Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeudutte baariin?

Vierailija
22.02.2012 |

Miten te pukeudutte lähtiessänne ulos?

Entä minkälaiset kengät?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kapealahkeiset mustat farkut ja pitkävartiset mustat nahkasaappaat, pitkähihainen t-paita ja sen päällä sellainen pitkä, ohut, vyötäröltä solmittava, väljä neuleliivi. Ikää 42 v.

Vierailija
2/6 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella yleensä mekon kanssa pitkävartiset saappaat ja kesällä sitten sandaletit tai muut pikkukengät. Mun mekot on yleensä vähän polven yläpuolelle ulottuvia, koska se on mun kropalle ja säärille sopivin pituus.

Mekossa on niin mukava olla, ei ahdista eikä kiristä. Joskus lähden farkuissakin, mutta nykyään harvemmin. Erotun kyllä mekkoni kanssa yleensä porukasta, naiset tuntuvat käyttävän harvemmin mekkoja baarissa. Mutta tuntuu olevan positiivista erottumista :-)

n39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä pubityyppisissä paikoissa joihin ei tarvi erityisen hienosti pukeutua. Laitan tummat farkut tai suorat housut ja jonkun kivannäköisen paidan, vähän koruja ja meikkiä. Kengät usein jotkut siistit nahkaiset kävelykengät. Ikää 37 vuotta.

Vierailija
4/6 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mustat pillifarkut (minulla on hoikat, pitkät jalat), pepun yli ulottuva, hyvin istuva tunika tai pitkä juhlavampi toppi, ei musta, vaan värillinen. Mustat tai ruskeat saappaat, topin väristä riippuen. Koruja.

2. Minimekko puolireiteen (ei makkarankuori, mutta istuva ja vyötäröä korostava), mekossa pitkät tai 3/4 hihat eikä avonaista kaula-aukkoa, mustat 60 den sukkikset, mustat tai hopeiset ballerinatossut (en asu Suomessa, ei ole lunta). Koruja, hopeaa ja jotain kimallusta.

3. Kesällä maksimekko, joka jättää yläselän ja käsivarret paljaiksi, matalat hopeiset sandaalit, "hipahtavia" koruja. Tai sitten polviin asti ulottuva mekko ja sandaalit matalilla koroilla. Taas koruja mielialan mukaan.

Itse siis korostan AINA kroppani parhaita puolia, eli lähinnä pitkiä, nättejä sääriä ja/tai tosi hoikkaa vyötäröä. Peppua en sitten esittelekään. ; )

Vierailija
5/6 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu en käy baareissa enää.

Vierailija
6/6 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillifarkut joissa korkea vyötärö (vaativat kapean vyötälön) ja paitana tiukka rennompi ruutukauluspaita, joka laitettu farkkujen sisään.

Kenkinä n. 8 cm korolliset nilkkurit.

Asuni voi kuulostaa aika juntilta, mutta on kyllä oikeesti tosi trendikäs :D

Korostan myös parhaita puoliani: tiimalasivartalo, eli naisellinen lantio (93 cm) vyötärö (61cm) ja kunnon rinnat (88cm).

Mekkoja/hameita en käytä ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi