En tajua ihmisiä, jotka eivät pidä Leena Hefneriä hauskana hahmona,
vaan pitävät tätä vain ärsyttävänä änkyttäjänä tms. ja hihkuvat Uskon puolesta, että onpa Usko hauska ja maailmanparas jne.
Minusta Uskon hahmossa ei ole mitään omaperäisyyttä, eikä mitään hauskaa, kun ei aikuisena jaksa koululaishuumori enää naurattaa. Leena Hefner sitä vastoin on meille aikuisille naisille, osaamme nauraa itsellemme makeasti :)
Kommentit (39)
jaj jah löytyy samoja piirteitä kun minustakin, ainakin olen hirrveen nättinä aina jaj jaj jaj joskus hirrrveen humalassa.
Usko Eevertti on kyllä poikkeuksellisen taitava niiden laukomisessa. Kokeilepa itse ap, kykenetkö joka lauseeseesi keksimään uuden munasaannoksen...
Hefnerissä taas ei minusta ole mitään uutta tai kekseliästä. Kanamaisuus on naisten komediahahmojen peruspiirre, ei mikään keksintö.
OIKEASTI kekseliäitä hahmoja Putouksessa olivat Jani-Petteri ja se mummohahmo. Ikävä kyllä ne putosivat jo kisasta.
Kun en elämässäni ole katsonut minuuttiakaan Putousta. Enkä tunne menettäneeni yhtään mitään.
Mummohahmo oli suosikkini, mutta tietenkään samojen näyttelijöiden ei voi koko aika antaa voittaa. Jani-Petterin luulin pääsevän kahden parhaan joukkoon sen jälkeen, kun mummo putosi.
Hefner on minustakin jotenkin liian todellisen oloinen ollakseen hauska. Hän vain toistaa niitä samoja maneereita, metsästää rrrikkaita miehiä, juo viinaa, takertuu ja änkyttää ja huutaa.
vuodelta 1970 ja Luttisen Silli-kopion viimelauantainen esitys oli Simo Salmis-kopio vuodelta 197-jotain.
Ensi vuonna Hirviniemi voisi ottaa hahmokseen kopiokoneen.
Leena Hefnerhän on just kuin palsta mamma, niin hirrrween empaattinen ja sympaattinen että lopettaa lauseetkin toisen puolesta kun niin hirrween hyvin eläytyy hänen osaansa.
En saa puheesta mitään selvää eikä juttunsa muutenkaan naurata kyllä yhtään.
Usko! :D
vuodelta 1970 ja Luttisen Silli-kopion viimelauantainen esitys oli Simo Salmis-kopio vuodelta 197-jotain.
Ensi vuonna Hirviniemi voisi ottaa hahmokseen kopiokoneen.
Leena Hefnerhän on just kuin palsta mamma, niin hirrrween empaattinen ja sympaattinen että lopettaa lauseetkin toisen puolesta kun niin hirrween hyvin eläytyy hänen osaansa.
trust me, olen aika syvällisesti perehtynyt munasaannoksiin vuosikymmenten varrella, mutta silti OAL:llä on mukana mulle uusia versioita.
Tosi on, että lauantaisessa halle-lujaa -laulussa oli pohjana Simo Salmisen renkutus, mutta se oli vaan pieni osa sitä sketsiä.
Hefnerin voittoa toivon kyllä ihan hirrrrveesti. Toisaalta minuun vetoaa jollain tasolla ne luttisen munansaannokset. Se vetää niin överiksi sen touhun, että on hauska sen takia.
Se luttisen biisi on tosiaan Simo Salmisen alle lujaa. Löytyy youtubesta kyllä
heffnerin kaltaista ihmistä ? ei kukaan sillä tavalla nyi päätään kuin vammainen.
Minusta Uskon hahmossa ei ole mitään omaperäisyyttä, eikä mitään hauskaa, kun ei aikuisena jaksa koululaishuumori enää naurattaa.
Mutku sitä Uskoo esittää Aku Hirviniemi ja Aku on ihqu. Ni.
En ymmärrä mikä sen jutuissa on se hauskuus. Olen alusta asti ihmetellyt tätä hahmoa ja koittanut miettiä mikä se juttu on, mutta en ole onnistunut. Ehkä siksi, että en tunne ainuttakaan hänen kaltaistaan henkilöä.
helvetin hyviä näyttelijöitä putouksessa on.
miksi mä en ole ikinä nähnyt heffnerin kaltaista ihmistä ? ei kukaan sillä tavalla nyi päätään kuin vammainen.
niin semmoisia sauva/sunnuntaikävelijöitä tulee tuon tuosta vastaan :D Tai vaikka isoon ostariin (amer. "mall")
Koko Putous on vammaista ja siitä pitävät vammaisia.
Usko latelee vaan vanhoja munasaannoksia!
Leena voittakoon Putouksen!
ovat tärkeitä melkoisen outona.
Mä en ymmärrä totta puhuen koko kilpailua, mulle ne kaikki höhöttäjät ovat yhtä omituista massaa vaan -sen kerran perusteella mitä olen ko ohjelmaa katsonut. En ymmärrä miten niistä voi valita "parhaan"; sama kuin menisi lammaslaumaan ja pitäisi valita paras lammas. En siis tiedä millä perusteilla paras lammaskaan valittaisiin.
Lomareissultaan hän tämän hahmonsa kuulemma bongasi.
Ei meissä ole mitään yhteistä, joten on aika vaikea nauraa itselleen makeasti.
Ei Uskokaan kyllä paljon naurata, mutta silti enemmän kuin Leena.
Joten mä en ymmärrä mikä siinä Leenassa naurattaa, sen viinana juominen vai rikkaan miehen etsiminen? Änkytys ja jankkaus? Ei ne oikein omaperäisiä ideoita kyllä ole, noillehan on naurettu jo vuosisadat.