Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on pakko vähän kehuu, vähän leuhkii. Meillä on tän vuoden matkat koossa.

Vierailija
23.02.2012 |

5 matkaa tälle vuodelle varattuna.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSL:n kautta yli kolme kukautta...

Vierailija
2/47 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne matkat suuntautuu?

Minä joudun työssäni matkustamaan niin paljon että en enää vapailla paljon viitsi. Mutta lasten toiveiden mukaan mennään Välimerelle, Tanskaan ja ehkä loppuvuodesta Kaliforniaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

All inclusive with sandwiches, snacks and pizza.

Vierailija
4/47 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

All inclusive with sandwiches, snacks and pizza.

ap

Vierailija
5/47 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne matkat suuntautuu? Minä joudun työssäni matkustamaan niin paljon että en enää vapailla paljon viitsi. Mutta lasten toiveiden mukaan mennään Välimerelle, Tanskaan ja ehkä loppuvuodesta Kaliforniaan.

Espanja, Kreikka, Bulgaria x 2 ja Turkki.

1 perheloma ja muut miehen kanssa kaksin.

ap

Vierailija
6/47 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole varannyt yhtään matkaa, varaan aina kaiken viime tipassa. Yksi matka takana (Tukholma), toivottavasti kesällä Ranskaan ja talvella jonnekin lämpöiseen. Saa nähdä.

Vierailija
7/47 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole varannyt yhtään matkaa, varaan aina kaiken viime tipassa. Yksi matka takana (Tukholma), toivottavasti kesällä Ranskaan ja talvella jonnekin lämpöiseen. Saa nähdä.

2 matkaa lukuunottamatta muut on ostettu tarjouksista.

ap

Vierailija
8/47 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sandwiches or snacks, only pizza, hairs included

Vierailija
9/47 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millään en jaksa, vaikka varaakin olis.Kotona on kaikkein parasta ja helpointa olla. Huh huh teidän urakkaa.. ;(

Vierailija
10/47 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sandwiches or snacks, only pizza, hairs included

Pelkkä aamiainen hotellis riittää. Haluan syödä monissa eri paikoissa.

Ja makaoppaat ohjelma ei anna parasta mahollista kuvaa.

Oonkin menossa ihan muualle. Ei siis SB.

ap

Vierailija
11/47 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aika paljon teistä. Ja lisäksi Kreikka ja Espanja. No, jokainen tavallaan. Olisi nuo matkarahat voinut käyttää paljon paremminkin. Noista mikään ei ole minun kohteenani, kun reissuun lähden.

Vierailija
12/47 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen käyn lapsen kanssa Etelä-Englannissa. Elokuussa Enontekiölle Jouluksi haaveena Etelä-Afrikka, mutta se voi jäädä jos ystävät sieltä tulee kesällä Eurooppaan.

Vierailija
13/47 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu siltä että nyt pitää päästä ja usein ns. omatoimimatkoja vaikka lapsiakin löytyy.

Vierailija
14/47 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aika paljon teistä. Ja lisäksi Kreikka ja Espanja. No, jokainen tavallaan. Olisi nuo matkarahat voinut käyttää paljon paremminkin. Noista mikään ei ole minun kohteenani, kun reissuun lähden.

Omien mieltymysten. Bulgarian kohteet on ihan uutta meille ja samoin Turkki.

SB:llä olen käynyt kahdesti. Se on siis koettu.

Kyllä mä itse päätän mihin matkarahani käytän.

Moni tykkää kaukokohteista minä ja meidän perhe ei. Miksi siis mentäsi esim just sinne. ap

Vierailija
15/47 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvaavaa on että mainitset vain maan: Espanja, siitä voin päätellä että olet matkalla hotellin uima-altaalle etkä ulkomaille laisinkaan, Espanjan sisällä kun on niin monta aluetta ja kulttuuria ettei tulisi mieleenkään puhua siitä yhtenä "paikkana", sama varmaan koskee noita muitakin, ovat vain jääneet multa väliin.

Vierailija
16/47 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli viikko reissussa ja kaikista parhaimmalta tuntui tulla kotiin! Vaikka olikin virkistävä ja ihana loma mutta home sweet home. Kestän max kaksi ulkomaanreissua vuodessa. Parasta lomailua on oleminen Suomen saaristossa!!

Vierailija
17/47 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvaavaa on että mainitset vain maan: Espanja, siitä voin päätellä että olet matkalla hotellin uima-altaalle etkä ulkomaille laisinkaan, Espanjan sisällä kun on niin monta aluetta ja kulttuuria ettei tulisi mieleenkään puhua siitä yhtenä "paikkana", sama varmaan koskee noita muitakin, ovat vain jääneet multa väliin.

Mainitsin vain maan. En kohdetta.

Rantalomille. Tosinaan olemem altaalla, toisinaan rannalla, toisinaan kierrellään kohdetta kävellen.

Miten milloinkin tuntuu matkalal ollessa. Me mennään rentoutumaan. ap

Vierailija
18/47 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitat varmaan että et mene siihen tjäreborin pakettilomalle Espanjaan / Kreikkaan?

kapeakatseisesti ajattelet vain turisti-Kreikkaa ja turisti-Espanjaa. Minä menen mielelläni molempiin, molemmat maat on ihania; ihania ihmisia, mahtavaa ruokaa, kauniita maisemia..

mutta mulla on tuttuja noissa maissa joten en oikeastaan turistimeiningillä ole Espanjassa ja Kreikassa kuunaan ollut.

Vierailija
19/47 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin Kreikan ja Espanjan kohteiden suhteen.

Inhoan Rhodosta, Kreetaa, Kosia

Ja mä haluan lapset mukaan

Vierailija
20/47 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minen ole 19 vuoteen pääsy mihkää ulkomaanreissuun,ja tuskin pääsenkään..:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi