työpaikalla hiljaista, ei tekemistä, aika ei kulu
Ongelma tämäkin: uuvuttavaa tulla töihin, kun ei työtä löydy kuin osaksi päivää. Tilanne täällä vähän sama kaikilla.
Ala sellainen, että lama puri kovaa; osa sai kenkää eikä tänne jääneilläkään paljon työtä ole. Irtisanomisista johtuen kaikki ovat touhukkaasti tekevinään kyllä jotain. Autoilevilla on kovasti asiaa kaupungille koko ajan (käyvät kaupassa, parturissa, pankissa (ovat itse kertoneet)).
Minulla ei valitettavasti ole asioita työpaikan ulkopuolelle, joten koneen ääressä istun.
On tylsää, miten viihdytän itseäni täällä? Av-palstaankin alan jo kyllästyä. Uusia työpaikkoja selailen myös, mutta vakituinen duuni ja ok palkka pitää kiinni vielä tässä paikassa.
Onko kenelläkään muulla tällaista? Työpaikan miehiä asia ei haittaa, mutta itselläni syyllinen olo, vaikken voi vaikuttaa siihen ettei työtä ole enempää.
Kommentit (2)
taas pirullinen kuvio; ahtauden vuoksi olen toisen työntekijän kanssa samassa huoneessa
hän on ylityöllistetty, mulla taas välillä hommia ihan ok, välillä ei mitään
ole siinä sitten tekevinäsi jotain kun toinen huhkii koko ajan
on vähän toinen meininki täällä. Töitä olis niin paljon kuin jaksaa tehdä ja välillä teenkin innolla ja saan paljon aikaiseksi. Joskus taas tulee niin vaativa homma eteen etten menaa selvitä siitä ja tarvitsen apua. Silloin kun tuollainen vaikea projekti on alla niin tulen tänne surffailemaan :)
Huijaan vaan itseäni... pakkohan tuo on tehdä kun se tähän pöydälle on tuotu...