Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko vauvan mukaan lääkäriin?

Vierailija
23.02.2012 |

Olen viimein päättänyt hakea apua synnytyksen jälkeiseen masennukseen lääkäristä.

Lääkäriaikoja oli tarjolla vain päiväsaikaan jolloin mieheni on töissä, joten vauvaa en voi lääkärikäynnin ajaksi miehellle jättää. Sukulaiset asuvat kaukana tai ovat muuten viikolla kiireisiä. Voimakkaan eroahdistuksen takia en tällä hetkellä en uskalla vauvaa vieraalle jättää.

Varasin siis lääkäriajan huomiselle kun ajanvarauksesta sanottiin että vauvan voi ottaa mukaan. Hyvällä tuurilla vauva (10kk) nukkuu koko vastaanoton ajan, huonolla tuurilla ei.

Nyt aloin kuitenkin miettimään teinkö järkevästi, masennukseen johtaneet asiat ovat minulle herkkiä enkä niitä todennäköisesti ilman itkua pysty lääkärille kertomaan. Peruisitteko vastaavassa tilanteessa ajan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva nukkui ja sain asian hoidetuksi. 10 min meni ja masislääkereseptin sain. Maksoi vajaa 50€ toi käynti yksityisellä ja kannatti. Onneksi en lähtenyt julkiselle pompoteltavaksi.

Vierailija
2/6 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida nyt itsesi kuntoon,ei se vauva siinä haittaa.relaa.lopeta liiallinen asioitten kontrolloiminen ja jahkailu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ei, mutta ei se lapsi nyt tuosta käynnistä mitään traumoja saa. Pääasia on, että saa nyt itse apua:) Tsemppiä!

Vierailija
4/6 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masentunut, välillä vauva on mukana.

Todellakaan et peru aikaa.

Ja itkeminen on normaalia, minä itken joka kerta kun menen juttelemaan.

Vierailija
5/6 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pähkäillyt jonkin aikaa asiaa. Välillä olen hyvinkin iloinen ja innostunut kaikesta, pahimmassa vaiheessa mietin paljon kuolemaa. Noita ajatuksia ei voi edes kirjoittaa kun olivat niin kamalia, nyt tuntuu vieraalta että olen miettinyt sellaista. Lapseni on yksi vuotias ja yöt pikku hiljaa parempia. Ehkä osan voisi laittaa väsymyksen piikkiin?

Vierailija
6/6 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vastaanoton sairaanhoitaja tms. otti vauvan kun alkoi itkemään niin hirveesti ettei kuultu mitään

Itsellä auttoi kun sain ajan psyk. sairaanhoitajalle ja perhetyöntekijä tuli kotiin jokapäivä 2h auttamaan jotta sain nukkua aluksi ja sitten aloitin harrastuksen.

Kirkon diakoni käy 4x viikossa mysö kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme