Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöni on hirviömäisen ruma!

Vierailija
22.02.2012 |

Rasva kertyy vatsan alueelle, ja se näkyy. Ja onhan minulla oikeus siitä tytölle sanoa. Tukka on vaalea, lyhyt poikatukka, joka on rehellisesti ihan kauhea. Kasvot niinkuin säälittävällä pienellä ylipainoisella lapsella. En viitsi ostaa edes tälle 13-vuotiaalle tytölle kauniita vaatteita. Mitä järkeä on ostaa kauniita vaatteita rumalle lapselle? Miten voisin saada tytöstä yhtä kauniin, kuin muut normaalit hänen ikäisensä teinit. Kaikilla tytön Facebook kavereilla on nätit profiilikuvat ja he kaikki ovat kauniita, hoikkia ja naisellisia. Miksi se pitää juuri olla se minun tyttöni, joka on kaikkein lihavin ja rumin? En halua loukata tyttöäni, mutta näin asia on. Surullista myöntää, mutta suurin toiveeni tällä hetkellä (kyllä, olen raskaana) on synnyttää kaunis lapsi. Toivottavasti tulee tyttö. En halua kirjoittaa provosoivasti, haluaisin vain kohtalotovereita juttelemaan tästä kanssani.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi netistä joku suunnilleen yhtä "ruman" tytön kuva kuin tuo omasi, niin nähdään onko puheissasi mitään perää edes. Itse en usko tyttösi olevan erityisen ruma, saati sitten hirviömäisen ruma!

Todennäköisesti pilaat tytön itsetunnon ongelmoinnillasi, ja vieläpä aivan turhaan.

Vierailija
2/29 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin ruma lapsi

se taottiin mun päähäni kotona, ja koulussa kaverit jatkoivat samaa

vasta kolmekymppisenä mä tajusin yrittää tehdä jotain sille uskomukselle, ja käsittämätöntä: minusta kuoriutui ihan tavallinen, joistain kohdasta jopa kaunis nainen

sillä on valtava vaikutus, miten äiti tytärtään kohtelee, miten kehuu ja kannustaa, miten suhtautuu omaan itseensä

sinuna kääntäisin katseen pois siitä tyttärestä ja kyseenalaistaisin, mitä kaikkea itse teet tehdäksesi omasta lapsestasi ruman

mulla on maailman kaunein tytär, ja sanon sen hänelle usein, ja katson itseäni peilistä ja totean että on sulla kaunis äitikin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsellesi lääkitys!

Vierailija
4/29 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää kampaajalla laittamassa sopivampi kampaus. Kiinnitäkää huomiota ryhtiin. Nosta hänen itsetuntoaan. Liikuntaharrastus? Hän ei ole kaunis, mutta ehkä hänestä saa tuunattua näyttävän?

Vierailija
5/29 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen tytär!

Vierailija
6/29 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa surkea provo. Kirjoittajalla on itsellään ilmeisen paha trauma omasta rumuudestaan, jota haluaa näin käsitellä. Vähät siitä, tajuaako tätä provoilun lomasta itse vai ei. :D

t: maailman kauneimman pullaposken äiti

Vierailija
7/29 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en missään maailmassa sanoisi omasta, samanikäisestä tyttärestäni tuolla tavalla. Jos nyt oikeasti olet tosissasi, niin suosittelen hankkiutumaan hoitoon.

Äläkä missään nimessä vertaile omaa tytärtäsi muiden tyttäriin! Et kai ole sanonut mitään tuollaista tyttärellesi päin naamaa? Jos olet, niin luulen, että tyttö on saattanut saada kovat traumat.

Vierailija
8/29 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan provo?

Vierailija
9/29 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan varmasti provo?

Jokainen on kaunis omalla tavallaan. Kauneus ei kuitenkaan ole tärkeää vaan terveys ja iloisuus. Lapsi voi olla lihavanakin sievä.

Vierailija
10/29 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiitos halua tänne mitään roskapostia, vaan mielummin asiallisia viestejä, kiitos!

Vierailija
11/29 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsitkö kenties esimerkiksi narsistisesta persoonallisuusäiriöstä?

Vierailija
12/29 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiitos halua tänne mitään roskapostia, vaan mielummin asiallisia viestejä, kiitos!

olisit sitten itse tehnyt asiallisen aloituksen!

Vierailija
13/29 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini oli kuten ap, ja ihan avoimesti haukkui lihavaksi sun muuta. Itsetuntohan siitä kärsi aika pahasti..

Voi olla, että ap on provo mutta on hyvin mahdollista, että ei ole. Sairas ihminen ei tajua olevansa sairas, joten ap:sta voi olla ihan normaalia keskustella tuollaisesta asiasta.

Vierailija
14/29 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit sitten itse tehnyt asiallisen aloituksen!

Yritin, mutta tunsin kovaa vihaa ja ärtymystä ja kateutta. Tyttäreni takia. Eihän rumuus ole hänen syynsä eikä sille voi mitään. Olen kateellinen muille naisille, joilla on kaunis tytär.

PS: En ole itsekäs ihminen, mutta tässä tilanteessa voin jopa sanoa, että olen monta kertaa kauniimpi, kuin tyttäreni.

Vierailija
15/29 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vähän sunkin vika on ap, jos tyttäres on lihava. Toisaalta voi olla esim. Cushingin syndroiomaa taustalla.

Ja vaikka sitä toivois, niin ei kaikista lapsista voi tulla niitä kaunottaria. Hyväksy vain tyttäresi sellaisenaan. Eikä sitä tiedä, millainen nainen hänestä vielä kuoriutuu. Itse mm. olin hyvin pitkälle 20-vuotiaaksi asti ruma, kunnes minusta tuli todella kaunis. Ja muista, että lapsena kauniit ovat usein aikuisena rumia.

Vierailija
16/29 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIEDÄN että juuri sinun tyttäresi on HIENO IHMINEN. HIENO IHMINEN JA HIENO IHMINEN.

Itse olin 11v aikas "ruma" mutta 16 vuotiaana tosi "kaunis" ja pojat oli mun perääni.

Äidin rakkaus ja hyväksyntä on A ja O. Se että kokee ettei ole hyvä juuri omana itsenään, on melkein pahinta mitä lapsi voi kokea.

Tiedän sen kun isäni oli narsisti.

Sydämeni särkyy jos tyttäresi näki tämän viestisi, mutta JOS NIIN ON niin halit sulle tytär. Olisin sinusta ylpeä jos olisit minun tyttäreni

Vierailija
17/29 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ite varmaan voit vaikuttaa siihen painoon. Et osta mitään herkkuja yms...huoh.

Vierailija
18/29 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kärsivät vuosia lapsettomuudesta ja sinun kaltaisesi saavat lapsia tuosta vain ja mitä tekevät? TRAUMATISOIVAT pienen ihminen ja epäävät häneltä näin onnellisen elämän loppuiäksi.

Mieti elämäsi surkeinta hetkeä ja tajua, että se määrittelee sinut ihmisenä, nyt ja aina.

Vierailija
19/29 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa on varmasti jotain kaunista, vaikka hyvät hampaat tai nätti hymykuoppa tms. Yritä löytää tytöstäsi niitä kauniita kohtia ja kiinnitä huomio niihin ja muista vielä kertoa se tytölle!

Vaikka sinua häiritsisikin tytön kilot ja hiukset, niin ne ovat muuttuvia asioita. Huomauttelemalla et saa mitään aikaiseksi, mutta voit yrittää tehdä tytön kanssa yhdessä jotain että kilot vähenee tai tukkatyyli muuttuu. Mutta ne eivät silti ole sinusta kiinni, voit vain kannustaa tyttöä yhdessä terveellistä ruokaa tekemällä tai yhteisellä harrastuksella tai hiustyylien miettimisellä. Älä kuitenkaan yritä liikaa, ettei tytölle tule tunnetta että painostat.

Älä vertaa tyttöäsi muihin. Jokainen on erilainen ja saisi tuntea olonsa hyväksytyksi omana itsenään. Kilot ja tukkatyyli voivat olla katoavaista, mutta itsetuntoon tuleva lovi jää sinne kaivertamaan ja voi tehdä todella hallaa aikuistuvalle nuorelle.

Se ulkonäkö ei ole elämässä kaikki kaikessa. Toivottavasti osaat nähdä tytössäsi niitä muitakin asioita kuin nyt vain tuon niin ylikorostamasi ulkonäön. Erityisesti kun kilot ovat yleensä seuraus jostakin ja tukkatyyli kertoo kantajansa persoonasta, joka varmasti on muovautunut myös ympäristön (lue perheen) vaikutuksesta, niin kannattaisi enemmänkin miettiä niitä asioita taustalla MIKSI tyttö on päätynyt tuohon tilanteeseen...

Vierailija
20/29 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloituksen tekee. Luulisi normaali älyllä varustetun ihmisen tajuavan ettei tuollainen kuulu normaalin äidin puheisiin/ajatuksiin?

Lapset on lahja. Ihan ketuttaa miten joku voi olla noin LAPSELLINEN aikuinen :( Olet varmaan todella alhaista sosiaaliluokaa?