Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tajua ihmisiä, jotka eivät pidä Leena Hefneriä hauskana hahmona,

Vierailija
22.02.2012 |

vaan pitävät tätä vain ärsyttävänä änkyttäjänä tms. ja hihkuvat Uskon puolesta, että onpa Usko hauska ja maailmanparas jne.

Minusta Uskon hahmossa ei ole mitään omaperäisyyttä, eikä mitään hauskaa, kun ei aikuisena jaksa koululaishuumori enää naurattaa. Leena Hefner sitä vastoin on meille aikuisille naisille, osaamme nauraa itsellemme makeasti :)

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meissä ole mitään yhteistä, joten on aika vaikea nauraa itselleen makeasti.

Ei Uskokaan kyllä paljon naurata, mutta silti enemmän kuin Leena.

Joten mä en ymmärrä mikä siinä Leenassa naurattaa, sen viinana juominen vai rikkaan miehen etsiminen? Änkytys ja jankkaus? Ei ne oikein omaperäisiä ideoita kyllä ole, noillehan on naurettu jo vuosisadat.

Vierailija
22/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaj jah löytyy samoja piirteitä kun minustakin, ainakin olen hirrveen nättinä aina jaj jaj jaj joskus hirrrveen humalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko Eevertti on kyllä poikkeuksellisen taitava niiden laukomisessa. Kokeilepa itse ap, kykenetkö joka lauseeseesi keksimään uuden munasaannoksen...

Hefnerissä taas ei minusta ole mitään uutta tai kekseliästä. Kanamaisuus on naisten komediahahmojen peruspiirre, ei mikään keksintö.

OIKEASTI kekseliäitä hahmoja Putouksessa olivat Jani-Petteri ja se mummohahmo. Ikävä kyllä ne putosivat jo kisasta.

Vierailija
24/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en elämässäni ole katsonut minuuttiakaan Putousta. Enkä tunne menettäneeni yhtään mitään.

Vierailija
25/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummohahmo oli suosikkini, mutta tietenkään samojen näyttelijöiden ei voi koko aika antaa voittaa. Jani-Petterin luulin pääsevän kahden parhaan joukkoon sen jälkeen, kun mummo putosi.

Hefner on minustakin jotenkin liian todellisen oloinen ollakseen hauska. Hän vain toistaa niitä samoja maneereita, metsästää rrrikkaita miehiä, juo viinaa, takertuu ja änkyttää ja huutaa.

Vierailija
26/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodelta 1970 ja Luttisen Silli-kopion viimelauantainen esitys oli Simo Salmis-kopio vuodelta 197-jotain.

Ensi vuonna Hirviniemi voisi ottaa hahmokseen kopiokoneen.

Leena Hefnerhän on just kuin palsta mamma, niin hirrrween empaattinen ja sympaattinen että lopettaa lauseetkin toisen puolesta kun niin hirrween hyvin eläytyy hänen osaansa.

Vierailija
27/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa puheesta mitään selvää eikä juttunsa muutenkaan naurata kyllä yhtään.

Usko! :D

Vierailija
28/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodelta 1970 ja Luttisen Silli-kopion viimelauantainen esitys oli Simo Salmis-kopio vuodelta 197-jotain.

Ensi vuonna Hirviniemi voisi ottaa hahmokseen kopiokoneen.

Leena Hefnerhän on just kuin palsta mamma, niin hirrrween empaattinen ja sympaattinen että lopettaa lauseetkin toisen puolesta kun niin hirrween hyvin eläytyy hänen osaansa.

trust me, olen aika syvällisesti perehtynyt munasaannoksiin vuosikymmenten varrella, mutta silti OAL:llä on mukana mulle uusia versioita.

Tosi on, että lauantaisessa halle-lujaa -laulussa oli pohjana Simo Salmisen renkutus, mutta se oli vaan pieni osa sitä sketsiä.

Vierailija
29/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hefnerin voittoa toivon kyllä ihan hirrrrveesti. Toisaalta minuun vetoaa jollain tasolla ne luttisen munansaannokset. Se vetää niin överiksi sen touhun, että on hauska sen takia.

Se luttisen biisi on tosiaan Simo Salmisen alle lujaa. Löytyy youtubesta kyllä

Sanat ei vaan ole niin hmm "mielikuvitukselliset" kuin luttisella. Lähinnä valistusvideolta vaikuttaa...

Vierailija
30/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heffnerin kaltaista ihmistä ? ei kukaan sillä tavalla nyi päätään kuin vammainen.

Vierailija
31/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Uskon hahmossa ei ole mitään omaperäisyyttä, eikä mitään hauskaa, kun ei aikuisena jaksa koululaishuumori enää naurattaa.

Mutku sitä Uskoo esittää Aku Hirviniemi ja Aku on ihqu. Ni.

Vierailija
32/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä sen jutuissa on se hauskuus. Olen alusta asti ihmetellyt tätä hahmoa ja koittanut miettiä mikä se juttu on, mutta en ole onnistunut. Ehkä siksi, että en tunne ainuttakaan hänen kaltaistaan henkilöä.

Vierailija
33/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetin hyviä näyttelijöitä putouksessa on.

Vierailija
34/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi mä en ole ikinä nähnyt heffnerin kaltaista ihmistä ? ei kukaan sillä tavalla nyi päätään kuin vammainen.

niin semmoisia sauva/sunnuntaikävelijöitä tulee tuon tuosta vastaan :D Tai vaikka isoon ostariin (amer. "mall")

Vierailija
35/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Putous on vammaista ja siitä pitävät vammaisia.

Vierailija
36/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tärkeitä melkoisen outona.

Vierailija
37/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko latelee vaan vanhoja munasaannoksia!

Leena voittakoon Putouksen!

Vierailija
38/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tärkeitä melkoisen outona.

Mä en ymmärrä totta puhuen koko kilpailua, mulle ne kaikki höhöttäjät ovat yhtä omituista massaa vaan -sen kerran perusteella mitä olen ko ohjelmaa katsonut. En ymmärrä miten niistä voi valita "parhaan"; sama kuin menisi lammaslaumaan ja pitäisi valita paras lammas. En siis tiedä millä perusteilla paras lammaskaan valittaisiin.

Vierailija
39/39 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomareissultaan hän tämän hahmonsa kuulemma bongasi.