Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

cipralex

Vierailija
23.02.2012 |

Itselläni on cipralex, 10mg päiväannoksella

olen syönyt sitä nyt vähän päälle kolme kuukautta, mutta minusta tuntuu ettei lääke ole auttanut

Olen kyllä huomannut, että on ollut useammin ahdistunut ja masentunut olo, en sitten tiedä liityykö juuri lääkkeeseen vai onko muuten vaan ollut tämmöinen kausi

Voiko lääke aiheuttaa tätä? Voiko olla kyse vain liian pienestä annostuksesta vai onko lääke mahdollisesti täysin väärä

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Itse olen syönyt päälle vuoden verran cipralexia 5-15 mg annoksella. Hyvinä kausina olen saanut jätettyä vähemmälle, rankkoina kausina isompi annos. Lääkkeen selosteessa muistaakseni lukee, että haittavaikutuksena voi varsinkin alussa olo pahentua. Sitten olo alkaa pikkuhiljaa parantua kun keho tottuu lääkkeeseen. Sinuna kokeilisin vielä ainakin yhden kuukauden, ennen kuin ottaisin lääkäriin yhteyttä ja keskustelisin olisiko sinulle jokin toinen lääke sopivampi. Tsemppiä!

Vierailija
2/2 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lääke jo kuukaudessa alkaa tehota, jos on tehoakseen. Olet kokeillut jo tarpeeksi kauan. Lääkäri voi ehdottaa uutta lääkettä tai annostuksen vaihtamista eli heti vain lääkäriaikaa varaamaan! Ehkä tarvitsisit terapiaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi