Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö noi mitat ole vähän harvinaiset?

Vierailija
23.02.2012 |

Noin pitkä ja kuitenkin hoikka? Etenkin tytöllä. 51 senttiä ja vain niukin naukin yli 3kg.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni suunnilleen samat mitat.

Vierailija
22/25 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä sentin pidempikin. Enkä sit loppujen lopuks päässy ku 162 pituseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mitään outoa noissa mitoissa. Vastasyntyneet ovat keskimäärin 51 cm pitkiä ja tytöt painavat keskimäärin 3450 g. Ja tuo prinsessahan on tosi lähellä keskivertoa.

Vaikka mitäpä sillä olisi väliä, vaikka ei olisi ihan keskivertovauva. Kyllä niitä ääripäitäkin syntyy välillä.

T: Äiti, jonka poika oli syntyessään 54 cm ja 4,2 kg :)

Vierailija
24/25 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noissa mitoissa jotain outoa?

Minun lapseni mitattiin sen enempiä venyttämättä 50cm, olisi voinut olla 51-52cm tarkemmin mitattuna, paino aika tarkkaan sama kuin prinsessalla. Oli ainakin pari vuotta sitten vielä normaalikokoinen lapsi, en tiedä kuinka paljon lasten keskimääräinen syntymäpaino nousee noin lyhyessä ajassa, että tänä vuonna olisi jo hoikka?!?

Vierailija
25/25 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa itse asiassa nykytrendi (80-luvulta tähän hetkeen) on, että vauvat ovat aiempaa kevyempiä. Ainakin siis tilastojen mukaan.

Luulenpa, että ap luuli vauvan painaneen 3080 g (kuten täällä palstalla joku ruotsia osaamaton oli sanonut) eikä 3280 g.

Mutta vaikka vauva olisi ollut tuon parisataa grammaa kevyempi, ei sekään olisi ollut kauhean pieni. Tosin ainakin minun kaveripiirissä nuo 3-kiloiset vauvat ovat yleensä olleet hieman lyhempiä, 48-49 cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän