Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JYVÄSKYLÄLÄISTEN PINO!!! =)

15.11.2005 |

Meitähän löytyi täältä Jyväskylästä ihan kivasti :) Mitäs kuuluu näin tiistai päivänä??

Itselläni on koko päivän sattunut oikean munasarjan kohdalle ihan mielettömästi :( Aamulla ei pystynyt edes kunnolla kävelemään.. Kuukautisten pitäisi alkaa 7-9 päivän päästä ja ovulaatio tuli ja meni jo, en tiedä mistä kipu johtuu?!

Töissä pitäs jaksaa olla vielä reilu 2 tuntia...

Tapaamista ja juttuseuraa odotellessa *Matilda*

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan KARMEA ilma ulkona... Äsken astuin ensimmäisen kerran ovesta ulos tänään, kun oli pakko käydä kaupassa.. :/ toivotaan, että pian muuttuu lumeksi tuo mikälie, mitä siellä nyt tulee! HYI olkoon!

Samoissa siis mennään Matildan kanssa, viikon päästä nähdään, tuottiko varaslähtökierto tulosta.. eikä oikeestaan mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Mutta ei niitä ennenkään ole ollut näin aikaisin, oli sitten raskaana tai ei. Jotenkin kyllä pidän melkomoisena ihmeenä, että tässä olisi tärpännyt, mutta ei nyt kumminkaan heitetä kirvestä kaivoon.. ;)

´´Äh, mulla tässä apulainen heiluttaa koko ajan näppistä eikä mistään tule nyt mitään.. ehkä parempi keskittyä palstailun sijasta lastenhoitoon ja tehdä uusi yritys, jahka lapset on saatu nukkumaan! :)

Vierailija
2/40 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska jutella näin saman paikkakuntalaisten kesken=)

Ollaan saman ilmaston alla, eli täälläkin odotellaa lunta kuin kuuta nousevaa. Ketään muita lapsia ei pihalla näkynyt pitkään aikaan. Liekö tämä keli saanut pysymään sisällä.

Mulla menossa kp 8 ja kuukautiset loppui vasta tänään. Eli aikamoisen pitkää tuskaa ollut =/ Tänään tuli ihan hirveän huono olo suihkussa, meinasin pyörtyä ja sit iskikin heti huono olo ja oksennus meinas tulla...Tosi outoa =/

Huomenaamulla pitäis uskaltautua verikokeisiin ja loppu kuusta oliskin sitten aika lääkärille. Jospa jotakin selviäis syyksi miksei meille toista lasta ole tullut..

Mutta mukava vaihdella kuulumisia =)

Nyt hetkeksi telkkarin ääreen ja sitten nukkumaan.

Jospa loppu viikosta jo saataisi tännekin lunta...Joulukadun avajaisethan olis ens sunnuntaina. Ei kovin jouluinen fiilis ilman lunta..;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää pino on kyllä hyvä juttu!Pitäs lähtee nyt ihan tällä sekunnilla yliopistolle,mutta nopeesti pistän viestiä..

Ihan kauheet ilmat on ollu.Jotenkin aattelin kun helsingistä tänne muutin syyskuussa että täällä on varmasti nätti ja kuiva syksy sisämaan malliin ja sit tuleekin jo pakkaset ja lunta:)vähän väärin meni. Paikoitelle tuleekin ihan kun Helsingissä..

Mä yritän olla miettimättä kiertopäiviä,luulen että ovis oli viikonloppuna ja torstaina puuhasteltiin viimeks,joten se tästä kierrosta. No,meillä on heinäkuussa häät,joten ei ehkä oiskaan ollu ihan käytännöllistä että LA ois ollu 6.8.Panostetaan sitten ens kiertoon kun oon " joululomalla" niin on tenttikirjojen lomassa aikaa muuhunki:)

No nyt mun on pakko mennä,hyvää keskiviikkopäivän jatkoa kaikille!Toivotaan ettei tänään sada!

-beijaflor

Vierailija
4/40 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, hieman on lunta tullut meidän pihaan :) Kuulin myös eilen, että sunnuntaina on joulukadun avajaiset, hui kun aika menee nopeasti!!

Nyt se mun eilinen kipu on siirtynyt alaselkään tuonne samalle puolelle =( Sattuu ihan hirvittävästi eikä pysty istumaan.. ja iltavuoroon pitäisi tänäänkin mennä. Jännä huomata, että olemme Beijalorin (anteeksi jos kirjoitin väärin) kanssa naapureita =) ...vielä vähän aikaa!

Mutta nyt aamupalaa tekemään! Mukavaa keskiviikkoa kaikille =)

*Matilda*

Vierailija
5/40 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana oli herätä ja katsoa ikkunasta ulos, kun maa oli valkeana.. jospa se talvi sieltä pikkuhiljaa tulisi.. *toivoo* Tosiaan, sunnuntaina joulunavaus ja vaikkei se lumi kävelykadulla pysykään, niin olisi se kuitenkin jotenkin jouluisempaa, kun sitä lunta jossain edes näkyisi!

Tänne ei muuten ihmeempiä, piinaavan pitkät päivät menossa ennen ensi viikkoa.. *haukottelee* Vaikka kaikenlaista tekemistä olisi, niin vähän väliä sitä kumminkin tulee mietittyä, että onko sitä nyt raskaana vai ei.

Jep, mutta nyt on mentävä tekemään edes jotain kotitöitä, ettei mene ihan laiskotteluksi tämä aamu.. ;) Mukavaa ja valoisaa keskiviikkoa kaikille!

Jedelede (20/26-27)

Vierailija
6/40 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on verikokeissa käyty ja mikä ihana yllätys olikaan kun huomasin että maassa oli lunta =)

Ihanaa, sais tulla kunnon lumimyräkkä että pääsis pulkalla liikenteeseen =)

Nyt sitten odotellaan sitä loppu kuun lääkäriaikaa ja odottavan aika on tunnetusti pitkä =/

Kuinka kauan teillä muilla on yritystä takana? Ja onko teillä lapsia ennestään?

Osaisiko joku meistä väsätä semmosen esittelypinon? Mulla ei ainakaan taida taidot siihen riittää..

Meillä siis tuo esikoinen 1v9kk ja kovasti haluttaisiin pikku sisarusta hänelle. Vuosi tulee kohta täyteen yritystä ja mitään ei ole tapahtunut suuntaan eikä toiseen. Esikoistakin yritettiin lähemmäs puoli vuotta..

Mutta nyt antamaan ruokaa pojalle ja sitten päikkäreille!

Valoisaa keskiviikon jatkoa!

Vierailija
7/40 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pitäs selvitä?Tai mitä ne siis sieltä kattoo?Mua sinänsä kiinnostaa että kun meillä on kohta vuosi täynnä (mut tosin ei mies oo viel käyny spermatestissä vaik siit on ollu puhetta) niin ehkä tulee meillekkin ajankohtaiseksi...toivottavasti tärppää kuiteski ennen sitä. Nyt mua on alkanu tänään ottaa päähän että ei voitu hyödyntää tän kuun ovista oikein hyvin...ollaan kyl ennen jätetty menemättä kylään jos on ollu ovis, mutta nyt oli niin ihanaa päästä käymään turussa niin oli ihan pakko lähtee.On ollu kyllä vaikea keksiä tekosyitä olla lähtemättä kun ei nyt suoraan viiti sanoo " ei voida tulla kun ei kehata teillä harrastaa seksiä" :)

Jes,tänään oli yks seminaarin suullinen esitelmä ja nyt se on sit ohi.No sata muuta työtä vielä jonossa mutta yks on ainakin pois.Ihanaa kun on edes vähän valkonen maa ja ihan vähän pakkastakin.Ihan erilainen olo heti,tänään on jotenkin jaksanukin ihan erilailla kun noina sadepäivinä.Voikun vaan satais lisää lunta!

Juu,me ollaan matildan kanssa naapureita:)Pitäsköhän huhuilla muitakin tältä alueelta?No aika pieni tää jyväskylä kumminkin on että suhteellisen lähekkäin varmaan kaikki ollaan,vai onko joku jostain maalaiskunnan puolelta yms????

Nyt pitää mennä tekemään ruokaa,palaillaan taas!Ai niin,piti kysymäni että kun en oo ikinä tääl viel joulua ollu niin millaset ne kävelykadun avajaiset on?Kantsiiko suunnistaa paikalle?

Vierailija
8/40 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Täällä taas.. Camelot kyseli taustoja, joten tässä niitä:

meillä on pojat 3v6kk ja 1v8kk. Kolmatta toivotaan nyt ensimmäistä kiertoa ja ensi viikko kertoo, kuinka kävi. En jaksa uskoa raskautumiseen kuitenkaan, mutta jos niin ois käyny, olisin kyllä vaan positiivisesti yllättynyt! :)

Esittelypinosta.. Minä nyt ainakin tunnustan " osaavani" , Syyssäteiden ja Kolibrien listat ovat käsialaani.. Meidän porukka tuskin ihan niin isoksi kasvaa kuin ne (syyssäteissäkin liki 90 listautunutta), joten tuskin tämänkään sakin listauttaminen mahdoton urakka olisi. Mutta kysellään nyt ensin muita vapaaehtoisia!!?

Voi kun tuo lumi pysyisi maassa.. en jaksaisi sitä kamalaa harmautta enää! :/

Joo, mutta nyt ruuanlaittoon.. :)

[color=deeppink][size=4]♥[/color][/size] Jedelede

Vierailija
9/40 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan Kuokkalanpellolla.. Onko muita täältäpäin?!

Joulunavauksesta en osaa sanoa, kun ei oo ikinä taidettu olla, mutta kävelykatu täynnä ihmisiä ja joku tonttuparaati joulupukkeineen ainakin siellä ennen on ollut..?!

Vierailija
10/40 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

beijaflor: Kyselit niistä verikokeista. No, ihan tarkkaa tietoa mullakaan niistä ei ole...Lähinnä kai jotain hormoonijuttuja. Noloa, kun en muista ;) Mies kävi viime viikolla viemässä simppatestin ja molempien kokeiden tulokset saadaan sitten siellä loppukuun lääkärikäynnillä.

Jaa, missäs päin kaupunkia Beijaflor ja Matilda asustelette? ;)

Me odotellaan kaveria lapsineen käymään että päästäis askartelemaan joulujuttuja taikataikinasta =D

Joulukadun avajaisista joku (jedelede?)kyseli, me ollaan siellä monena vuonna oltu ja eihän siellä nyt sinänsä mitään erikoista ole...Tonttuparaati ja joulupukki, kamala määrä ihmisiä ja ilotulitus. Silti joka vuosi sinne on mentävä ihmettelemään ;O)

Sinä vuonna kun poikaani odotin hirmuisen mahan kanssa niin joku ihastuttava mummeli päätti ottaa oikeudekseen lyödä mua mahaan!?

Oli aika ihme juttu ja hämmennyin täysin..

Mutta nyt tais kaverin auto tulla pihaan,

kuulumisiin taas!

Vierailija
11/40 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis 25 ja mies on 26. Minulla on 3,5 v lapsi ja miehellä on 5,5 v lapsi. Ollaan siis tällainen uusperhe. Ensimmäistäja samalla viimeistä yhteistä vauvaa yritetään ja nyt on toinen kierto menossa. Tällä hetkellä asutaan Jyväskylän keskustan tuntumassa, mutta muutto on edessä tuonne maalaiskunnan puolelle kuun vaihteessa. Päivät olen töissä ja illat menee kotitöiden parissa. Joskus innostun jotain käsitöitä tekemään, kuten nytkin on jo muutama villapuku tulevaa vauvaa varten tehty. Niin ja tietysti täällä vauva-palstalla käyn päivittäin =)

Vierailija
12/40 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Jooh... eli nostetaanpa tämä taas ekalle sivulle. *AIVASTUS* Ääh, koko aamun olen aivastellut. Kannatti ilmeisesti taas suihkuttaa itseensä hajuvettä :-/

Mun piti kertoa itsestäni tai tästä vauvajutusta joo niin. Eli meillä toivotaan ensimmäistä lasta ja jonkinmoista yritystä on ollut kolme kuukautta. Mulla on vähän sekavat ajatukset tästä vauvakuumeilusta. Kun vertaa itseään muihin täällä, niin ei koe olevansa ollenkaan vauvakuumeessa. Mutta ehkä se sitten siitä kehittyy, kun huomaa, ettei se ihan tuosta vaan onnistukaan.

Joulukadun avajaisista... pari kertaa on sinne puolivahingossa eksytty. Nyt taidan kiertää tapahtuman kaukaa, koska en halua vielä alkaa miettiä joulua kaiken muun stressin päälle. Siis ei joulu sinällään ole mikään stressin aihe (meillä ei kuurata mitään joulusiivouksia tai tehdä paljonkaan jouluruokia), mutta kun on kiirettä ja painetta kaikesta muusta, niin ei vielä halua tajuta, että syksy loppuu jouluun ja siihen mennessä on miljardi asiaa vielä tehtävänä. Eli toistaiseksi ei kiitos pimpelipompeli punaisille ja pehmoisille ja lämpimille muka joulumielille, ja piparituoksuille ja tonttujen tepsutuksille ja raivostuttaville rallatuksille.

Vierailija
13/40 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitynpä minäkin tähän pinoon, jos vielä mukaan mahtuu!? :-) Loistava ajatus tämä Jyväskylä-listan laatiminen!

Pieni esittely varmaankin olis paikallaan, eli olen siis Jyväskylästä, 29 vuotta ja mieheni on pari vuotta nuorempi. Opiskelut sain päätökseen kesällä ja nyt mietin mitä seuraavaksi tekisin...Mies opiskelee edelleen ja valmistunee piakkoin. Ensimmäistä ollaan yritetty piakkoin vuoden päivät, mutta haikaraa ei ole vielä kuulunut.

Vauvakuumeesta kärsiviä ystäviä ei lähipiirissä juurikaan ole, lähinnä kaikki tällä hetkellä joko ovat raskaana, saaneet lapsen tai sitten viilettävät vielä vapaana eli muiden samanhenkisten seura on paikallaan!

Mukavaa torstaipäivää kaikille!

Vierailija
14/40 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camelot:no viimeistään selvii sitten kun testitulokset tulee että mitä siellä verikokeissa testattiin:)Saako vielä vähän udella että käviks sun mies paikanpäällä antamassa sen näytteen vai kotosalla ja miten saitte purkin sit roudattua näillä ilmoilla jos kotona otti...?

Matilda:Kirjottelin sulle hullun pitkän mailin aamulla ja sit ku piti painaa lähetä niin painoin sign-out...harmittaa vieläkin mutta palailen sitten.

Tänään laskin että kp 19 on nyt menossa,kerrankin oon täysin vailla mitään odotuksia,lähinnä odotan vaan et menkat alkais et pääsis yritykseen uudestaan.Ja seuraavassa kierrossa ollaan kyllä ovulaatio aika tiukasti kotosalla:)

Mä en ainakaan osaa tehä mitään listapäivityksiä,mutta joku myöntelikin osaavansa.Ois ihan mukavaa niin näkis että kuinka monta aktiivista meitä oikein on täältä jyväskylästä.Tää pino on kyllä tosi hyvä. Mullakaan ei todellakaan oo vauvakuumeisia kavereita. Alotettiin yhen kaverin kansa samaan aikaan yritys ja hän tuli heti raskaaksi,nyt vetelee viimeisiä viikkoja ja tuntuu kyllä aika pahalta vaikka se on tosi vaikea itselleenkin myöntää.Vähän turhan kuluneelta kuulostaa ettei toisen onni oo omasta pois...

Kouluhommat senkun kutsuu..kirjoitelkaahan kuulumisianne ahkerasti:)

Ehkä aikamme palstailtuamme voisimme jotain tapaamistakin miettiä,kunhan vähän tutustumme täällä ensin. Hauskaa illanjatkoa!

Vierailija
15/40 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katselin tänään silmiäni ja näin siellä niitä pisteitä joita on raskaana olevilla.. mun äiti ties heti kun aloin esikoista odottaa ja olin juuri testin tehny et olen raskaana! Pikkasen olin yllättynyt kun se viikolla 5+ jotain kysy et olenko raskaana! No en nyt sit tiedä onko niitä pisteitä oikeesti myös sillon kun ei ole raskaana ;) Mitään tuntemuksia ei ole, tasan viikon päästä pitäs alkaa menkat.. Epäilen kyllä kovasti ettei mitään vauvaa ole tulossa. Toisaalta hyvä kun 2.12 olis pikkujoulutkin ;)

Nyt pitää viedä esikoinen suihkuun!! Erään toisenkin Jyväskyläläisen kanssa minulla on jotain yhteistä. Beijaflor asuu naapurissa ja toinen Jyväskyläläinen kuumeilija (ei ole tainnut tulla tähän pinoo) on lapsen päiväkodissa hoitajana!!

Tänään vielä pitäisi siivota, kun viikonlopuksi tulee vieraita...

Vierailija
16/40 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=RoyalBlue1]Pikaisesti tänne pinoutumaan.. Näyttää olleen koko palstalla tosi hiljainen päivä tänään!?!

Juu, minä tosiaan sanoin, että voin ottaa hommakseni sen listanteon, jos muita ei löydy.. Voitas laittaa sitä varten sitten oma pino, mihin vois laittaa kaikki lyhyesti omat tiedot, niin siitä ois kätevämpi sitten koota. :) Katotaan, jos huomenna vaikka ehtisin..?

Tänään on ollu ihme väsymys päällä, ja alkaa hieman hirvittämään se alkuraskauden väsymys, että miten sitä sitten jaksaa näiden elohiirien (lapset) kanssa, kun tekis mieli vaan nukkua.. huuiii! :/ No, sitä ei kannata etukäteen murehtia..

Matilda, mäkin oon kuullu noita silmäjuttuja, siis että joillekin tulee silmiin pisteitä tms, mistä raskauden vois nähdä..! Aika jännä juttu! mulla on kyllä aina jotai pisteitä silmissä, en sit tiiä.. eikä minulle kukaan oo koskaan niistä kommentoinu. Minun siskolla on joku ihme " vainu" , se tietää kyllä heti, kun joku on raskaana, vaikkei se periaatteessa ees mahasta näkyskään.. Ite en kyllä tajua kenestäkään mitään, ennenkuin selvä maha näkyy.. ;D

Juu, mutta nyt kuopus nukkumaan..

Jedelede[/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color]

Vierailija
17/40 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beijaflor;

Kyllähän sitä udella saa. Eli kotona mies homman suoritti ja purkki taskussa ajoi klinikalle ripeästi ;o)

Sitä lääkäriaikaa tässä vaan odottelee..

Sama juttu on minullakin että paras kaveri ja minä alettiin yhtä aikaa yrittämään ja nyt kaverilla laskettuaika on sitten ens vuoden alkupuolella..Se ei minua niin haittaakaan, lohduttavaa kun tietää että pääsee pientä kummilasta hoitamaan..

Mutta kun tuntuu että monillakin joilla on samanikäinen esikoinen kuin meillä niin niillä jo toinen lapsi köllii vaunuissa..Ja sitten maireesti kysellään että millonkas teille toinen tulee..

Ei ole toisten onni meiltä pois,mutta silti se kirpaisee. Onkin ollut yllättävä huomata itsestä sellaisia piirteitä..

Mutta eiköhän mekin ajallaan päästä nyyttejä hoitamaan =)

Nyt hieno savikasvonaamio pesemään pois...Pitäiskö mennä partsille pelottelemaan naapureita ;)

Illan jatkoja!

Vierailija
18/40 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camelot:Voi hitsi,meillä kun ei oo autoa,niin ei taida purkin vienti näillä keleillä onnistua:( Miestä taitaa aika paljon jännittää,niin ois parempi kotona tehdä.Ja ois se muutenki aika kornia jos yths:llä kävis..mut sieltä sen testin saa vissiin ilmaiseksi tai jollain muutamalla eurolla.

Tässä on nyt mun osalta tämmönen tiivistetty esittely minkä voi sinne pinoon sit kopsata.

nimimerkki:Beijaflor

oma ja miehen ikä: 22/24

yritys aloitettu:tammi-helmikuu 2005

oho..jäipäs lyhyeks..mitäs muuta?no asuinpaikka on suht itsestään selvä;)vai pitäskö siihen kaupunginosaa laittaa vai meneeks liian henkilökohtaiseksi?

Tuun illalla kurkkaamaan et mites muitten päivä on sujunu.Ihanaa kun tuli vähän pakkastakin,vielä kun lunta saatas..Menkkojen pitäs ens viikolla alkaa,niinkun jollain muullakin täällä oli. Nyt on ruvennu sellanen turha toivonkipinä nousemaan kun tässä kierrossa on puuhasteltu vaan sillon kun on huvittanut,niin jospa stressittömästi ois tärpänny...mut kyl se turha toivo taitaa olla kun kp 12 puuhailtiin ja ovis oli varmaan 13-14...kait ne simpat vois säilyäkin,mutta ei meillä edes " täsmä yritys" oo tuottanu mitään tulosta. Nyt on kyllä taas eilen ja tänään aistittavissa pientä masentuneisuutta asian tiimoilta,mut eiköhän se siitä ohi mee..

kirjoitelkaahan ahkerasti!Mitä viikonloppusuunnitelmia teillä on?Mulla on huomenna tentti ja sit pitäs koti siivota ja muuten meneekin koulujutuissa koko viikonloppu. En aatellu mihinkään lähtee,ehkä kattella jotain leffaa kotosalla tai ehkä jopa leffateatterissa:) Ja ensimmäisen jyväskyläjoulun vuoksi voisin käydä tsekkaamassa ne joulukadun avajaisetkin.

Vierailija
19/40 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beijaflor,

Meillä se testi maksoi muistaakseni jotain 80-90¿, mutta siitä saa vielä sen kelan osan takaisin. Ei muuta kun mies fillarilla polkemaan kuppi taskussa ;) Riippuen miten kaukana asustelette =)

Mutta onhan sekin vaihtoehto että menis paikan päälle, mutta kai mukavampi kotosalla..

Mulla olis tänään mahdollisuus lähteä rentoutumaan kaverin kanssa, mutta saas nähdä innostunko lähtemään.

Sunnuntaina sitten lähdetäänkin siskon tytön synttäreille ja illalla pukkia katsomaan =)

Eli se meidän esittely;

Minun/miehen ikä 22 ja 27v

Yritystä tammikuusta 2005.

Esikoispoika synt. 2/04

Mitäs muuta siihen pitäis laittaa? Hmmm..

No lisäilen, jos jotain tulee mieleen =)

Mutta mukavaa perjantaita ja alkavaa viikonloppua!

Vierailija
20/40 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon viimeinen työpäivä menossa \O/

Paleltaa ja väsyttää :( Ei työtkään innosta! No mukava viikonloppu tiedossa niin kyllä sitä tuonne klo 15 asti jaksaa. Sen jälkeen ajattelin vähän hemmotella itseäni ja käydä shoppailemassa muutaman paidan. Nykyään aina tulee jotain ostettua lapsille ja tulevalle vauvalle ;)

Vieraita tulossa viikonlopuksi ja sunnuntaina sitten joulukadun avajaisiin! Näinköhän lapset pelkää pukkia?? Pienempi ei ainakaan viime vuonna pelännyt..

Nyt ruokatunnille :) Mukavaa viikonloppua kaikille!!