuu!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oot kädestä suuhun eläny? Mä opiskelen myös sairaanhoitajaks ja teen ohella töitä iltoja ja viikonloppuja, en kuitenkaan joka päivä. Tolla oheistyöllä tienaan n. 2500€/kk käteen eli ei voi sanoa, että kädestä suuhun eläisin.

Vierailija
2/8 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oot kädestä suuhun eläny? Mä opiskelen myös sairaanhoitajaks ja teen ohella töitä iltoja ja viikonloppuja, en kuitenkaan joka päivä. Tolla oheistyöllä tienaan n. 2500€/kk käteen eli ei voi sanoa, että kädestä suuhun eläisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisen palkkoja joudutaan ehkä leikkaan tulevaisuudessa. Oletko valmis tähän

Vierailija
4/8 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei perheellinen enempää ehdi.

Ap - ja kiitos, en kaipaa lääkäriä miehekseni, kun on jo ihan tavis duunarimies olemassa.

Vierailija
5/8 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisen palkkoja joudutaan ehkä leikkaan tulevaisuudessa. Oletko valmis tähän

Ap

Vierailija
6/8 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahdun aina, kun joku huomaa olevansa onnekas juuri sillä hetkellä kuin sitä on. Niin usein muistellaan menneitä, miten silloin oli kaikki hyvin, kun...

Hyvin havaittu, AP :)

Vierailija
7/8 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu ja kaikkea hyvää elämääsi!

Vierailija
8/8 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän